timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 132 bejegyzés
Előző  1  2  3  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2008.03.12. 20:31:08 (9378
Felhasználói profil
10.01 @ 219
pici chip átírás és máris 115 ló és 300nm az elviszi már a 17-est szépen Széles vigyor

Utána meg komplett kuplung és jó is lesz. Cool

Volt 206SW 2.0 HDi 90 lovam...abból lett 115 ló és 285Nm , ment szépen és kellett bele egy picit erősebb kuplung....sachs szerkezet elég lett skf csapággyal ....és elment 5000km-eres korától 95000-ig míg el nem adtam. Kacsint  
Re: lasi (9375)
válasz erre előzmények 2008.03.12. 20:17:06 (9374
Felhasználói profil
10.01 @ 219
A 206XS 1.6 16V 110 lovon meg 15-ös van gyárilag , mégis rámegy a 17-es is...

Tehát tök mindegy , dönts ahogy akarsz Kacsint Mosolyog  
Re: lasi (9373)
válasz erre előzmények 2008.03.12. 19:54:23 (9372
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Ja és jó a 17-es.

206RC-n is 17-es per 40-essel jártam.

406 3.0V6-on és az Evón is télire is 225/45 R17 volt-van.

Gödröket és diletációkat meg ki kell kerülni , ennyi Széles vigyor  
Re: lasi (9369)
válasz erre előzmények 2008.03.12. 19:09:27 (9370
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Momo corse black

Szép , gondolkoztam evóra is ebben.... 
Re: lasi (9364)
válasz erre előzmények 2008.03.12. 09:09:48 (9350
Felhasználói profil
10.01 @ 219
"Az iskolabuszon is ilyen van!"

Én akkor kérek a vasutasoktól sztrájk alatt mert az intercicin is ilyen van....otta referencia. Széles vigyor  
Re: carlosracing (9349)
válasz erre előzmények 2008.03.04. 20:11:16 (9206
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Danke 
Re: Falco (9205)
válasz erre előzmények 2008.03.04. 16:17:24 (9204
Felhasználói profil
10.01 @ 219
És a Yoko A048 végül is Dot-os E-s utcán is legálisan használható guma?

Rá van írva?

Mert ha nincs akkor egy A006-ot is bemondhatsz utcainak a rend őreinél......úgysem látja rajta hogy az nem utcai.....kivéve ha rommá kopott barázdamentes már.....

A006-ot sokkal jobbnak tartják csak azért írtam. 
Re: Crybaby (9199)
válasz erre előzmények 2008.01.18. 15:49:10 (8117
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Re: pista200sx (8116)
válasz erre előzmények 2007.12.09. 20:42:40 (7794
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Ez egyhosszú történet.
De gyorsabb sokkal valóban. 
Re: hori (7790)
válasz erre előzmények 2007.12.08. 23:19:52 (7789
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Ez egy Pegutti-Honta találkozón volt kunmadáron.

Akkor még a 406 3.0V6 volt az enyém és a 206RC ellen mentem ami most az enyém.....

Régi emlék.2 autót kaptam mindíg mert a 1,7 tonnás 406 nem nagyon bírt elindulni időben...... 
Re: hori (7788)
válasz erre előzmények 2007.12.07. 12:42:45 (7786
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Lehet hogy felhív téged mert elfelejtette hogy elfelejtetted megjegyezni amit elfelejtettél..... 
Re: civiccoupe (7784)
válasz erre előzmények 2007.11.23. 12:36:04 (7339
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Azt szét kéne fűrészelni , add oda neki , minek az neked? 
Re: oioio-1 (7336)
válasz erre előzmények 2007.11.23. 10:37:37 (7324
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Mikroszemcsés varázslás az nagyon jó dolog.Had erőltesse.....
Gondolhatod hogy a világon nem viccből fejleszt az összes alapanyaggyártó minél kisebb  , finomabb szemcseszerkezetű alapanyagokat.Nem kicsit erősebbek a régbbieknél és persze jóval drágábbak :-D 
Re: DrT (7319)
válasz erre előzmények 2007.11.22. 20:39:06 (7258
Felhasználói profil
10.01 @ 219
2000-3000ccm környékire.

Kicsit tájékozódok , nézelődök , nézegetem milyen autón milyen van milyen teljesítménnyel , hány lóerő maxig... milyen idővel 400-on...

