Ha nincs eldugult legszurod, es mondjuk 1.7 bart tolt a 60%-os hatasfoku kompresszor, akkor csak a surites miatt 163 fokot emel a beszivott homersekleten a turbo.
Ehhez jon meg a kozvetlen hoatadas, de azt nem lehet ilyen szamolni, de biztos van annyi, hogy 180 fok korul merj.
A 60%-os hatasfok persze nem tul jo.
Az IC viszont nem digitalis holevono. Magasabb kiindulobol joval tobb Celsius fokot tud levonni, mint egy alacsonyabb kiindulobol.
Erre is van matek, persze.
A turbo kompresszorabol kijovo levegonek 180 fok nem extrem magas. 140 fok alatt nem nagyon van normalis nyomason sem.
A beszivott levego csak a turboban melegszik. Ket okbol: A surites miatt, illetve van direkt hoatvitel is persze.
Feltavig jobban gyorsul, de onnan meg rosszabbul? Bekenhagyott gyujtassal nem is igen javulhat, szivo foleg nem. Kiveve, ha a benzines benzintabla rossz volt.
Igy ertem, de szerintem ha nem allitod at (esetleg nem lehet?) a muszert mas uzemanyagra, akkor inkabb irj lambdat.
Vagy ez a gyakorlat, hogy minden E85 tuner ilyen "virtualis" AFR-rel dolgozik?
Te a benzines ertekekrol beszelsz, nem? 12:0 korulre inkabb a benzines (visszafogott) turbos gepek vannak irva. Aztan lehet E85-tel se kell dusabb, de azt furcsalnam, leven a mondas az, hogy 30%-kal tobbet ker hasonlo powerhez, nem?
Gondold el, jovore megint valtozik egy csomo minden, erdemes ezeket nem egyszerre kiprobalni.
Eloszor mukodjon a kitamaszto, a futomu es ha mar jol teljesit, akkor johet a pluszpower.
Hat ez a rendszer addig mukodik, amig kevesebben fizetnek a kritikus tomegnel.
Utana majd az lesz, mint mashol. Mindenki a szamara fentartott idokeretben megy.
Penzdij gondolom tovabbra is csak profik kozott. A gyors autokat legalabb motivalja egy picit, hogy ne amatorben kuzdjenek.
Sornelkul menni, meg tamogatasert cserebe, gondolom.
az aláb felsorlt D.O.T jelzéssel ellátott street gumiabroncsok
Ha a M/T street drag radialt latod felsorolva, akkor igen, hasznalhato. De nem latod. Szoval nem, hidd el.
Csak par valodi utcai gumi van felsorolva, mivel az amerikai autosok ezeket a gumikat tudjak csak beszerezni, nincs Barum meg Yokohama az o meretukben.
Ez nem jo gumi, de street kategoriaban amerikai gumival egyebkent sem mehetsz.
Gyakorlatilag ha streetezni akarsz, akkor Avon, Toyo, Yokohama semi slickjei a legjobb opcioid.
Kiprobaltad, hogy birja-e? Valami enyhe emelkedore tolni az orrat, hogy a hatso (kozepso) kerek tehermentesuljon. Vagy csak megemelni az elejet kozepen.
Szerintem annak erdemes utanajarni a WTCC-ben mivel mennek a dizelek.
De motorsportban sem nagyon mennek 1 dizel hengerbol 75 loero fole. Gondolom azert is, mert a fust sehol sem fogadhato el. Az R8 is kb. 75le/henger volt. Az R10 Le Mansrol meg azt olvastam nemreg, hogy a reszecskeszuro eldugulna nagyobb teljesitmenynel.
Te is tudod, a bringaknal foleg igaz, hogy Azsia nem szar minoseget jelent, hanem olcso termelest.
Szoval lehetne nyugodtan fogokat gyartani Kinaban is, csak nem a "minel olcsobban"-hoz kellene ragaszkodni. De gondolom van is olyan szamodra is elfogadhato minosegu fogo, amit Kinaban gyartanak.
Tok jo, hogy sokat irunk szerszamokrol es fogokrol a google oldalt hozza, hogy "Szerszam kellene?"
Profi szereloknek lehet, hogy leszoljak, de amivel en eleg sokat dolgoztam az kb. ez a szinvonal.
Siman ossze tudtam vele rakni az autot. (pl. mikor fenyezeshez volt teljesen kibelezve)
Gondolom te sem mindennapi 8 oras hasznalatra akarod.
De bedoglik a racsnis hajtovas az se nagy tragedia, veszel egyet kulon es kesz. Ha szetnyirsz egy 10-es fejet, detto.
A doboza meg jofajta. A femdobozosok nekem nem jonnek be, ott sosem maradnak a helyukon a bitek. Ez persze csak akkor szempont, ha szallitod is.
1-25 az kerekparhoz valo inkabb. De valojaban akad par csavar, amit ennyire kell meghuzni, viszont autonal ritka, hogy ilyen alacsony nyomatekon fontos alkatresz legyen rogzitve.
A 40-tol kezdodo az jo. Keves dolog van, amit 100 fole kell huzni, motoron szerintem semmi, a feltengely anya jut eszembe igy hirtelen.
Ehhez jon meg a kozvetlen hoatadas, de azt nem lehet ilyen szamolni, de biztos van annyi, hogy 180 fok korul merj.
A 60%-os hatasfok persze nem tul jo.
Az IC viszont nem digitalis holevono. Magasabb kiindulobol joval tobb Celsius fokot tud levonni, mint egy alacsonyabb kiindulobol.
Erre is van matek, persze.