timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.09.17. 01:02:47 (5142
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Nemsemmi kritériumok!
Mondjuk eléggé emocionális módon választasz autót, így nem könnyű. Szerintem van néhány típus ami bejön neked azt kéész.
Ugyanakkor szerintem az hülyeség hogy ritka darab legyen. (mondom ezt én, aki olyan autóval közlekedik amiből nincsen 10db se az országban...) Nekem mondjuk nem ez volt az érvem, valamint nem bánnám azt se ha rengeteg olyan autó lenne itthon, mint az enyém.

Részemről (ismét) valami öreg Japó vasat választanék, és a rászánt összeget úgy osztanám meg, hogy annak csak a feléért vennék autót, a másik felét rákölteném.
Ezt szerintem nem lehet megúszni, főleg nem idehaza! 
Re: (5129)
válasz erre 2007.09.16. 23:24:42 (5140
Akkor nézz szét alaposan mert elég sok érdekes dolgot találni az ebayen vagy a mobile.de-n. Te most azt mondtad, hogy a vw-ből bmw-ből nincs limitált szériás, vagy kevés darabszámú autó.

Nézegess,mert szerintem nagyon sok érdekes darab van, ugyanúgy mint a te autód is, ami egy full gyári clionak látszik egy hasonlóan nem hozzáértő embernek mint te vagy. Attól még hogy te nem tudsz bizonyos típusokról még nem jelenti azt, hogy nem léteznek.

Jó példa erre: nemrég láttam ebay.co.uk-n egy vw léghűtéses koncepcióautót ami előlről typ3 hátulról meg majdnem úgy nézett ki mint egy porsche 924. Teljesen elérhető áron. Az biztosan nem jön veled szembe. És még mindig csak egy fócvágenről van szó, nem egy rég kihalt angol sportkocsimanufaktúra egyedi kasztnijáról. 
Re: (5129)
válasz erre 2007.09.16. 22:42:34 (5134
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Khmm... Egyszer ha lesz idod bokj majd ra a 'Listazas' menupontra. Szinte az osszes Vti ami itt merodott gyorsabb a Te jarmuvednel. Nem beszelve arrol, hogy a ket mert 1-es Cliobol a Tied a gyengebb. Csak a tenyszeruseg kedveert.

Ja. Es aki meg turbos Hondat akar csinalni 1 gurigabol. Nem hinnem... Na mindegy. 
Re: (5129)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.09.16. 21:05:10 (5129
hm.... Köszönöm szépen!
Legvégső esetben (nem tudom eladni a kocsim annyiért amennyiért megérné) a mostanit csigázom fel! Merész terv, de számomra megéri hogy a leggyorsabb Clio I. Mo.-n az enyém legyen! Bár eddig sem találtam gyorsabbat!

Az első autóm is azért lett ez a márka és tipus, mert nem fogok magammal szembe jönni! Jó jó, haveromnak is ilyen van... , de a környező 100 km-en bellül nem tudok róla hogy lenne mégegy rajtunk kívűl! Fontos számomra hogy ritka legyen! Ez nem mondható el pl VW vagy Hondákról! Golfok??? Nekem nem jön be, mivel rengeteg van belőle, a környéken az összes fiatalnak az van.... Honda Civic??? A Vti ami asszem 160 LE, nem tud lenyomni egy 137 LE Cliot és szintén sok van! Punto Turbo, biztos jó autó de sok negatív dolgot hallottam róla! Egy szó mint száz, ritka autót akarok amit szerethetek!  
Re: (5128)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!