timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2013.01.12. 15:44:47 (19055
Felhasználói profil
14.93 @ 153
tul nagyot raktal bele
gyarilag turbos?

kis injektorbol ugy lehet csak turbonyomasra nagyot csinalni, hogy nem_linearis nyomasszabalyzot hasznalsz, ami a turbonyomasra tobbel emeli a rail nyomast, mint a szivosor nyomasa emelkedik
igy csak akkor lesz nagyobb az injektor virtualisan, amikor nyomas is van, alapjaraton nem
ha viszont 1:1 aranyut emelsz 4bar-ra az mindenhol, ezzel dolgozik
szerintem 240-s helyett 280-s kene meg egy ilyen raising rate rendszeru szabalyzo, ekkor meg a gyari ECU is kikorrigalja alapjaraton jora a lambda jelbol, es nem okadja tele benzinnel sem feleslegesen, nyomason kb 340-sok lennenek

a masik lehetoseg a 440-sekre atir(at)ni az ECU-t (ez a legjobb)

persze nyilvan WBO2-vel figyelve kozben mi a stájsz 
Re: (19045)
válasz erre 2012.12.23. 15:45:10 (19046
Eddig mi volt benne ?  Nem vagyok Pözsós, de általában a következő a metódus:  1. megnézzük jók-e az injectorok, rendesen lőnek-e, jó-e a spriccminta stb...főleg, ha használtat teszel be...ezt ugye még beszerelés előtt.  Utána  keveréknézés és közben programozás, vagy ha valakinek a cuccát nem lehet real time-ban írni, akkor logolás/jegyzetelés aztán chippelés. Ha erre nincs lehetőség, akkor  parasztba meg lehet próbálni lejjebb vinni az alap benzinnyomást, ez mintegy diagnosztikának is elmegy, de nyilván nem lesz vele jó, mert lehet, hogy ahol most jó, ott meg elszegényedik ill. másképp fognak lőni az injectorok 3 bar-on és másképp 5-bar-on, mert ugye azok sem lineárisak.  
Re: (19045)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2012.12.22. 12:28:29 (19045
Felhasználói profil
14.76 @ 151
hi all! Lenne egy kérdésem, remélem tudtok segíteni. Szóval egy Peugeot 406 2.0i turbós autóm van, t3/t4 turbó van rajta és a minap vettem 4 db bosch green top 440ccm/3bar injektorokat és miután beszereltem őket az autó alapjáraton is köhög, magas fordulaton fullad és kormosak lettek a gyertyák tehát túl dús a keverék :S Ezt hogy tudnám megcsinálni ilyenkor mi a teendő? A válaszokat előre is köszönöm! Üdv. 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!