timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 268 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2008.05.08. 20:35:06 (10220
Felhasználói profil
11.64 @ 221
hy! log van?
injektor ebben a hengrben ok?
sorry! 
Re: Spoon (10207)
válasz erre előzmények 2008.04.08. 08:57:42 (9784
Felhasználói profil
11.64 @ 221
tetszett, Tibisz is jól tereli. A nyomaték azért hiányzott, de meggyőzően ment így is.
5-7000- között használta szinte végig. Ott tudja a dolgát. Ha alkalmad nyílik próbáld ki te is.. Mosolyog  
Re: Spoon (9783)
válasz erre előzmények 2008.04.08. 08:30:53 (9782
Felhasználói profil
11.64 @ 221
ez a legjobb fotó rólam. Széles vigyor  
Re: Ivóke (9777)
válasz erre 2008.04.07. 08:51:19 (9765
Felhasználói profil
11.64 @ 221
válasz erre előzmények 2008.04.04. 08:33:32 (9745
Felhasználói profil
11.64 @ 221
semmi extra, de azt minden körülmények között... Széles vigyor
Elvitték tegnap, a trailert, rajta a  felderítő lánctalpassal akarja húzni, ahhoz kellett a plusz teljesítmény... 
Re: Bkori (9732)
válasz erre 2008.04.03. 11:12:51 (9729
Felhasználói profil
11.64 @ 221
meselink megint lemaradt..
Ave , szertnék olykor beleszerkeszteni a kommentembe! Kérlek a korrekció lehetőségét eröltesd, köszönöm!
http://www.bmwpower.hu/forum/viewtopic.php?t=345 Mosolyog  
válasz erre 2008.04.03. 11:04:14 (9728
Felhasználói profil
11.64 @ 221
válasz erre előzmények 2008.04.01. 08:10:25 (9680
Felhasználói profil
11.64 @ 221
nekem is volt egy ugyanilyen platós,. Kitolattam vele a tűzcsapot. fél óra mulva bokáig érő víz volt  a telephelyen...
Tegnap elhárítottam néhány szivárgási pontot, és most 0,5 bar a csúcsnyomi..78-km/h-val mentünk vele, mindkét sáv, meg a padka kellett neki...kicsit féltem..de minden rendben...
Ma kezdjük bekötni a koolert... Mosolyog  
Re: ave (9666)
válasz erre 2008.03.29. 23:21:50 (9664
Felhasználói profil
11.64 @ 221
kép lemaradt..Click to see full size! 
válasz erre előzmények 2008.03.29. 23:20:11 (9663
Felhasználói profil
11.64 @ 221
igen, ennek mindegy. Egy haverom az ártérből hordja ki a fát a kamionokhoz egy ilyen önrakodóssal..
mondja ,: néha folyik be a Duna a pedálokhoz,nincs rajta ajtó...amúgymeg mindegy is... Széles vigyor  
Re: DrT (9662)
válasz erre 2008.03.29. 21:40:10 (9661
Felhasználói profil
11.64 @ 221
kép lemaradt...Click to see full size! 
válasz erre előzmények 2008.03.29. 21:34:57 (9659
Felhasználói profil
11.64 @ 221
köszönöm, nem kell.
Ez eredetileg szívós,ugyan létezik ugyanez turbósba is de azt már az újabb kaszniban ill egy felderítő harckocsiban. Ott elfér a gyári turbó, de itt nem. Ráadásul a fülke fából van úgyhogy a tűzveszély is fokozott. Ezért egy átalakított csonk, adapterrel került fel, és hőszigetelés.
már 0,4-el töltjük, ugyanis összeállt, csak a coolerezés van hátra.  
Re: DrT (9648)
válasz erre előzmények 2008.03.29. 13:41:28 (9647
Felhasználói profil
11.64 @ 221
ok.
le kell álnom mert , egy régebb óta halogatot munka betámadt.
Nem biztos a népszerűség, de az az igazság., hogy egy katonai teherautót kell turbósítani, ill annak egy munkafolyamat részét kell elvégezni.
Kraz... 
Re: ave (9616)
válasz erre 2008.03.27. 08:38:06 (9615
Felhasználói profil
11.64 @ 221
tegnap elkezdtem a motor összefűzését. Laza rostos"-ra hagyok mindent ez az új koncepció.
Csattogós motor, keresztbeállós dugattyúk..A spec alkatrészekre rá kell gyúrni, még csak helyeközel vannak kész. Nagyvonalakban vannak elészítve, összerakás közbe finomalakítás még hátravan. Ezért elhúzódós..Alkalmasint lövök képet.... Mosolyog  
válasz erre 2008.03.18. 08:44:04 (9500
Felhasználói profil
11.64 @ 221
kezd összeállni a nagyhal...
Click to see full size! 
válasz erre előzmények 2008.03.11. 08:15:35 (9330
Felhasználói profil
11.64 @ 221
köszi!
fastcar:
Az S38-B36-nak 48-as, az B38-nak 50mm. 
Re: carlosracing (9310)
válasz erre előzmények 2008.03.10. 09:53:09 (9309
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Jó a meglátás, ez valódi probléma. Ráadásul itt mindent megpróbálunk elkövetni a túlbonyolítás határáig, mert nem sok menetszél adódik, főként, hogy keresztbe akar menni...
A, ki- betorkolás kötött volt,  az átmérőkön tudtunk változtatni,
a jobb áramlás érdekében a kiáramlás 2× akkora felületű.
A bemeneti ághoz pedig 2 terelőlemez előzetes elhelyezése után, 3 szekcióra osztja fel a testet. Így egységesebb a kihasználtság. A lemezek vége után, a cellasorok kezdete  előtt hagytunk átjárási lehetőséget. Itt lehet látni:
http://www.bmwpower.hu/gallery/thumbnails.php?album=lastup&cat=10152&page=1
 
