timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2012.10.02. 09:20:06 (19025
Felhasználói profil
12.73 @ 178
5-ös váltókhoz 228-as kuplung passzol, nálunk szinte senki sem próbálkozik azzal.
6 fokozatú váltó esetén 240-es kuplung van, amihez lehet Sachs verseny kuplungot venni, vagy átalakíttatni létező dolgokat (pl. tárcsa és szerkezet). Mindkét esetben Szabyk a végállomás, hogy jó is legyen. Az utóbbi megoldás amúgy egy Subaru-Audi házasítás átalakításokkal és gyártott lendkerékkel. természetesen acél felületeket kell csinálni a szinter tárcsához, így nálunk 65000km feletti futást tud biztosítani, a felújítása pedig barátságos áron tud maradni. Vagy lehet rendelni kész szettet a Helix autosport-tól is, bár nem olcsó. A Subi-audi megoldás előnye, hogy csillapított agya van a tárcsának és ezért utcán is használható, nem zörög. 
Re: (19020)
válasz erre 2012.10.01. 20:34:10 (19021
Felhasználói profil
10.97 @ 200
1.8kr-re nem lesz kicsit hosszú egy tdi váltó? Ha kell,van egy eladó 1.8T váltóm,megmaradt az átépítés után.

Sokat szívtam vele,6 tollú szinter is elcsúszott,valószínűleg a szorítás túl kicsi volt.

 
Re: (19020)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2012.10.01. 17:06:53 (19020
Na ez az... Mosolyog
1.8 KR moci audiba(hosszába). Kb 400nm re kéne egy kuplung. Ha feltudom rakni a 240eset valahogy akkor ahhoz számtalan szerkezet + tárcsa van ami gyárilag tudja ezt a nyomatékot. Sajnos  a 228as tárcsáról (amit próbáltam) lelóg a 240es szerkezet. A váltó egy 1.9tdi váltó. Azt még nem is mértem,hogy a harang milyen méretű.
Dieseleseknek biztos van valami jó recept,hogy a 400-500nm + -t átvigye a kuplung.  
Re: (19019)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!