timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.08.20. 12:12:58 (4796
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Ja-ja, én is 13 végében bizok bár szerintem nagyon nem lesz egyszerű.
Kiváncsi leszek a 60 lábra én 2.0-ra is gondoltam, bár ez kicsit optimista, tudom.
Te pont ugyan ilyen gumit használtál, ha jól tudom.
Milyen nyomáson érdemes menni vele és milyen rajtolási technikával indultál?
Én úgy gondoltam elösször 2 bar aztán onnan lefele, a rajt pedig 4500-5000-ről kuplung rádob és megpróbálni tapadást találni.  
Re: (4793)
válasz erre 2007.08.20. 11:06:02 (4794
Felhasználói profil
14.27 @ 151
Nekem  a 100kg-os konnyítéshez -0.2,-0.3 sec javulást saccolt a Sanya-Király -ez be is jott/a legjobb -0.4sec volt,1.99-es 60 lábbal,170-550-14 puha száraz matadorral/.De 14 alá menni nagy mázli kell-ennyit hozhat egy jo gumi? 
Re: (4793)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.08.20. 10:10:08 (4793
Felhasználói profil
9.78 @ 238
2.1 60láb

ha szerencséd van akkor magas 13. 
Re: (4792)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!