timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2013.02.25. 21:13:24 (19092
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Szia! Nekem gyárilag GT17 volt,mert az enyém csak 2.0! A 2.3 Aero vagy Viggen modelleken van ez a turbo. A nyomásban nem vagyok biztos (emlékeim szerint 1.0-1,1bar) ,de a Viggenben 230Le/350NM A 9-5 Areoban 250Le/350NM 
Re: (19091)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2013.02.25. 21:02:48 (19091
Neked még a gyári TD04HL-15T turbó van a (2.0? )motoron? Mekkora nyomáson megy? Hány le/nm-t tudhat így? Nekem 1.8 16V-re megy egy ilyen turbó.  
Re: (19090)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!