Re: carlosracing (9308)
válasz erre előzmények 2008.03.10. 09:31:59 (9306
Felhasználói profil
11.64 @ 221
a coolerre godolsz? 
Re: carlosracing (9304)
válasz erre 2008.03.10. 08:54:03 (9303
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Gondjainkba vettünk egy E28 driftautót.
A hűtőegységet készítjük éppen, gondoltam bedobom ide.Komplett eleje levág, és egy egyedi keret készítése után így fest.
A levehető , egységeiben is szerelhető segédkeret, tartja a komponenseket.
Remélem elégséges hűtést ad a kétoldali ventilláció.
Click to see full size! 
válasz erre előzmények 2008.03.04. 08:10:02 (9187
Felhasználói profil
11.64 @ 221
szép munka grat! Mosolyog  
Re: tommyt (9170)
válasz erre 2008.03.03. 08:35:55 (9161
Felhasználói profil
11.64 @ 221
kép lemaradt:
itt látható a két gyüjtőből való kiállás becsatlakozása a kerülőszelepbe majd vissza a főkipuáramba.
Click to see full size!
többi képet róla, -ha érdekel- a táramban találsz:
http://www.bmwpower.hu/gallery/thumbnails.php?album=lastup&cat=10152&page=5 
válasz erre előzmények 2008.03.03. 08:29:51 (9160
Felhasználói profil
11.64 @ 221
külön ágról jönnek,két cső van.
inkáb az zavar, hogy egy kicsit messzire került a kerülőszelep a csonktól, ami lehet ,hogy reakció késést okoz. Szokványosnak mondható az elhelyezés ugyan, e30-asok esetében, de a szakanyag közeli elhelyezést ajánlja. mint pl az "öreg audin " mostanság. Szomorú Mosolyog  
Re: ave (9159)
válasz erre előzmények 2008.03.02. 11:08:12 (9146
Felhasználói profil
11.64 @ 221
igen a világ nagy- és relatív - teli van barmokkal.
Pont most van rehabon egy E28 M30 M102, Garrett GT40/88R-el.
A csonkkivitelezés siralmas, a fentiekben felemlített cég munkája.
Most ,a felkerülendő wastage miatt át kell szabnom, de ez csak hasznára válik, még ha csukott szemmel is csináljuk.
Nem nagyképűség ,mert nem sok közünk van hozzá , de ez egy dilettáns munka, nélkülözve az alapismereteket. 
Re: carlosracing (9144)
válasz erre előzmények 2008.03.02. 11:03:41 (9145
Felhasználói profil
11.64 @ 221
A lánghegesztő a hegesztési fázisok közt fellépő feszültségmentesítéshez kell. Mielőtt levennéd a fejről, át kell hevíteni a csomópontokat, és hagyni lehülni így visszatehető levétel után is.
A 4 csavaros hengercsatlakozás M5 esetében adott....

