timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
 DrT
válasz erre 2008.02.09. 21:40:32 (8822
Pnanassy!
Megnéztem a szenzort, most nincs senkinél

Egy időben általános volt a névleges fordulat 120%-ra tervezni a motorokat, és a centríron kívül van ott még fizikai korlát bőven: hajtórúd, csavar, csapszeg(annyira nem jelentős), dugó, csapágyak.




 
Re: (8813)
válasz erre 2008.02.09. 11:54:39 (8817
Szerintem, ha egyetlen alkatrészt sem cserélsz ki, akkor  simán kell tudnia  +1000-et, mindenféle centírozás nélkül. Mi legfeljebb annyit tudnánk hozzátenni a dologhoz, hogy megcsináljuk, és akkor biztosan tudod, hogy jó volt-e a gyári centírozás és nyugodtabban alszol, tudván, hogy az kipipálva. ...de 99% esély van rá, hogy jó lesz az mindenféle centír nélkül is...hacsak nem rontottak el valamit a gyárban...ami Audinál nem hinném, hogy gyakori lenne. Persze, ha az egekbe akarod forgatni, akkor amúgy is már olyan szintű motort építesz, hogy egy csomó mindent kicserélsz a forgórészben, és egyre jobb esély van rá, hogy szükséges centírozni a cuccot...ekkor is változó, hogy mennyi eltérés lesz a gyárihoz képest...lehet, hogy jól össze lehet hozni a súlyokat, és majdnem oda jön ki, mint a gyári, de lehet, hogy pl. brutál erős dugókat és h-szelvényes nehéz hajtókarokat veszel a feltöltős motorodba, amitől nehezebb lehet a forgórész, mint a gyári (nem mindig, de van ilyen) és akkor még kemény pénzért tungstent (wolfram) kell tenni a főtengelybe. Már csináltunk olyan forgórészt, amibe nehézfém kellett...ezt anno odaát csináltattuk meg, mostantól már gond nélkül megcsináljuk... 
Re: (8813)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2008.02.09. 11:21:05 (8813
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Szia!

Mi a véleményed arról,hogy ha egy gyár (Audi) kiad egy motort (20VT) adott fordulatszámkorláttal (7400) akkor az meddig növelhető egy ilyen centírral?

Köszi:
Péter 
Re: (8811)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!