timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.12.02. 01:47:32 (7695
Felhasználói profil
14.93 @ 153
En ugy tudom, hogy az olajoknal az elso szam azt a homersekletet jelzi -35fokhoz kepest, ahol meg a szivattyu meg biztosan azonnal felkapja azt inditozaskor.
Azaz: 0W= -35; 5W= -30;10W= -25...
Ez nem a dermedesi pont, az -4x korul szokott lenni.
A masodik szam pedig azt kulso homersekletet mutatja, aminel meg a olajkartelt es/vagy az olajhutot ero legaramlatok miatt az vissza tud hulni, nem karosodik, nem eg meg

Na en vmi ilyesmiket olvastam ~2-3 eve vhol a MOL(?) oldalan, voltak szep diagrammok is. 
Re: (7677)
 DrT
válasz erre 2007.12.02. 00:36:06 (7689
ezt az olaj gyorsasagot meg hatásfokot kifejtenéd? 
Re: (7677)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.12.01. 23:39:08 (7677
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Igy kicsit érthetőbb!Amit én tudok az olajokról az nem sokminden!
De az első értéket ugytudom, hogy hideg állapotban a gyorsaságát jelzi, a második érték meg üzem melegen a hatásfokát! De tudják ez jobban is az ászok!
Szerintem egyforma a felszini feszültsége! 
Re: (7674)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!