timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 598 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2010.01.08. 20:05:41 (15174
ez olyan lékó péter magasság, ha jól sejtem..... minden tiszteletem! 
Re: GMalma (15169)
válasz erre 2010.01.08. 16:29:03 (15167
szááb agyak vannak, meg csonkállványok a trotyimon, remélem felveszi a szááb tárcsát. elvitte magával ati a döglött kerekeket biztonság kedvéért. meglátjuk mi sül ki belőle.  a 2 db olcsóbb így, mint venni az egyetlen ánglius forgalmazótól 1 db "lótusz kárlton" ájtemet - felteszem, hogy az ugyanez, de ezt nem próbálom ki (legalábbis remélem). 
válasz erre 2010.01.08. 16:24:58 (15166
eddig én se hallottam róla!

Shop.bardiauto.hu -> Méret -> Keresendő termékcsoport = Fék - Féktárcsa -> Átmérő 300mm -> Vastagság 20 mm -> BDC5696-os tétel

a vektra jópécén is csak 292x20-as a hátsó pizza, de az inszignia jópécén nagyobb. 
válasz erre előzmények 2010.01.08. 15:04:41 (15164
ja, és egyébként sokat jártam régebben a fórumra olvasgatni, de mindig csak terveztem, hogy veszek egy turbicsekkes száábot. de már (sajnos) elmúlt. 
Re: GMalma (15161)
válasz erre előzmények 2010.01.08. 15:03:43 (15163
de van, 9-5-ösé, 3 literes motorral ('98-tól, és ha jól rémlik 147kw a teljesítménye) hátsó hűtött tárcsája 300x20-as. már megvevődés alatt áll. Mosolyog  
Re: GMalma (15161)
válasz erre 2010.01.08. 14:54:20 (15159
megódódott. ügyeskedtek csak az ángliusok, igen rendesen, olyan magyarosan. 300x20-as a diszk. kösz mindenkinek a segítséget! Kacsint  
válasz erre előzmények 2010.01.08. 13:59:45 (15150
szia!

azt nagyon megköszönöm!!! 
Re: GMalma (15147)
válasz erre 2010.01.08. 13:58:49 (15148
ez jó volt (amíg ki nem dobott belőle a bot killer Széles vigyor ) de sajnos csak 300x20-ast ismer szááb-ban. sztem az lesz a megfejtés, hogy nincs is 300x23-as, csak ez a lótusz kárlton féle, és azt kell megvenni, bármi áronné, született cafka margit.

köszi a segítséget!!! 
válasz erre 2010.01.07. 16:07:00 (15142
sziasztok!

Gmalma-t keresem igazából, asszem, vagyis egy szááb-os profit.

van egy hátsó lótusz omega fékem, amibe akarok venni hátsó tárcsákat. 300x23-as hűtött diszkek. állítólag - muha csabi szerint - létezik ez a diszk szááb-ban, de egyszerűen nem találok interneten túrva sehol. el tudnál/tudnátok valakihez irányítani, aki tud nekem ilyet gyorsan szerezni? vagy valami vebsztór, vagy akármi komoly segítség lenne!

köszi! 
válasz erre előzmények 2009.11.23. 21:37:20 (14960
még lehet, szavadon foglak mr. a szabitól el kell lopni a fordja elejét, előtte le kell nyisszantani az asztra orrát. ez a terv. 
Re: NISSAN (14952)
válasz erre előzmények 2009.11.23. 21:35:49 (14959
akkor lesz egy termetes brácsa a lábad közt végre Széles vigyor Széles vigyor úúúúúúúúúúúúú, detti alszik remélem Széles vigyor  
Re: Atommanó (14951)
válasz erre 2009.11.23. 17:32:00 (14950
rendicsekk, akkor este vághatjuk is a szubáriumodat, viszek szekercét Széles vigyor  
válasz erre 2009.11.23. 11:12:23 (14948
hm, épp eladom a lendkarikámat (is). annyit mindenképpen a javára kell írjak, hogy létezik. engem csak felidegesített, hogy a kocsi még jobban képtelen volt elindulni miatta. 90 felett tapadtam meg, onnan már ki a sz@rt érdekli, hogy jobban megy egy hangyaf@sznyit.... de annyit tényleg javult. +30LE-vel tudtam ugyanolyan ET-t menni. 60 lábon buktam 2-3 tizedet. ha jó rajtot lehet fogni, akkor persze van értelme. többek közt ezért adom el az asztrát, 3 mázsát akarok fogni azon, hogy szétbarmolhatok egy értéktelen g asztrát ehelyett. 
válasz erre 2009.06.22. 01:24:20 (14208
oks, tedd rá a cumót, lehet meg is nyugszol, ha jók az értékek.