Köszi 
Re: pnanassy (7220)
válasz erre előzmények 2007.11.22. 20:34:24 (7257
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Köszi. 
Re: Falco (7219)
válasz erre előzmények 2007.11.22. 17:34:15 (7216
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Technikai Topic:

GT42R - valakinek van fent ilyen?Tapasztalatok?
Összehasonlítás esetleg valami hasonlóval? 
Re: pnanassy (7209)
válasz erre előzmények 2007.11.22. 17:31:06 (7215
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Estére megvakulok...egész nap a gép előtt....a főállásom ugye ilyen...
Tisztelet....majd fejlődik mindenki és akkor jobban halad a gyorsulás és a köré épülő reklámpiac...lehetőségek....elismertség....marketing....
Széthúzásra nincs semmi. 
Re: B_Csaba (7213)
válasz erre előzmények 2007.11.22. 17:27:12 (7214
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Szerintem Ave nem engedi az ingyenreklámot...

De ha mégis www.dekokft.hu
Jelenkezzetek mit kell építeni , festeni , szigetelni.....stb.Minden környékbeli tendert nyerünk mert szakmailag jók vagyunk és a minőségi termékek is nálunk a legolcsóbbak.Itt csak ügyvezető vagyok a szakmi oldalt a tulajdonos társam képviseli aki festő-mázoló-kőműves....stb.
Tehát nincs baj nem én csinálom a műszaki melót én csak szervezek és tárgyalok.Nem vagytok veszélyben :-D 
Re: B_Csaba (7210)
válasz erre előzmények 2007.11.22. 17:22:12 (7212
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Alakul.Hétfőn megyek megnézni és ők megnézik az RC-t , utána megalkudunk a piszkos anyagiakban hogy én azt mennyiért ők az enyémet mennyiért számolják bele.....
Lemérem szépen festékvastagságot rajta mert nem lenne jó ha durván törött és javított jármű lenne mert futóműügyileg jó lenne ha egyenesen gurulna.....nem szivatva engem a gyorsuláson hogy cikkcakkba megy.....
Viszont néztek nagyokat amikor fő kérdésnek megkérdeztem hogy na és hány kiló?Gondolták hogy satu vagyok...... :-)Decemberben nagyon úgy tűnik meglesz.Hajtom be emberek tartozásait irányomba mert sok a kintlévőségem......
Jó gép lesz szerintem , jó időket tudnak a hasonlóak világviszonylatban és van tuning háttérországa a gépnek itthon és külföldön is.

Pontos adatokat mondok ha megvan. 
Re: pnanassy (7209)
válasz erre előzmények 2007.11.22. 16:57:05 (7207
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Nézd meg a carstylingon a fotóknál és leírásokban hogy miket csinált/csináltak már.
Az látszik hogy ért hozzá , viszont ilyen a stílusa.

Én is eltűrtem itt sok mindent , pedig mindenki amihez ért abban lehet sikeres és lehet hogy a saját területeden te jóval sikeresebb vagy és fele annyi idő alatt 3X többet értél el mint ő de ez egy gyorsulási fórum és itt az nem számít.

Fogadd el és kész.Ne stresszeld magad feleslegesen.

Lehet hogy egyszer a te területeden összetalálkoztok és akkor vagy leosztod mint pengősmalacot vagy mivel te okosabb vagy és kultúráltabb ezért te megmutatod neki mint tudatlannak hogy hogyan is kell kommunikálni és segíteni másoknak.

Dasz vi Dánia :-D

Ja és vigyázz mert pillanatok alatt összedobálnak rád fejenként 1kilót hogy vajon elbeszélgetsz-e durván vele az első gyorsulásin és hányszor....... te meg feltehetsz ellenük 1 millát mert itt ez a fair és kénytelen leszel valóban nem csak ígérgetni hogy elnyerd :-D 
Re: B_Csaba (7203)
válasz erre előzmények 2007.11.05. 09:51:15 (6699
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Persze.Ráadásul a barkasz kasztnit is hozaganyagól dobtad össze kicsit átcsiszoltad fényezted és megültetted kicsit elefánttal.... :-D 
Re: Bkori (6697)
válasz erre előzmények 2007.11.01. 21:29:12 (6614
Felhasználói profil
10.01 @ 219
OK 
Re: carlosracing (6613)
válasz erre előzmények 2007.11.01. 21:21:48 (6612
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Nálunk a kik majdnem ugyanolyan kemény anyaggal munkáljuk meg az alapanyagot mint maga az alapanyag....minden plussz számít.A TiAlN-nak van egy csomó kombinációja amit próbáltunk és jelenleg a legjobbat használjuk.A szín meg relatív , tudnak nekem zöldet is hozni mert akkor a végén olyan szinezőgázt ereszt be :-D 
Re: carlosracing (6610)
válasz erre előzmények 2007.11.01. 21:19:36 (6611
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Múlt héten beszéltünk.Akkor is említettük a Lotust mert érdekelte hogyan vált be a cucc , csak nem ér el téged.
Most Oerlikon Balzers.Minden a régi , plussz az újdonságok.És ők hőkezelnek is.

