timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.02.19. 18:21:54 (2122
Először is, el kéne dönteni, mit is akarsz építeni, és az ahhoz megfelelő nyomásszabályzót kell beépíteni. Ezekből is létezik több féle. Van a mezei állítható, amit be lehet lőni egy fix nyomásra. Aztán van a boost referenciás, magyarul amelyik töltőnyomás jelet kap és annak megfelelően emeli a nyomást, hogy a megfelelő nyomásdiferenciál az injectoroknál megmaradjon...tehát 1 bar töltőnyomásnál 1 bar-t emel a benzinnyomáson...legtöbben ezt használják, ha közben tudják programozni az injectorok impulzuszélességét...aztán van ugyanez, csak ún. rising rate kivitelben, amely egy bizonyos  emelkedő mértékkel emeli a benzinnyomást a töltőnyomás függvényében (FMU)..ez általában az egyszerűbb rendszereken használatos, ahol nincs külön programozható ECU, hanem csak az injectormérettel/karbival és a nyomással tudnak ügyeskedni, hogy a keverékarány ne nagyon másszon el ahogy nő a töltőnyomás...persze, mindennek előfeltétele, hogy legyen a rendszerben egy üzemanyagszivattyú, amely képes a megfelelő mennyiségű anyagot szállítani a megemelt nyomásnál is...pedig legtöbb szivattyú hatásfoka drasztikusan zuhan, ha sokkal megemelik a nyomást...szóval alaposan végig kell ezt gondolni, hogy mit miért és mennyiért és kitől vesz az ember.  
Re: (2117)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.02.19. 17:29:37 (2117
Felhasználói profil
16.36 @ 135
Ja és most nem a te/ti benzinnyomásszabályzóitokról beszélek,hanem az ilyen BOOMBASTIK újságban kapható 5 ropis csecsebecsékről. 
Re: (2112)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!