mik a tervek, lépsz tovább a géppel? 
válasz erre 2009.06.22. 01:12:24 (14206
asszem ez a pro s nincs rajta a honlapjukon, vagy mi. 
válasz erre 2009.06.22. 01:08:39 (14205
egy jó olajnyomás és olajhőmérséklet mérő kellene mindenek előtt, és megnézni, hogy ezzel a mostani olajjal miféle nyomások és hőmérsékletek vannak, ha úgy rendesen elkened az arcát.

a silkolene-nek nézz utána a gyártó honlapján, itt vannak az 5 lityós és a 20 lityós bödönyök

Click to see full size!
Click to see full size!

árat ha találsz a honlapon, akkor abból lehet sejteni, de most nem tudom megmondani, régen rendeltem. a héten megtudom. 
válasz erre előzmények 2009.06.22. 00:23:37 (14203
a 10W/60 olajjal semmi baj nincs, csak hidegen nem elég híg, és emiatt a csattogás. ha nagyon ütöd vágod a gépet, hagyhatod benne, de ha főképpen kisterhelésen mész, utcán, akkor lehet 10W/50, 5W/50 is, azzal már lehet, nem fog csattogni se.

vegyél silkolene, vagy hasonlóan jó olajat, nem fogod megbánni! nekem épp rövidesen elfogy, akkor hozok újabb 20 litykót, benevezhetsz egy adagra (5 liter), úgy egész korrekt az ára. 
Re: Future (14202)
válasz erre 2009.06.03. 15:28:31 (14120
opelnél a légtömegmérő működését az ECU menedzsment progival lehet 1 perc alatt csekkolni (milyen feszültségjelet ad terheletlenül, gázt adva, stb.). otthoni hf-ként megoldható bármikor. talán a saabnál is ugyanígy kell. kérdezz utána! 
válasz erre előzmények 2009.05.28. 18:03:33 (14079
csak a rota-t ismerem, azt is csak hallásból. szerettem volna enkei vagy kosei felnit 5x110-zel, de esélytelen volt. közben meg is oldódott a porblémám, 8" széles ET35-ös felni alá ippeg bepaszírozódik a cuccocskám. boldogtág, öröm Mosolyog  
Re: Jugo (14074)
válasz erre 2009.05.27. 21:36:32 (14067
köszi. 18-as felni az annyira szívóág. anti te ezt nem is sejtheted Széles vigyor Széles vigyor  
válasz erre előzmények 2009.05.27. 20:59:53 (14064
basszus sejtettem. Szomorú  
Re: civiccoupe (14063)
válasz erre 2009.05.27. 20:50:45 (14062
srácok!

olyan lehet, hogy egy fék bemegy egy 17-es felni alá, de a másik alá meg nem? 
válasz erre 2009.05.24. 09:02:44 (13983
a bandi féle sebességszámolós dologhoz: én elméleti ember vagyok, a legkomolyabb tett a gyakorlatban, amit valaha végrehajtottam az volt, hogy olvasás közben megettem egy fél tartóselemet. van annyi rálátásom a dolgokra, hogy pontosan tudom, az elmélet kb. sz@rt se ér az esetek egy jelentős részében, és a gyakorlati tapasztalat nélkül sóhivatal^3. azért az is biztos, hogy az áramlási sebességet a szívócsőben viszonylag pontosan lehet számolni egyszerű eszközökkel.

