timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.02.17. 12:35:37 (2010
Ja, azért a 3 bar kurva sok...és azért az alap architektúra maradt a régi...csak most már nem fog szétnyílni a hengerfal mint a tulipán.  Viszont a nyugvókat nem tartja több anyag, mint előtte, és a hengerfejet sem fogja több csavar...stb...ekkora nyomásnál a kunszt a tömítést a helyén tartani, többek közt... 
Re: (1999)
válasz erre 2007.02.17. 10:31:27 (2001
Felhasználói profil
12.17 @ 204
Ha a 2-2,2 bár meglesz azzal is csak a tapadást kell majd keresni. 
Re: (1999)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.02.17. 10:13:39 (1999
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Lehet, hogy a huvely kibirja, de a 3 bart azert ne eroltesd szerintem... 
Re: (1998)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!