timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2012.06.14. 19:55:36 (18937
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Lehet csak a felületet edzeni?Azt nem értem,hogy akkor miért gyártanak túlméreteket ha ilyet nem szabad csinálni.Az a pár ezred miliméter annyira meggyengíti a főtengelyt,hogy eltörhet? 
Re: (18935)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2012.06.14. 19:44:13 (18935
Felhasználói profil
11.80 @ 189
Mert megsérti az edzett felületet. Nekem is mondták anno az S4-él, hogy köszörültessem, természetesen a szerelőm mondta, hogy felejtsem el, vegyek bele másikat, vettem is és mai napig megy a motor, semmi baja!!!!
Ez a főtengely köszörülés olyan dolog, mint pl. ha leszeded a hengerfejet és nem új hengerfejcsavarral rakod össze a blokkal, hanem a régi hengerfejcsavarokkal... Dühös Hö?  
Re: (18932)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!