@szabi, hogy nincs ilyen kiegyensúlyozás magyarországon: hát ettől tartok én is. neked pl. a sonkák után lettek munkálva az új dugó/csapszeg/hajtókar kombónak megfelelően? mert nekem nem, ezt senki se merte vállalni, én meg ugye... ezt most nem akartam lerágcsálni olvasás közben. Széles vigyor Széles vigyor  
válasz erre előzmények 2009.05.23. 13:39:17 (13958
opelnél már belebeg 7500 felett (állítólag). kicserélem, semmi teteje szarozni a hidros cuccal.

itt a lótusz:

http://www.hofmanns.co.uk/content/index.asp?id=63 
Re: szabyk RST (13955)
válasz erre 2009.05.23. 13:33:49 (13953
86x86
mire vagy kíváncsi, a lótuszt szeretnéd látni? 
válasz erre előzmények 2009.05.23. 13:26:00 (13950
8000rpm, nem merek feljebb menni, mert sztem bekrepál a forgórész. láttam kiegyensúlyozva egy lótusz európában a motorom (mármint ugyanolyan motort), és megdöbbentő volt mit kellett vésni/pakolni a 10000rpmhez. 
Re: szabyk RST (13937)
válasz erre előzmények 2009.05.23. 13:22:13 (13945
azt nagyon megköszönöm, ha adsz egy számot, ahol felhívhatlak. 
Re: szabyk RST (13935)
válasz erre előzmények 2009.05.23. 13:21:02 (13943
sponzoráljon téged a názáreti hernyótalpas Széles vigyor csak fwd kocsikra költök. 
Re: Atommanó (13932)
válasz erre 2009.05.23. 13:18:47 (13942
toltam neked egy privit a sztárvajlingon anti. 
válasz erre 2009.05.23. 12:46:50 (13931
felteszem a fotóidat a honlapomra, majd lehúzhatod. nincs rajta vírus, nem köll besz@rni. Széles vigyor  
válasz erre előzmények 2009.05.23. 12:46:00 (13930
azt írtam már, megrendeltem a dbilasz komplett cuccot. a hidrotőkék is cserélve lesznek mechanikus liftecskékre. abba maradtunk atival (ő javasolta), hogy kitolom a hf-et a bilasznak, csinálják meg kompletten ők. 
Re: Atommanó (13929)
válasz erre 2009.05.23. 12:35:01 (13928
ha én csak ennyit nem értenék. sztem a csabinak van egy 90-ese eladó, azért vetette fel. de nem kérdeztem vissza, hogy miért is gondolja, meg konkrétan mire gondol. a bilasz 76-os szívócsövekhez, 76-os kipuhoz passzol, de azt írták a 2,5"-lel el lehet kezdeni a bohóckodást, majd aztán meglátjuk mennyi lesz elég.

leömlőm nincs, még ötletem se, hogy honnan lesz. a klasen vállalta, de ahhoz ki kellene menni. hazai szakembernek jobban örülnék. neked ki csinálta?

a pumpa mizériád nyilván nálam is be fog fittyenni. 
válasz erre előzmények 2009.05.23. 10:07:49 (13917
most belső 60-as. ahhoz sztem is beteg, de nem értek én ehhez, mielőtt belekezdünk valami olyan vitába, ahol azt se tudom, mit fogok én kérdezni. 
Re: szabyk RST (13916)
válasz erre 2009.05.23. 09:58:52 (13914
szétesik, ezt most borítékolom, de akkor nem kell hozzákezdeni. vettem egy komplett mocit, el van addig, amíg ezt meglékelem. 
válasz erre előzmények 2009.05.23. 09:56:48 (13913
debilács az is, kompletten. pontosabban csabi mondott nekem egy 90-es pillangót, hogy azt vegyem meg, ne a debilaszt (az 76-os ha jól emléxem). kellhet nekem ennyi lóerőhöz 90-es? 
Re: szabyk RST (13910)
válasz erre előzmények 2009.05.23. 09:49:30 (13908
fos 044-em van, azt már megvettem. szívósort végül is kipróbálom a debilács bácsiét. vannak még lukak ez biztos, nem is ugrálok. 
Re: Atommanó (13907)
válasz erre előzmények 2009.05.23. 09:42:05 (13906
lesz az biztos. leömlőm nincs egyedül, lestem a lapodat rendesen ne izgulj Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: szabyk RST (13904)
válasz erre 2009.05.23. 09:20:20 (13903
álom. a 174-es sebességhez futott 13,7X-et elfelejtettem a végét. az legfeljebb 13,5 futamon. és futotta 1, azaz egyszer. inkább mondjuk rá, hogy az mérési hiba volt. 13,8 végét, 13,9 elejét futogatott párszor, az a realitás. k04 turbó, nem tud többet.

