timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2013.01.31. 08:20:00 (19079
Felhasználói profil
9.78 @ 238
le is írtál mindent... 
Re: (19078)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2013.01.30. 14:29:54 (19078
Felhasználói profil
10.97 @ 200
PuntoGT szerkezet,gyárilag ugye 207Nm, elméletileg valahol 320 körül fekszik ki  gyári tárcsával. Nem tudom mennyit lehet erősíteni a szerkezeten (+30% nyomóerő?), valamint hogy a szinter mennyit ad még hozzá (40-50%-al nagyobb súrlódási tényező ?.)

A dolog szépsége,hogy fosvágen aggyal kell összerakni,szóval akár merev tárcsa is lehet,nem gond. 
Re: (19077)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!