timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.02.28. 20:39:07 (2388
Felhasználói profil
11.72 @ 205
Hát pl a punto Gt nél a kartergázt vissza vezetik a szivorészbe és tt a csö átméröje kb 20-25 ös de a közvetlen becsatlakozásnál a szivorészbe max 5mm.Ugy hogy ez akkor igaz ha nagyon kopott a motor és annyi a kartergáz hogy nem elég az a kersztmetszet.Ha viszont  nem szükül le a csö akkor más baj van nem pedig a csö keresztmetszete. 
Re: (2365)
válasz erre 2007.02.28. 09:58:51 (2366
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Ki van kötve...és megy a nagy büdös szabadba...persze elötte egy tartályban megtörténik a lecsapatás... 
Re: (2365)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.02.28. 09:48:51 (2365
Felhasználói profil
14.95 @ 149
Mert ha kicsi a keresztmetszete a csönek akkor felfúja magát a motorod és a turbo kipufogó oldalán
kinyomja az olajat. ez elöjöhet nagy igénybevételnél vmit melegben is kisebb teljesítménynél.  
 
Re: (2363)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!