sztem reálisan 12 tetejét fog menni még a 3582-vel is, de azért a 11 legvége benne van a pakliban. meg fogom próbálni, és ahhoz mindenképpen futamra kell menni, mert 0" rollouttal ki van csukva, hogy összejön. 
válasz erre 2009.05.23. 09:00:01 (13901
akarom mondani 170-es sebességhez 14,1-es ET-t. Mosolyog  
válasz erre előzmények 2009.05.23. 08:58:51 (13900
én 170-es ET-hez csak 14,1-t tudok menni a taligámmal 0" rollouttal. jobb is megy, de ez amit permanensen hoz. 
Re: Atommanó (13899)
válasz erre előzmények 2009.05.23. 04:41:36 (13898
jól cammog. köszi. 
Re: Bandi (13895)
válasz erre 2009.05.23. 04:38:16 (13897
upsz elolvastam a lényeget. ezek a szilícium ötvözet dugók kb. 500 fokig melegszenek max., 650 fokon már megolvadnak. az agyalásom pont a dugóra nem volt igaz. sokkal hűvösebb, mint a leömlő, mert nincs folyamatosan hőhatásnak kitéve, csak a munka fázis során.

a motortérben a gázok hőmérséklete 2000 fok fölé hevül. na ezt se tudtam. 
válasz erre előzmények 2009.05.22. 22:20:22 (13894
oks. azt láttam, csak írtam a hőállósághoz, hogy ez rémlik.

egyszer voltam hungaroringen 2006-ban, de olyan tömeg volt, hogy eloldalogtam. azóta nem voltam, de majd kimegyek valamikor, ha kész lesz. nem olyan erős. 174 km/h-s célvonalim volt utcai gumival, a 170 km/h-t mindig megfutja. megvettem a muha csabitól a gt3582r-jét, szeretnék majd 11-es időt futni, de csak azért, mert itt valaki tavaly leugatott, hogy sose fog 12-est menni a dagadt opelem. Mosolyog  
Re: Bandi (13893)
válasz erre előzmények 2009.05.22. 22:03:18 (13892
köszi.

úgy rémlik a hőállóságot elsősorban a Ni és az Mn hozzáadásval biztosítják. de én nem vagyok igazi metalista, habár szeretem az acdc-t. Széles vigyor  
Re: Bandi (13891)
válasz erre 2009.05.22. 21:52:23 (13890
322 gramm egy vösszner dugó. hevenyészetten kiszámoltam, hogy olyan 50...80 cm3 a térfogata vagyis kb. 4...6 g/cm3 a sűrűsége. jó sok benne a könnyű ötvözőanyag. ezt nem gondoltam volna. 
válasz erre előzmények 2009.05.22. 21:44:22 (13889
nem persze, de ave se úgy gondolta, hogy vasból, hanem úgy, hogy kovácsolási eljárással. ez csak egy hülye szokványos kifejezés, én is soxor használom (hibásan). 
Re: Bandi (13888)
válasz erre előzmények 2009.05.22. 21:22:49 (13887
igen, az durva volt. 
Re: Atommanó (13885)
válasz erre előzmények 2009.05.22. 21:21:55 (13886
na jó igazad van, de az is acél. 
Re: ave (13884)
válasz erre 2009.05.22. 19:28:28 (13883
most nem alakította át kacsintássá.

na szóval, azt akartam mondani, hogy megjöttek az AP-től a dugóim, tyű de hepi vagyok.

Click to see full size!
Click to see full size! 
válasz erre 2009.05.22. 19:26:07 (13882
zárójel - vessző: ), 

összesen 598 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!