Első a külső átmérő második a tárcsa vastagság, a 190 valszeg belős átmérő az utolós pedig a középrész kiállása lesz.Egyszerűbb lenne ha a betük mellé lenne ugye a szám írva, de hát németek...
A lochkreisdurchmesser pedig az osztókör átmérőt jelenti
A terv elvileg az lenne hogy megpróbálom az első mocit én felrobbantani Na jó, szóval idővel én szeretném majd programozni, ha már összerakni és én fogom.DTAsokkal beszéltem mindenki elégedett a gyártó meg elég korrekt módon kezeli az érdeklődésemet.Szóval egyenlőre DTA a nyerő
Haltech ecuval van vkinek vmilyen tapasztalata? A másik 2 jelöltem a OMEX 710 és a DTA S60.A haltech mellett ára szól az OMEXet rakták már 75-be és jól muzsikál.DTA meg ugye itthon is van néhány.Szóval ?
Értem én, tehát elvileg nem számít, gyakorlatilag meg igen
Arra van vkinek ötlete,hogy hogy lehetne olyan lendkereket+főtengelyt itthon könnyíteni, amit elvileg egybe centíroztak a gyárban?V6 alfáról beszélek, eddig itthon senki sem vállalta vmi spéci cucc kellene hozzá