timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.11.20. 21:53:30 (7063
Felhasználói profil
13.65 @ 176
a gyári VTI-ben IAT Fuel Correction:
66 C-on  x 0.94 ( -6% ).
24 C-on  x 1.0
5 C-on   x 1.06 ( +6% )

IGN Correction:
37 C-on 0 fok
56 C-on 3 fok (retard)
71 C-on 5.25 fok (retard)

- 20 C eltérésnél, kb  + 3% benzin , +3 fok előgyújtás...
plusz a levegő sűrűsége (oxigen tartalom )...

azért ezek igy összesen már elég jelentős eltéréseket eredményezhetnek.
és ezek csak 1 széria VTi adatai... akkor egy kihegyezett ITR-nél....

 
Re: (7047)
válasz erre 2007.11.20. 15:08:59 (7052
Felhasználói profil
13.91 @ 162
10 fokról indul, de a végére már 20 fok a különbség. látszik, hogy az álló helyzetben felmelegedett levegőt a direktszűrőn keresztül a menetszél nem tudja visszahűteni egy gyorsulásnyi idő alatt (50->48 fok), míg a hideglevegős toldattal igen. 20 fok azért már sok lóerő. hogy 20 lóerő-e azt én nem állítom, mr dyno kb. 15-öt mért, hogy padon ez vajon mennyi azt nem tudom. az biztos, hogy míg a direktszűrővel nagyon szarul ment a kocsi, a kivezetéssel szó szerint megtáltosodott. nem széria integráról van szó egyébként. 
Re: (7047)
válasz erre 2007.11.20. 14:21:31 (7048
Felhasználói profil
9.67 @ 241
20 lo?
lol.
 
Re: (7047)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
 ave
válasz erre előzmények 2007.11.20. 14:10:33 (7047
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Tehat 10 fok hatasara elbukna az ITR 20 loerot?

Nagyon nehez ezt elkepzelni, de semmi informaciom nincs arrol, milyen korrekcios tablak vannak a komputereben.  Tudja valaki hany fokot vesz el, ha 40 helyett 50 fok az IAT?


Jovore csinaljuk meg egy versenyen, szerintem.  A celvonali sebesseg nagyon durvan kell, hogy valtozzon. 
Re: (7044)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!