 
Re: carlosracing (9143)
válasz erre 2008.03.02. 10:15:23 (9137
Felhasználói profil
11.64 @ 221
lemaradt:
autocad 2000 razprogramtervezés, méretezés, anyagbeszerzés, lézervágás, besővédőgázzal véglezárással való varratkészítés, nyomáspróba. Remélem nem hagytam ki nagy dolgokat. Szomorú  
válasz erre 2008.03.02. 10:10:46 (9136
Felhasználói profil
11.64 @ 221
lemaradt a fotó:Click to see full size! 
válasz erre 2008.03.02. 10:09:56 (9135
Felhasználói profil
11.64 @ 221
végül ilyen lett.....kb 300-ért csinálnám meg megint....
avval együtt ,hogy még nem is vizsgázott...
Nagyon sok munka, és öszetett szakmai igény.
Tudni kell esztergálni,  inverterrel hegeszteni, lánghegesztőt kezelni,  marógépmunka, stb....
 
válasz erre előzmények 2008.03.02. 10:04:30 (9130
Felhasználói profil
11.64 @ 221
pár turbóscsonkot meg tudsz nézni nálam, ezeket gyüjtöttem amikor készítettem a sajátomat.
A tervezés homályos terület, a kivitelezés tiszta. Csak akkor lesz számodra elfogadható ha magad készíted.
Hosszas hezitálás után rászántuk magunkat és az eszközi feltételek biztosítása után belevágtunk.
http://www.bmwpower.hu/gallery/thumbnails.php?album=lastup&cat=10152&page=11 
Re: 2105t (9111)
válasz erre előzmények 2008.03.02. 09:49:03 (9125
Felhasználói profil
11.64 @ 221
2-4 század a siklósnál... a tengelyre felpróbált gyűrű billegése is enged következtetni egy gyakorlottab turbóbrehálósnak.
A csapágyban lévő brázdák, kopások mélysége , száma is befolyásolja, akkor is ha a megmaradt bázis méretileg megvan. 
Re: menyuS2 (9107)
válasz erre előzmények 2008.02.21. 07:55:48 (8968
Felhasználói profil
11.64 @ 221
mert szédül... 
Re: voszi (8967)
válasz erre előzmények 2008.02.15. 08:17:46 (8899
Felhasználói profil
11.64 @ 221
jaja...a modernebbek V-bandosak, de akad klasszikus csatlakozással is.
Lehet venni bilincseket, minden méretben, pl norma,vagy reca, márkában.
Az öntvény hegesztést koracélhoz -részt- nem értettem.
majd ma jobban figyelem a tel-t.

 
Re: törölt felhasználó (8898)
válasz erre előzmények 2008.02.14. 21:54:41 (8897
Felhasználói profil
11.64 @ 221
tessék? ezt nem értem...
 
Re: törölt felhasználó (8895)
válasz erre előzmények 2008.02.14. 09:27:55 (8893
Felhasználói profil
11.64 @ 221
persze nem koracélt, csak utángyártott műkrómosat.
ebay-on lehet savi V-band-ot lőni pár dolcsiért... 
Re: Turboá (8891)
válasz erre előzmények 2008.02.14. 08:10:35 (8891
Felhasználói profil
11.64 @ 221
mennyé be scaniahoz, és mond hogy itt van 6000ft. oszt adnak is tán! 
Re: törölt felhasználó (8886)
válasz erre előzmények 2008.02.12. 21:02:35 (8865
Felhasználói profil
11.64 @ 221
súlyban? neeemmmm.
símaliba! 
Re: Attila1987 (8863)
válasz erre 2008.02.12. 07:53:05 (8859
Felhasználói profil
11.64 @ 221
béjemvé...nyamnyam...
http://www.youtube.com/watch?v=tPtQKwgoRN8 
válasz erre 2008.02.11. 21:37:38 (8856
Felhasználói profil
11.64 @ 221
vízbázisú, lúgos kémhatású ,tömény kannás vegyszert használok. 20L-es kiszerelésben udom beszerezni, még a húsiparos multamból van a kontakt.
Tapasztalati úton hígítom, óvatosnak kell lenni vele, mert a puhafémeket, alu réz, bronz..stb elhordja, elmarja.
Az új ,vízbázisú (citromsárga cimkés) brigéciolban is ez a fő hatóanyag, csak az hígabb,és egységárban drágább keverék.
Nincs meg a neve, valakinek már letéptem a cimkét. A köznyelv koromoldóként ismeri, és füstölőbotok korom talanítására hsználtuk.
Budaörs, gyár u.2

