timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2013.01.25. 21:39:07 (19069
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Raiden szerint az 1.6 sporting-ban van ijen baszas es meggyozi a szivattyu is, bar mondjuk ott turbo nincs (gyarilag Mosolyog
Re: (19060)
válasz erre 2013.01.16. 13:43:03 (19061
Felhasználói profil
9.78 @ 238
akkor mit akartál kérdezni az eredeti hozzászólásoddal??? :P 
Re: (19060)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2013.01.16. 10:50:22 (19060
Felhasználói profil
10.97 @ 200
A legtöbb az ilyen,hogy 2 bar körül nyit. A kérdés az,hogy nyitás után ne csak 2 bar maradjon.A szivattyú szállítása lehet kevesebb,mint a fordé. 
Re: (19059)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!