timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
 ave
válasz erre 2007.03.02. 11:56:50 (2461
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hat ez kicsit extremen kanyarog.
De keresztoblitesu motorokon nagyon jo kifliket lehet csinalni, ahol kb. azonos a hossz, es megis minimalis a kanyargas.

R5 korokben mar evek ota kerdes megeri-e.  De meg senki nem vette a faradsagot, hogy dyno elotte, dyno utana, semmi egyebhez nem nyulva.

Az biztos, hogy a 12.1-es rekordot futo auton volt kifli, de a mostani rekorder 11.4 @ 197 auton viszont maradt a gyari. (nagyon nem egyforma hosszu agak) 
Re: (2455)
válasz erre 2007.03.02. 11:04:16 (2460
Szerintem nem nagy ügy. A kanyarok száma és a rádiuszok többet számítanak, szvsz 
Re: (2455)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2007.03.02. 10:10:44 (2455
Felhasználói profil
13.76 @ 169
tehát

ez


vs.
ezzel:
Click to see full size! 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!