 
Re: carlosracing (6609)
válasz erre előzmények 2007.11.01. 21:00:56 (6608
Felhasználói profil
10.01 @ 219
A Pannon Platitos is jó csávó , és szépen fejlődnek , TiN-t én már 5 éve nem rakatok még menetfúrókra sem.
Minőségre nálunk is Balzers nyer általában , de hát nekik van a legnagyobb tapasztalatuk. 
Re: Roberto (6600)
válasz erre előzmények 2007.11.01. 20:57:30 (6607
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Tudom.Nekem forgácsolószerszámokra hoz TiAlN-t.

A kopásálló cuccot a lyukasztókra hozza , azt valóban külföldről jön és 1 hét mire megvan utaztatással együtt.

Nem ver át a Ligeti , jó csávó.

Bevonatoltak valamilyen Lotust tavaly azthiszem.Azaz az alkatrészeit.....gyűjtsék csak a tapasztalatot mire nekem kell. 
Re: carlosracing (6598)
válasz erre előzmények 2007.11.01. 19:37:43 (6596
Felhasználói profil
10.01 @ 219
HTS most már csak TS.Francia vonal... 
Re: Fapuma8 (6595)
válasz erre előzmények 2007.11.01. 19:09:06 (6595
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Oerlikon Balzers , Pannon Platit , Tritán Gühring ...+ van egy francia is de most nem jut eszembe....
Bevonatolók.  
Re: carlosracing (6583)
válasz erre előzmények 2007.10.31. 22:09:29 (6577
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Persze.És akkor nincs lefogazott váltó meg kardán....stb.

Nekem azon küzdött az egyik beszállítóm annó hogy hogyan csináljon K340 lyukasztó anyagból 62 HRC kemény anyagot ami nem válik rideggé és szívós , rugalmas is marad.....megoldotta. 
Re: Sychter (6576)
válasz erre előzmények 2007.10.31. 21:18:45 (6575
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Voltam amúgy bevonatoló üzemekben és ott elmondták hogy mi a folyamat.Több fajtangéppel dolgozik a magyar bevonatoló élmezőny.A legfejlettebb technológiával dolgoznak mint külföldön.

Hőkezeltetni viszont a pénzverdében lehet a legjobb minőségben.Ők betartják az előírásokat és mindíg tartják a minőséget is.... 
Re: Sychter (6572)
válasz erre előzmények 2007.10.31. 21:12:00 (6574
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Inkább máshogy fogalmazok.Ismerem a jelenlegi High-Tech bevonatok viselkedését a legdurvább környezetben.

Mivel turbinagyártás a terület ezért az alapanyag Króm-Kobalt-Nikkel ötvözet a vas,acél szennyező anyag.....ezeket forgácsolni nem élmény.A keményfém maró ami wolframkarbid elvileg legkeményebb porkohászati forgácsolószerszám alapanyag......na ez bevonat nélkül az élei kitöredeznek és elrobbannak nagyon hamar.

TiN vagy TiAlN bevonattal tesztjeink szerint 3,5 X tovább bírja a szerszám mire lekopik róla a bevonat.
De ugyanez a tapasztalat lyukasztó szerszámoknál is amivel saválló és hőálló lemezeket lyukasztunk.

Tehát a bevonatolási folyamat rejtelmeit ismerem de inkább tapasztalati szinten , alkalmazási területein ismerem. 
Re: Sychter (6572)
válasz erre előzmények 2007.10.18. 13:44:50 (5938
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Tippverseny B_Csaba 1/4 mérföldes eredményére:
NISSAN            15,2@147
tschokker         15,3@142
Sychter              15,47@144  
Laci4                 15.50@147
Lymphater        15.55@143
Atommanó       15.69@140
bodoba             15,72@137,7
Tsoi                   15.8@143
hori                    15.81@141
Bala                   15.85@146
Fapuma8            15.88@148
2105t                 15,89@145
Leon                  16.02@144
Ivóke                  16,18@138 
Re: Sychter (5937)

összesen 132 bejegyzés
Előző  1  2  3  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!