Nekem egy ilyen T3/T4-es turbo volt a golfon, kemény 100km-t használtam, max 1 baron.
Szétszedésnél derűlt ki, h ennyi is elég volt ahhoz, h a kompresszor kerék csücskei letöredezzenek 3-4 lapáton.
Én is épp most szeretnék etanolra átálni, szóval köszi ezt a hasznos táblázatot!
Ahogy én kiveszem ebből:
Lambda 1 benzinnél 14.7-es AFR-t jelent, míg E85-nél 9.765-öst, szóval a diferenciát, nem a lambdából, hanem az AFR értékekből számolnám. 14.7/9.765= 1.5053, szóval e szerint 1.5x annyi kell belőle, amit én picit sokallok... valami sántít.
Urak!
Tud valaki konkrét felvilágosítást adni az ügyben, h mi a teendőm, ha az alumínium blokkos motoromat motorkódoztatni szeretném, h cserélgethessem a blokkokat?! Köszi.
Én tudok fekete szilikon csövet minden féle méretben.
De sajna csak a következő szállítmányba férne bele, az meg 2-3 hét!
Ha érdekel akkor itt a mail-em. robikaperformance kukac gmail.com
Slick: 1 bar alatt mindenképp. Próbálgasd, szép lassan engedd lefele. Én simán le szoktam menni 0.5ig is. A fordulatot neked kell megtalálnod... Minél alacsonyabb legyen, ahonnan még nem fulladsz be! A gumimelegítésről se feledkezz meg, szigorúan kézifék behúzva!
Tudsz loggolni megatune-al, illetve a beállításokat is tudod módosítani?
Nekem is vems wbo2-m van, de én még nem próbáltam loggolni vele, viszont mindneképp hasznosnak gondolom ezt az opciót.