timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.02.19. 20:07:51 (2144
Az autó egy rendszer...vagy mindent átvariálsz és gyakorlatilag egy új rendszert alkotsz, vagy hagyod, ahogy van. Ha mindenáron ezt a motort akarod építeni szívómotorként, akkor  nem nagyon lehet megúszni a hengerfejmunkát...és azon eléggé sokat lehet fogni...ha meg másik tengely is megy bele, akkor szinte kötelező, szvsz, ha nem csinálod, akkor lóerőt veszítesz, amit senki nem szívesen tesz meg... 
Re: (2143)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.02.19. 20:04:12 (2143
Felhasználói profil
13.40 @ 166
asszem 250 valahány fokos, nagyobb szelepeket is lehet bele tenni, legalább is azt mondták.
de ez nem volt tervbe véve 
Re: (2142)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!