pici chip átírás és máris 115 ló és 300nm az elviszi már a 17-est szépen
Utána meg komplett kuplung és jó is lesz.
Volt 206SW 2.0 HDi 90 lovam...abból lett 115 ló és 285Nm , ment szépen és kellett bele egy picit erősebb kuplung....sachs szerkezet elég lett skf csapággyal ....és elment 5000km-eres korától 95000-ig míg el nem adtam.
És a Yoko A048 végül is Dot-os E-s utcán is legálisan használható guma?
Rá van írva?
Mert ha nincs akkor egy A006-ot is bemondhatsz utcainak a rend őreinél......úgysem látja rajta hogy az nem utcai.....kivéve ha rommá kopott barázdamentes már.....
Mikroszemcsés varázslás az nagyon jó dolog.Had erőltesse.....
Gondolhatod hogy a világon nem viccből fejleszt az összes alapanyaggyártó minél kisebb , finomabb szemcseszerkezetű alapanyagokat.Nem kicsit erősebbek a régbbieknél és persze jóval drágábbak :-D
Estére megvakulok...egész nap a gép előtt....a főállásom ugye ilyen...
Tisztelet....majd fejlődik mindenki és akkor jobban halad a gyorsulás és a köré épülő reklámpiac...lehetőségek....elismertség....marketing....
Széthúzásra nincs semmi.
De ha mégis www.dekokft.hu
Jelenkezzetek mit kell építeni , festeni , szigetelni.....stb.Minden környékbeli tendert nyerünk mert szakmailag jók vagyunk és a minőségi termékek is nálunk a legolcsóbbak.Itt csak ügyvezető vagyok a szakmi oldalt a tulajdonos társam képviseli aki festő-mázoló-kőműves....stb.
Tehát nincs baj nem én csinálom a műszaki melót én csak szervezek és tárgyalok.Nem vagytok veszélyben :-D
Alakul.Hétfőn megyek megnézni és ők megnézik az RC-t , utána megalkudunk a piszkos anyagiakban hogy én azt mennyiért ők az enyémet mennyiért számolják bele.....
Lemérem szépen festékvastagságot rajta mert nem lenne jó ha durván törött és javított jármű lenne mert futóműügyileg jó lenne ha egyenesen gurulna.....nem szivatva engem a gyorsuláson hogy cikkcakkba megy.....
Viszont néztek nagyokat amikor fő kérdésnek megkérdeztem hogy na és hány kiló?Gondolták hogy satu vagyok...... :-)Decemberben nagyon úgy tűnik meglesz.Hajtom be emberek tartozásait irányomba mert sok a kintlévőségem......
Jó gép lesz szerintem , jó időket tudnak a hasonlóak világviszonylatban és van tuning háttérországa a gépnek itthon és külföldön is.
Nézd meg a carstylingon a fotóknál és leírásokban hogy miket csinált/csináltak már.
Az látszik hogy ért hozzá , viszont ilyen a stílusa.
Én is eltűrtem itt sok mindent , pedig mindenki amihez ért abban lehet sikeres és lehet hogy a saját területeden te jóval sikeresebb vagy és fele annyi idő alatt 3X többet értél el mint ő de ez egy gyorsulási fórum és itt az nem számít.
Fogadd el és kész.Ne stresszeld magad feleslegesen.
Lehet hogy egyszer a te területeden összetalálkoztok és akkor vagy leosztod mint pengősmalacot vagy mivel te okosabb vagy és kultúráltabb ezért te megmutatod neki mint tudatlannak hogy hogyan is kell kommunikálni és segíteni másoknak.
Dasz vi Dánia :-D
Ja és vigyázz mert pillanatok alatt összedobálnak rád fejenként 1kilót hogy vajon elbeszélgetsz-e durván vele az első gyorsulásin és hányszor....... te meg feltehetsz ellenük 1 millát mert itt ez a fair és kénytelen leszel valóban nem csak ígérgetni hogy elnyerd :-D
Nálunk a kik majdnem ugyanolyan kemény anyaggal munkáljuk meg az alapanyagot mint maga az alapanyag....minden plussz számít.A TiAlN-nak van egy csomó kombinációja amit próbáltunk és jelenleg a legjobbat használjuk.A szín meg relatív , tudnak nekem zöldet is hozni mert akkor a végén olyan szinezőgázt ereszt be :-D
Múlt héten beszéltünk.Akkor is említettük a Lotust mert érdekelte hogyan vált be a cucc , csak nem ér el téged.
Most Oerlikon Balzers.Minden a régi , plussz az újdonságok.És ők hőkezelnek is.
A Pannon Platitos is jó csávó , és szépen fejlődnek , TiN-t én már 5 éve nem rakatok még menetfúrókra sem.
Minőségre nálunk is Balzers nyer általában , de hát nekik van a legnagyobb tapasztalatuk.
Persze.És akkor nincs lefogazott váltó meg kardán....stb.
Nekem azon küzdött az egyik beszállítóm annó hogy hogyan csináljon K340 lyukasztó anyagból 62 HRC kemény anyagot ami nem válik rideggé és szívós , rugalmas is marad.....megoldotta.
Voltam amúgy bevonatoló üzemekben és ott elmondták hogy mi a folyamat.Több fajtangéppel dolgozik a magyar bevonatoló élmezőny.A legfejlettebb technológiával dolgoznak mint külföldön.
Hőkezeltetni viszont a pénzverdében lehet a legjobb minőségben.Ők betartják az előírásokat és mindíg tartják a minőséget is....
Inkább máshogy fogalmazok.Ismerem a jelenlegi High-Tech bevonatok viselkedését a legdurvább környezetben.
Mivel turbinagyártás a terület ezért az alapanyag Króm-Kobalt-Nikkel ötvözet a vas,acél szennyező anyag.....ezeket forgácsolni nem élmény.A keményfém maró ami wolframkarbid elvileg legkeményebb porkohászati forgácsolószerszám alapanyag......na ez bevonat nélkül az élei kitöredeznek és elrobbannak nagyon hamar.
TiN vagy TiAlN bevonattal tesztjeink szerint 3,5 X tovább bírja a szerszám mire lekopik róla a bevonat.
De ugyanez a tapasztalat lyukasztó szerszámoknál is amivel saválló és hőálló lemezeket lyukasztunk.
Tehát a bevonatolási folyamat rejtelmeit ismerem de inkább tapasztalati szinten , alkalmazási területein ismerem.
Utána meg komplett kuplung és jó is lesz.
Volt 206SW 2.0 HDi 90 lovam...abból lett 115 ló és 285Nm , ment szépen és kellett bele egy picit erősebb kuplung....sachs szerkezet elég lett skf csapággyal ....és elment 5000km-eres korától 95000-ig míg el nem adtam.