timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.10.15. 13:42:43 (5808
Felhasználói profil
9.67 @ 241
és természetesen a fordulat,áttételek,olajmennyiség stb fügvényében változik...

na mindegy leszarom.
én whp-re gyurok.
most épp az 500ra 
Re: (5798)
válasz erre 2007.10.15. 12:56:28 (5802
Felhasználói profil
12.85 @ 175
tudom tudom,de inkább nevetek mert sírni nem tudok!! 
Re: (5798)
válasz erre 2007.10.15. 12:52:22 (5799
Én is azt hallottam hogy 1.2-vel kell szorozni, akkor lehet van valami alapja.. 
Re: (5798)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.10.15. 12:50:25 (5798
Felhasználói profil
9.67 @ 241
komolyan.
a 160hp autok legjobb esetben is 130whp-t produkálnak.
ez laza 20%veszteség... 
Re: (5794)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!