ember ne hergelj már te is
utoljára mondom utcai 300Le-röl volt szó, az 1M-ás ár te is tudod hogy kijön, max 2000ccm-böl, és továbbra sem volt szó 12 sec-es 1/4-es verdáról
mellesleg hamár 12 sec mindneáron, nézd meg ave idejét és az sem 300LE, akkor mirül beszélünk?
Erre had éljek egyik Fekete Pákó idézettel: "Huuje kocsog" a másik nem idevá
gó
Viszont egyre jo volt az eddigi eszmecsere, beláthattuk (volna) hogy Uno/Punto (be nem bizonyitott) 300LE 1,3-1,5M vs.Civic biztos 300-400LE 1,5-2M környéke.
Ennek tükrében már nem is olyan sok a turbós Honda elméleti kivitelezése.
Engedélyt kérnék a megszólaláshoz miszter!
Tölem nem hallhattál egyetlen szót sem a low budget és föleg nem 12 sec-es autóról, tehát engem kihagyhatsz ebböl a stilusból nyugodtan.
na mondj egy számot te is, én 240+- kicsire gondolok
Ave műszere is az uccsó 20m-ből átlagolja a sebességet mint versenyeken?
a rozsdamentes sem örökéletű, ahogy semmise
Jobban belegondolva hülyeség is a 300Le-s Uno, mert ugye elég nagy turbó kellene rá, jól fent töltene be, és majd 2 bar-ral (vagy többel) kellene megfújni. 15" alatti felni gumi kombóval életveszély és egyben értelmetlen is lenne.
Aztán lehet én vagyok a béna hogy a min 100LE-vel kevesebb mostanimmal is alig bírtam utcán közlekedni és csak azért tudtam lenyomni valakit mert megilyed amikor padlóztam hogy sávot váltok . és tényleg
érdekes nekem Jano rendszer (közép és végdobbal) van a kocsimon már 2,5 éve, igaz nem rozsdamentes, de eddig szerencsére egy csaj sem mondta nekem, hogy légyszi mutasd meg a roszdamentes kipuffodat
Tegnap énis számolgattam kicsit és igazatok van lehet hogy az 1 misi karcsú ha 1.6-ban gondolkodik az ember, nekem 1,35M jött ki munkadíj nélkül.
De 2.0-ba már simán belefér nem gondoljátok?
És ez nem volt kikötés, csakhogy Uno és 300LE-s.
Abba max egy dugószett azt nagy tubó (és nem kell vadi új ahogyan sokan számolgattatok) és gyí, leegszerűsítve persze, de nem biztos hogy kell bele komoly hengerfej tuning a +100LE elérésére.
Most ne abból induljunk ki hogy az ember vesz egy hulladék kasztnit amit full fel kell építeni újra, tehát ne kezdd te is a lakatolás fényezés dolgot, mert azt öreg autónál egyszer úgyis meg kell csinálnod. Gumi meg csak van, vagy te felnin közlekedsz?
akkó holnap mehivok mindenkit sörözni,mert úgy tünik gazdag leszek
majd szemelyesen, most nincs kedvem annyit irni, magyarazkodni
az teny hogy mindnekinek mást jelent az utcai és tartossag ezt alairom, es lehet hogy neked, CCh-nak és Schuszinak nem lenne elég tartós
énis láttam, ettöl függetlenül kissé túlzónak tartom az árakat
minek kell komplett újraépiteni a belsejét??? Szönyeg, kárpitok stb, meg nehogymár minden gyári áron számoljunk (gyári alkatrészárak Unohoz is horror drágák)
Fényezés árak is szerintem inkább szakszerviz áraknak tünnek,de mindegy is mert nem tartoznak a 300 LE-s utcai gép tuningjába szerintem
ugyanezeket egy sima gyárin is megcsinálná Robi
Robi baze te nem aludtál
Ez tényleg vagy egy új autó épitese vagy egy teljes restaurálása, méghozzá olyan szervzben ahol a tulaj kétkézzel nyomta a zsirkrétát a papirra
1M -ból csináltatok neked strapabiró utcai 300LE-s Unot,
1,5-böl olyat ami brácsázni is tud
Ha meg nem viccoltál akkor szerintem keress más márkát , mert ez igy kurvadrága
Én arra próbáltam rávilágítani, hogy azért CCh sokat kísérletezett, és a kezdetiekről (amik ugye 300LE környékén voltak, IVT első mérése 260Le keréken) nem tudtam hogy ennyibe kerülnek (valószínűleg nem is) és ennek fényében sokkolt a 2 millás ár.
Amiről én hallottam azok ak övetkezők voltak IVT turbo (kezdeti!!!) szinten (aztán lehet hogy URBAN LEGEND, akkor én kérek elnézést):
- JE dugó?/hajtókar? szett Usa-ból ahol mint tudjuk lényegesebben olcsóbb mint az idehazai, más modellekhez valók
- hengerfej gyári volt
- ugye az ominózus olcsó Kínai turbó ami csak nála szuperált és tudtommal elég sokáig!
- akkoriban a csövezés sem volt ennyire kiforrott a kocsiján, de épp múltkor írta be hogy mostanság 100 körüli a kipuffcsonk
- akkori Ic-ről nekem valami 70e környéke emlékem van
- futóműve annak gyári volt, de még mindig gyári féltengelyekkel megy tudtommal
- motorvezérlésről nem tudok/tudtam hogy többszáz ezret kellett költenie rá, nem a gyárival megy?, persze ő progizta, ez azért nagy előny kétségtelen
Ezek voltak amikről én hallottam/tudtam.
De most énis leírtam pár dolgot és 850e környéke jött ki mindneféle munkadíj, progizás és apróságok nélkül, meg amit kihagytam, tehát 1mill+ simán még önköltésgi áron is :O
Miért nem rakod be a Yodás buli egyik sztárfotóját avatarnak?