timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.10.19. 15:28:45 (5972
Felhasználói profil
12.87 @ 164
Egy:  pontosan ezért megyek majd a csonkajánosba
Kettő: egy
Három: 10kg nyereségem van tavalyhoz képest, az nem hoz annyit.
Ave-val ugyanott mértünk, ugyanazzal a gumival, 5kg súlynyereséggel. a 2006os görbém rossz súlyadattal kalkulált (810 a 770 helyett), tehát az akkori valós teljesítményem kisebb volt. az újjal összevetve keréken 20lóerő differencia mutatkozik, ami főtengelyen hangyafasznyival több
egyebet nem tok emondani, kérem kapcsojja ki

 
Re: (5961)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.10.19. 13:22:46 (5961
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Csak három észrevétel...

- Egy: Ez a cég nem teljesítményméréssel foglalkozik, hanem veszteséget kalkulálnak...
- Kettő: Csipkebokor vessző...
- Három: Sülycsökkentés nem történt közben? Mert az is lehet magyarázat a jobb idő elérésére... 
Re: (5956)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!