szááb agyak vannak, meg csonkállványok a trotyimon, remélem felveszi a szááb tárcsát. elvitte magával ati a döglött kerekeket biztonság kedvéért. meglátjuk mi sül ki belőle. a 2 db olcsóbb így, mint venni az egyetlen ánglius forgalmazótól 1 db "lótusz kárlton" ájtemet - felteszem, hogy az ugyanez, de ezt nem próbálom ki (legalábbis remélem).
ez jó volt (amíg ki nem dobott belőle a bot killer ) de sajnos csak 300x20-ast ismer szááb-ban. sztem az lesz a megfejtés, hogy nincs is 300x23-as, csak ez a lótusz kárlton féle, és azt kell megvenni, bármi áronné, született cafka margit.
Gmalma-t keresem igazából, asszem, vagyis egy szááb-os profit.
van egy hátsó lótusz omega fékem, amibe akarok venni hátsó tárcsákat. 300x23-as hűtött diszkek. állítólag - muha csabi szerint - létezik ez a diszk szááb-ban, de egyszerűen nem találok interneten túrva sehol. el tudnál/tudnátok valakihez irányítani, aki tud nekem ilyet gyorsan szerezni? vagy valami vebsztór, vagy akármi komoly segítség lenne!
hm, épp eladom a lendkarikámat (is). annyit mindenképpen a javára kell írjak, hogy létezik. engem csak felidegesített, hogy a kocsi még jobban képtelen volt elindulni miatta. 90 felett tapadtam meg, onnan már ki a sz@rt érdekli, hogy jobban megy egy hangyaf@sznyit.... de annyit tényleg javult. +30LE-vel tudtam ugyanolyan ET-t menni. 60 lábon buktam 2-3 tizedet. ha jó rajtot lehet fogni, akkor persze van értelme. többek közt ezért adom el az asztrát, 3 mázsát akarok fogni azon, hogy szétbarmolhatok egy értéktelen g asztrát ehelyett.
egy jó olajnyomás és olajhőmérséklet mérő kellene mindenek előtt, és megnézni, hogy ezzel a mostani olajjal miféle nyomások és hőmérsékletek vannak, ha úgy rendesen elkened az arcát.
a silkolene-nek nézz utána a gyártó honlapján, itt vannak az 5 lityós és a 20 lityós bödönyök
árat ha találsz a honlapon, akkor abból lehet sejteni, de most nem tudom megmondani, régen rendeltem. a héten megtudom.
a 10W/60 olajjal semmi baj nincs, csak hidegen nem elég híg, és emiatt a csattogás. ha nagyon ütöd vágod a gépet, hagyhatod benne, de ha főképpen kisterhelésen mész, utcán, akkor lehet 10W/50, 5W/50 is, azzal már lehet, nem fog csattogni se.
vegyél silkolene, vagy hasonlóan jó olajat, nem fogod megbánni! nekem épp rövidesen elfogy, akkor hozok újabb 20 litykót, benevezhetsz egy adagra (5 liter), úgy egész korrekt az ára.
opelnél a légtömegmérő működését az ECU menedzsment progival lehet 1 perc alatt csekkolni (milyen feszültségjelet ad terheletlenül, gázt adva, stb.). otthoni hf-ként megoldható bármikor. talán a saabnál is ugyanígy kell. kérdezz utána!
csak a rota-t ismerem, azt is csak hallásból. szerettem volna enkei vagy kosei felnit 5x110-zel, de esélytelen volt. közben meg is oldódott a porblémám, 8" széles ET35-ös felni alá ippeg bepaszírozódik a cuccocskám. boldogtág, öröm
a bandi féle sebességszámolós dologhoz: én elméleti ember vagyok, a legkomolyabb tett a gyakorlatban, amit valaha végrehajtottam az volt, hogy olvasás közben megettem egy fél tartóselemet. van annyi rálátásom a dolgokra, hogy pontosan tudom, az elmélet kb. sz@rt se ér az esetek egy jelentős részében, és a gyakorlati tapasztalat nélkül sóhivatal^3. azért az is biztos, hogy az áramlási sebességet a szívócsőben viszonylag pontosan lehet számolni egyszerű eszközökkel.
