timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2012.10.01. 20:57:31 (19022
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Haver Sachs Racingre esküszik. Azt egy darab szalvétával is összerakhatod, akkor is fog! Széles vigyor
Szabyk-tól van. 
Re: (19018)
válasz erre 2012.10.01. 12:45:13 (19019
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Nem tudom egész pontosan a részleteket,de a 240-es tárcsa nem megy fel a 228-as lendkerékre,a kisharangos váltóba meg nem fér el a 240-es szett sajnos. 240-ben vannak megoldások gyárilag,228 az necces.

Anno én hosszmotorral szoptam,nem fért be nagyobb,csak a 228,de nem tudta átvinni a nyomatékot rendesen. 
Re: (19018)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2012.09.30. 21:27:13 (19018
Tudna valaki segíteni,hogy a keményebben húzott 1.9tdi-ken milyen kuplungot használtok? Gyári 228as kuplung vagy 240es? Viszont a 240 rámegy a gyári 228 lendkerékre vagy más típusé kell hozzá? 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!