timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.02.19. 20:12:14 (2145
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Hori, az a 12.5:1-hez kicsit razosnak tunik igy elso hallasra. Ez alu blokk es hf? De meg ha igen es nagyon jo a hf (egester ugyileg) akkor is neccesnek tunik ez nekem utcai benyaval... 
Re: (2125)
válasz erre 2007.02.19. 19:33:55 (2134
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Hi!
Öööö, ezeket tőlem kérdezted?
Nem vagyok otthon a VW-s cuccokban, én mindig a külföldi fórumon körbekrédezek megoldást választom, hátha ott már csinált valaki ilyet!
K-jetronichoz abszolút nem értek.
Injekort valami indok alapján kéne nagyobbra cserélni. Mitől van benne több levegő? (Mert hogy több benya kéne neki...)
12.5:1 megint csak számolni kéne először, mit lehet mechanikailag! 
Re: (2125)
válasz erre 2007.02.19. 19:07:02 (2128
Felhasználói profil
16.36 @ 135
Szerintem egy oettinger féle golf technikáját kellene megcélozni. Az kb. 200 ló, és baromi könnyű.
Szerintem kapásból az élvonalba tenné magát a golfod. Azt meg biztosan meg lehet találni valami neten vagy ilyesmi. 
Re: (2125)
válasz erre 2007.02.19. 19:02:23 (2126
Inkább tegyél rá egy turbót oszt csókolom...annak  kevévvé számit, hogy a hengerfej hatásfoka nem ideális, szvsz
  Annyit nem bírsz levágni a hengerfejből, hogy 10-ről 12.5-re menjen...nem marad  anyagvastagság...szerintem még ha a blokkból is vágsz, akkor sem jön össze annyi...de nem vagyok VW szakértő... 
Re: (2125)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.02.19. 18:54:19 (2125
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Két nagyon furcsa és számomra nehéz kérdést szeretnék feltenni.
Az autóm 1.8 8v-es Gti egyes golf.
1. Szeretnék neki több üzemanyagot adni. A befecskendező rendszere K-Jetronic.
Én a CO csavarra gondoltam de ez nem biztos hogy elég lesz. Az injektor fejeket kéne nagyobbra cserélni szerintem de ehez lövésem sincs hogy mi lenne a helyes megoldás.
2. Kompressziót szeretnék növelni a gyári 10:1, ezt kéne nagy mértékben növelni: 12,5:1
Szerintetek ez lehetséges? Tudom hogy csak köböléssel lehet pontos adatot mondani de kb. mennyit kéne levenni a hengerfejből hogy ezt az értéket megközelítsem.

Ha vannak más ötletek vagy az én ötleteim nem jók azt megköszönném ha jeleznétek.
Akinek vannak tanácsai és jó ötletei azt szivesen fogadnám.
Előre is köszönöm mindenkinek.
 
Re: (2123)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!