Click to see full size! 
válasz erre előzmények 2008.02.11. 13:03:30 (8849
Felhasználói profil
11.64 @ 221
ezt nem én csinálom, csak egyidőben készül a miénkel...
Sokat segít, és jó csapatuk van. 3 bmw-t építenek, különböző tipusokat, de mindegyik turbós.
Kibéreletek egy hangárszerű műhelycsarnokot, és ott jönnek össze nap mint nap és szerelnek..
mindennapi életükről itt egy link, akit érdekel több oldalon keresztül, a projektjeik, a felnivágástól kezdve egyébb eszement dolgokon át ....
Invitáltak , de inkább őket hívom , hátha nyáron eljönnének..
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=16471 
Re: DrT (8847)
válasz erre 2008.02.11. 08:20:31 (8846
Felhasználói profil
11.64 @ 221
lefészkelt a topic....
Hilda barátom e30  kabriója lassan elkészül, ha idít tudósítok...
Click to see full size! 
válasz erre előzmények 2008.02.10. 10:20:46 (8839
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Szerintem a legnagyobb nyugalommal, rezzenéstelen arccal forgasd agyvérzésbe.  
Re: pnanassy (8836)
válasz erre 2008.02.03. 10:11:48 (8711
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Robi! ..így néz ki egy átlagos Hx 60....
ha ilyen akkor érdekel...Click to see full size! 
válasz erre előzmények 2008.02.02. 15:23:13 (8697
Felhasználói profil
11.64 @ 221
valami furcsa ... a 17 es avghaus a legkisebb ház hx 40-re...hx 55-re 22-es , hx 60-ra hogy megy fel egy hx 40 kipuház?  mikori? 
Re: Robi-ka (8696)
válasz erre előzmények 2008.02.02. 11:45:58 (8695
Felhasználói profil
11.64 @ 221
kicsik , a kipukeresztetmetszet jó lenne..... 
Re: Robi-ka (8690)
válasz erre előzmények 2008.02.01. 20:49:42 (8689
Felhasználói profil
11.64 @ 221
hát jó nagy....méretek? turbina kilépő és négyzetcentibe a legissebb keresztmetszet ( bele van ütve a kipubeléőő egyik belső falába, kompresszor belépő kiskör-nagykör ...köszi 
Re: Robi-ka (8688)
válasz erre előzmények 2008.02.01. 10:11:12 (8686
Felhasználói profil
11.64 @ 221
ennek a lapátai egységesen kitolódnak  (egy a turbinakerék kilépője felé való egységes elmozdulással) a kissebb átmérő felé tengelyirányosan. A terelőlapátok szöge nem változik....ettől az eredmény még lehet ugyanaz. 
Re: ave (8683)
válasz erre előzmények 2008.02.01. 10:07:40 (8685
Felhasználói profil
11.64 @ 221
áhá! értem....igen, bizonyosan  igazad van.... 
Re: ave (8684)
válasz erre előzmények 2008.02.01. 07:55:08 (8682
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Láttam a hirdetésben egy nagyágyút , egy pt 88-ast. Az is tetszene, de lehet már elkelt.
Szerintem egy hx 55 is felveszi a kesztyűt, 22 avghaus, viselve válik.
Van egy ugyanilyen VGT-m is,  hx 55 csak nagyon monstrum.  Kacérkodtam egy gtr 40/88-al is de nem volt ki a pénzem végül.... ÍEzek már komoly modern fejlesztések, bővülő kilépővel. Legalább nem folyt... 
Re: pnanassy (8681)
válasz erre 2008.01.31. 08:49:13 (8680
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Ha már vissza kell kötni a wastegatet a főcsatornába,- mert szívem szerint kifordítottam volna a sárvédőn, de tiltja a szabályzat) akkor azt nem derékszöbe, hanem hosszan becsatlakozva tetem  a szabadabb áramlás érdekében...Click to see full size! 
válasz erre előzmények 2008.01.30. 13:42:51 (8665
Felhasználói profil
11.64 @ 221
savállóban tudok adni ingyen egy ekkorát.... aluból alatta- felette van 50 -80 
Re: Robi-ka (8663)
válasz erre 2008.01.30. 09:29:04 (8657
Felhasználói profil
11.64 @ 221
mért már valaki kipurenszernyomást , turbina után különböző szakaszokban, közvetlen kilépésnél, vagy egyáltalán?Ha igen valami infót ha kérhatnék... 

összesen 268 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!