@szabi, hogy nincs ilyen kiegyensúlyozás magyarországon: hát ettől tartok én is. neked pl. a sonkák után lettek munkálva az új dugó/csapszeg/hajtókar kombónak megfelelően? mert nekem nem, ezt senki se merte vállalni, én meg ugye... ezt most nem akartam lerágcsálni olvasás közben.
8000rpm, nem merek feljebb menni, mert sztem bekrepál a forgórész. láttam kiegyensúlyozva egy lótusz európában a motorom (mármint ugyanolyan motort), és megdöbbentő volt mit kellett vésni/pakolni a 10000rpmhez.
azt írtam már, megrendeltem a dbilasz komplett cuccot. a hidrotőkék is cserélve lesznek mechanikus liftecskékre. abba maradtunk atival (ő javasolta), hogy kitolom a hf-et a bilasznak, csinálják meg kompletten ők.
ha én csak ennyit nem értenék. sztem a csabinak van egy 90-ese eladó, azért vetette fel. de nem kérdeztem vissza, hogy miért is gondolja, meg konkrétan mire gondol. a bilasz 76-os szívócsövekhez, 76-os kipuhoz passzol, de azt írták a 2,5"-lel el lehet kezdeni a bohóckodást, majd aztán meglátjuk mennyi lesz elég.
leömlőm nincs, még ötletem se, hogy honnan lesz. a klasen vállalta, de ahhoz ki kellene menni. hazai szakembernek jobban örülnék. neked ki csinálta?
a pumpa mizériád nyilván nálam is be fog fittyenni.
debilács az is, kompletten. pontosabban csabi mondott nekem egy 90-es pillangót, hogy azt vegyem meg, ne a debilaszt (az 76-os ha jól emléxem). kellhet nekem ennyi lóerőhöz 90-es?
álom. a 174-es sebességhez futott 13,7X-et elfelejtettem a végét. az legfeljebb 13,5 futamon. és futotta 1, azaz egyszer. inkább mondjuk rá, hogy az mérési hiba volt. 13,8 végét, 13,9 elejét futogatott párszor, az a realitás. k04 turbó, nem tud többet.
sztem reálisan 12 tetejét fog menni még a 3582-vel is, de azért a 11 legvége benne van a pakliban. meg fogom próbálni, és ahhoz mindenképpen futamra kell menni, mert 0" rollouttal ki van csukva, hogy összejön.
upsz elolvastam a lényeget. ezek a szilícium ötvözet dugók kb. 500 fokig melegszenek max., 650 fokon már megolvadnak. az agyalásom pont a dugóra nem volt igaz. sokkal hűvösebb, mint a leömlő, mert nincs folyamatosan hőhatásnak kitéve, csak a munka fázis során.
a motortérben a gázok hőmérséklete 2000 fok fölé hevül. na ezt se tudtam.
oks. azt láttam, csak írtam a hőállósághoz, hogy ez rémlik.
egyszer voltam hungaroringen 2006-ban, de olyan tömeg volt, hogy eloldalogtam. azóta nem voltam, de majd kimegyek valamikor, ha kész lesz. nem olyan erős. 174 km/h-s célvonalim volt utcai gumival, a 170 km/h-t mindig megfutja. megvettem a muha csabitól a gt3582r-jét, szeretnék majd 11-es időt futni, de csak azért, mert itt valaki tavaly leugatott, hogy sose fog 12-est menni a dagadt opelem.
322 gramm egy vösszner dugó. hevenyészetten kiszámoltam, hogy olyan 50...80 cm3 a térfogata vagyis kb. 4...6 g/cm3 a sűrűsége. jó sok benne a könnyű ötvözőanyag. ezt nem gondoltam volna.
nem persze, de ave se úgy gondolta, hogy vasból, hanem úgy, hogy kovácsolási eljárással. ez csak egy hülye szokványos kifejezés, én is soxor használom (hibásan).