tetszett, Tibisz is jól tereli. A nyomaték azért hiányzott, de meggyőzően ment így is.
5-7000- között használta szinte végig. Ott tudja a dolgát. Ha alkalmad nyílik próbáld ki te is..
semmi extra, de azt minden körülmények között...
Elvitték tegnap, a trailert, rajta a felderítő lánctalpassal akarja húzni, ahhoz kellett a plusz teljesítmény...
nekem is volt egy ugyanilyen platós,. Kitolattam vele a tűzcsapot. fél óra mulva bokáig érő víz volt a telephelyen...
Tegnap elhárítottam néhány szivárgási pontot, és most 0,5 bar a csúcsnyomi..78-km/h-val mentünk vele, mindkét sáv, meg a padka kellett neki...kicsit féltem..de minden rendben...
Ma kezdjük bekötni a koolert...
igen, ennek mindegy. Egy haverom az ártérből hordja ki a fát a kamionokhoz egy ilyen önrakodóssal..
mondja ,: néha folyik be a Duna a pedálokhoz,nincs rajta ajtó...amúgymeg mindegy is...
köszönöm, nem kell.
Ez eredetileg szívós,ugyan létezik ugyanez turbósba is de azt már az újabb kaszniban ill egy felderítő harckocsiban. Ott elfér a gyári turbó, de itt nem. Ráadásul a fülke fából van úgyhogy a tűzveszély is fokozott. Ezért egy átalakított csonk, adapterrel került fel, és hőszigetelés.
már 0,4-el töltjük, ugyanis összeállt, csak a coolerezés van hátra.
ok.
le kell álnom mert , egy régebb óta halogatot munka betámadt.
Nem biztos a népszerűség, de az az igazság., hogy egy katonai teherautót kell turbósítani, ill annak egy munkafolyamat részét kell elvégezni.
Kraz...
tegnap elkezdtem a motor összefűzését. Laza rostos"-ra hagyok mindent ez az új koncepció.
Csattogós motor, keresztbeállós dugattyúk..A spec alkatrészekre rá kell gyúrni, még csak helyeközel vannak kész. Nagyvonalakban vannak elészítve, összerakás közbe finomalakítás még hátravan. Ezért elhúzódós..Alkalmasint lövök képet....
Jó a meglátás, ez valódi probléma. Ráadásul itt mindent megpróbálunk elkövetni a túlbonyolítás határáig, mert nem sok menetszél adódik, főként, hogy keresztbe akar menni...
A, ki- betorkolás kötött volt, az átmérőkön tudtunk változtatni,
a jobb áramlás érdekében a kiáramlás 2× akkora felületű.
A bemeneti ághoz pedig 2 terelőlemez előzetes elhelyezése után, 3 szekcióra osztja fel a testet. Így egységesebb a kihasználtság. A lemezek vége után, a cellasorok kezdete előtt hagytunk átjárási lehetőséget. Itt lehet látni: http://www.bmwpower.hu/gallery/thumbnails.php?album=lastup&cat=10152&page=1
Gondjainkba vettünk egy E28 driftautót.
A hűtőegységet készítjük éppen, gondoltam bedobom ide.Komplett eleje levág, és egy egyedi keret készítése után így fest.
A levehető , egységeiben is szerelhető segédkeret, tartja a komponenseket.
Remélem elégséges hűtést ad a kétoldali ventilláció.
külön ágról jönnek,két cső van.
inkáb az zavar, hogy egy kicsit messzire került a kerülőszelep a csonktól, ami lehet ,hogy reakció késést okoz. Szokványosnak mondható az elhelyezés ugyan, e30-asok esetében, de a szakanyag közeli elhelyezést ajánlja. mint pl az "öreg audin " mostanság.
igen a világ nagy- és relatív - teli van barmokkal.
Pont most van rehabon egy E28 M30 M102, Garrett GT40/88R-el.
A csonkkivitelezés siralmas, a fentiekben felemlített cég munkája.
Most ,a felkerülendő wastage miatt át kell szabnom, de ez csak hasznára válik, még ha csukott szemmel is csináljuk.
Nem nagyképűség ,mert nem sok közünk van hozzá , de ez egy dilettáns munka, nélkülözve az alapismereteket.
