timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.02.09. 12:57:59 (8820
A sonkák leszedése bizony nagyon meg tudja drágítani a dolgokat, mert utána sokszor szintén nehézfém kell...igazából, hogy mennyit segít, azt nem tudom, ez motoronként változó...van, hogy sokat, de van olyan motor, hogy semmit...ehhez nagyon ismerni kell a szóban forgó technikát...
Mi leginkább usa V8 motorkat csinálunk, ott általában nem nyúlunk a sonkákhoz...ha spéci főtengely kell,(extra könnyű, extra erős,üreges csapok, tetszőleges löket, faragott sonkák eleve úgy kovácsolva stb.) megvesszük és csak centírozni kell...más motorokhoz, amihez nehéz normális alkatrészt találni, el tudom képzelni, hogy kell ilyennel vacakolni... 
Re: (8812)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2008.02.09. 11:20:24 (8812
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Nem a gépet akartam bírálni, és biztosan egy nagyszerű gép az amit vesztek!
A legjobb profi is csak annyira bír jó lenni, mint a legjobb gépe, ez nyilvánvaló. Valamint visszafelé is igaz ez, ha az ember aki kezeli nincsen a toppon, akkor szintén az eredmény rovására megy. Azaz a leggyengébb láncszem elvén működik.

Elhiszem hogy pontosabb az eredmény, mint a gyári centírozás. Ahonnan indult még anno ez az egész az az volt, hogy mijjenfaszalevágniasonkákat buli...
Bobweight nagyon frankó dolog, helyettesíted a tömegeket, de azok a tömegek nyilván nem úgy fognak elhelyezkedni a valóságban, mint ahogyan ti azt helyettesítitek a súlyokkal. Szerintem a gépetek messze pontosabb lesz attól, mint ahogy ezeket a súlyokat megkapja a tengely.

Nyilván, ez a megoldás a bobweightekkel messze jobb mint a nyers tengelycentír. Vibrationfree-nél is cetíroznak külön főtengelyt, ott sem mindennapos a blokkban centírozás. Attól függ, mit kér a kundschaft, vagy a projekt mit követel meg.
A mi motorunk egy problémás fajta, azt ha elpörgetik 8000 fölé, már olyan mérések is voltak, ahol kimutatták hogy közel 1 tonna +terhet kapott kiegyensúlyozatlanság miatt a főtengely!

Szerintem amúgy gyári setup elég kell hogy legyen ha valaki nem emel fordulatot!
A sonkátlanítás az egyik véglet, a blokkban centír a másik. Ha finanszírozható a jobbik véglet, akkor aki annyira szeretné, lépje meg!
A sonkátlanítás elekrülése ingyenes, és hatásos! 
Re: (8802)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!