timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.02.09. 10:53:51 (8811
Lehet az ember akármilyen profi, ha nincsen profi felszerelése, akkor nem lehet normálisan megcsinálni. Eddig mi sem tudtunk ilyet csinálni, de tudtuk, hogy ez elengedhetetlen a profi munkához, és már jó ideje gyúrunk a vásárlásra. Most sikerült. Ez az első ilyen cucc az országban, de még a környező országokban sincs több. Ezekről a britekről tudok, és állítólag van 1 ugyanolyan gép, mint a miénk, svédországban...és ennyi. Hajtókar +dugó figyelembe vétele nélkül nem igazán értem, hogy beszélhetük centírozásról...szerintem ott valamit félreérthettél, mert ez így tök értelmetlen. Egy jól centírozott cucc úgy forog, mint egy villanymotor...de ha már vibrációt érzel, akkor ott komoly bibi van, és nem csak pár gramm...mi pl. a az adott motoron és olajzási konfig-on a forgórészhez tapadó mindenkori olajmennyiséget is beleszámoljuk a képletbe, amikor bob weight-et számolunk, ez az elfogadott gyakorlat a profik közt. Szóval olyan nincs, hogy én így, más meg másképp centíroz. A szakma szabályai szerint ez csak 1 féle képpen műxik és punktum. Mindegy, hogy amcsi vagy japó vagy akármilyen motorod van. A gramm az gramm. Majd teszek fel állandó hirdetést az apróba, ha már üzemszerűen dolgozunk a géppel...most még itt sincs, most küldték el az amcsik, és még pár hétig úszni fog az óceánon. Miután itt van, össze kell rakni, beállítgatni, beüzemelni, stb...szóval nem holnap fogjuk csinálni még ezt üzemszerűen...később már persze igen... 
Re: (8808)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2008.02.09. 08:15:52 (8808
magnád az elérhetőségeteket? voszi(kukac)freemail(pont)hu vagyok köszi!

kész van a centrírja a cuccomnak, de azt hiszem nem a legprofibb a Havassy. fel se merült, hogy a hajtókar + dugót figyelembe kéne venni. lehet, profiknak ő is profibb, csak olyan szir-szar melók esetén nem fordít elég figyelmet rá, mint az én tengelyem.

észre veszem valamiből, ha a centrír nem lett az igazi? NEM arra gondoltam, hogy abból, hogy szétesik valamiből, ami mellett még a motor sérülése nélkül tudható, hogy korrekció kell. 
Re: (8802)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!