A lánghegesztő a hegesztési fázisok közt fellépő feszültségmentesítéshez kell. Mielőtt levennéd a fejről, át kell hevíteni a csomópontokat, és hagyni lehülni így visszatehető levétel után is.
A 4 csavaros hengercsatlakozás M5 esetében adott....
lemaradt:
autocad 2000 razprogramtervezés, méretezés, anyagbeszerzés, lézervágás, besővédőgázzal véglezárással való varratkészítés, nyomáspróba. Remélem nem hagytam ki nagy dolgokat.
végül ilyen lett.....kb 300-ért csinálnám meg megint....
avval együtt ,hogy még nem is vizsgázott...
Nagyon sok munka, és öszetett szakmai igény.
Tudni kell esztergálni, inverterrel hegeszteni, lánghegesztőt kezelni, marógépmunka, stb....
pár turbóscsonkot meg tudsz nézni nálam, ezeket gyüjtöttem amikor készítettem a sajátomat.
A tervezés homályos terület, a kivitelezés tiszta. Csak akkor lesz számodra elfogadható ha magad készíted.
Hosszas hezitálás után rászántuk magunkat és az eszközi feltételek biztosítása után belevágtunk. http://www.bmwpower.hu/gallery/thumbnails.php?album=lastup&cat=10152&page=11
2-4 század a siklósnál... a tengelyre felpróbált gyűrű billegése is enged következtetni egy gyakorlottab turbóbrehálósnak.
A csapágyban lévő brázdák, kopások mélysége , száma is befolyásolja, akkor is ha a megmaradt bázis méretileg megvan.
jaja...a modernebbek V-bandosak, de akad klasszikus csatlakozással is.
Lehet venni bilincseket, minden méretben, pl norma,vagy reca, márkában.
Az öntvény hegesztést koracélhoz -részt- nem értettem.
majd ma jobban figyelem a tel-t.
vízbázisú, lúgos kémhatású ,tömény kannás vegyszert használok. 20L-es kiszerelésben udom beszerezni, még a húsiparos multamból van a kontakt.
Tapasztalati úton hígítom, óvatosnak kell lenni vele, mert a puhafémeket, alu réz, bronz..stb elhordja, elmarja.
Az új ,vízbázisú (citromsárga cimkés) brigéciolban is ez a fő hatóanyag, csak az hígabb,és egységárban drágább keverék.
Nincs meg a neve, valakinek már letéptem a cimkét. A köznyelv koromoldóként ismeri, és füstölőbotok korom talanítására hsználtuk.
Budaörs, gyár u.2
ezt nem én csinálom, csak egyidőben készül a miénkel...
Sokat segít, és jó csapatuk van. 3 bmw-t építenek, különböző tipusokat, de mindegyik turbós.
Kibéreletek egy hangárszerű műhelycsarnokot, és ott jönnek össze nap mint nap és szerelnek..
mindennapi életükről itt egy link, akit érdekel több oldalon keresztül, a projektjeik, a felnivágástól kezdve egyébb eszement dolgokon át ....
Invitáltak , de inkább őket hívom , hátha nyáron eljönnének.. http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=16471
hát jó nagy....méretek? turbina kilépő és négyzetcentibe a legissebb keresztmetszet ( bele van ütve a kipubeléőő egyik belső falába, kompresszor belépő kiskör-nagykör ...köszi
ennek a lapátai egységesen kitolódnak (egy a turbinakerék kilépője felé való egységes elmozdulással) a kissebb átmérő felé tengelyirányosan. A terelőlapátok szöge nem változik....ettől az eredmény még lehet ugyanaz.
Láttam a hirdetésben egy nagyágyút , egy pt 88-ast. Az is tetszene, de lehet már elkelt.
Szerintem egy hx 55 is felveszi a kesztyűt, 22 avghaus, viselve válik.
Van egy ugyanilyen VGT-m is, hx 55 csak nagyon monstrum. Kacérkodtam egy gtr 40/88-al is de nem volt ki a pénzem végül.... ÍEzek már komoly modern fejlesztések, bővülő kilépővel. Legalább nem folyt...
Ha már vissza kell kötni a wastegatet a főcsatornába,- mert szívem szerint kifordítottam volna a sárvédőn, de tiltja a szabályzat) akkor azt nem derékszöbe, hanem hosszan becsatlakozva tetem a szabadabb áramlás érdekében...
injektor ebben a hengrben ok?
sorry!