timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2013.01.25. 21:40:12 (19070
Felhasználói profil
14.93 @ 153
faszsag, rakjatok bele turbos kovidugokat, oszt csá 
Re: (19066)
válasz erre 2013.01.21. 20:37:53 (19068
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Ennek egy jó oldala van: a gyári dugókkal is csökkentheted a kompressziót,biztos sokan használnak ilyet. A gáz az ezzel is,hogy habár az égéstér a dugattyúban van,a squish zone mint olyan megszűnik létezni. Lesz az égéstér körül egy 2mm vastag keverékréteg,ami nem fog tökéletesen elégni,mivel a sűrítés alatt nem tolja be a gyertya köré.

 
Re: (19066)
válasz erre 2013.01.21. 19:46:11 (19067
Felhasználói profil
9.78 @ 238
meg is válaszoltad a kérdésed Kacsint  
Re: (19066)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2013.01.21. 16:57:31 (19066
Nektek mi a véleményetek ezekről a szívó motorhoz kapható CR csökkentő tömítésekről: http://www.ebay.co.uk/itm/Decompression-VW-VR6-Turbo-Compressor-Multi-Layer-Steel-Head-Gasket-Corrado-Golf-/170719273516?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item27bfa9622c

Egy ismerősöm gondolkozik rajta, személy szerint én nem raknék 2mm-nél vastagabbat semmilyen motorhoz sem és inkább lebeszélném róla. 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!