timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.04.16. 11:53:43 (9866
Felhasználói profil
18.20 @ 120
köszi, azt hittem van valami összefüggés a köbcenti és a fordulatszám vonzatában...

találtam egy ilyen megjegyzést a neten :

"Megintcsak általánosságban elmondható, hogy a rövid szívósor nyomatékossá teszi a motort a hosszú pedig azért hasznos mert könnyebben pörög a motor magas fordulatszámon is."

Vélemény?? mit értünk magas fordulatszámon pl. 6000 az már magas ?? relatív... 
Re: (9865)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2008.04.16. 11:37:20 (9865
Felhasználói profil
10.89 @ 200
A sacc / kb jó lesz igy elvét követtem tervezéskor. Széles vigyor
meg megnéztem képen egy két külföldi szivosort ennyi.
Nem lett tervezve,talán annyi hogy nagyobb airbox legyen rajta mint a gyárin.
ez kb 4l-s lett. 
Re: (9864)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!