timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 268 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre 2008.01.29. 21:20:37 (8654
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Úgytűnik Vems marad... Támogatói között van a
http://www.vems.se/
Click to see full size! 
válasz erre előzmények 2008.01.29. 18:38:40 (8652
Felhasználói profil
11.64 @ 221
tökre örülök, hogy ezt mondod,és hogy egyálltalán leírod, mert eképp vélekszem én is, és így egy csomó kiadástól mentesz meg......
Ez a kipucsonk egy Vemses kocsira készült....mindjárt utánanézek, hogy azt fogja- e használni a továbbiakban svéd barátunk. 
Re: KulinPapa (8651)
válasz erre 2008.01.29. 08:01:54 (8643
Felhasználói profil
11.64 @ 221
powered! ha nem tudunk hengerenkénti előgyujtást állítani Vems-es akkor minek mér ,hengerenként?
Nyomást mérne,? van a közösgyüjtőknél is mérésipont kialakítás. Vagy ez nem hőszenzor menet?Click to see full size! biztos áligatja zöldkártyára.... 
válasz erre előzmények 2008.01.28. 20:46:37 (8638
Felhasználói profil
11.64 @ 221
de a petibácsinak is 2 századra , meg 2 "kopásra van lőve ,és belőtt az arcába 3 légkört.
illeszünk nyócszázadra no! had zörögjön hidegön....né adj nagy gáz me keresztbeáll agyugó!

Egyébként jó lesz úgy is.
 
Re: powered (8637)
válasz erre 2008.01.28. 16:23:08 (8636
Felhasználói profil
11.64 @ 221
a turbinakerék kilépőjéről 127-re bővül, majd rövid szakaszon tart, végől 98 ra szűkül....és fordul eltompított szögben a lehetőséget figyelembevételével
Click to see full size!
Click to see full size! 
válasz erre előzmények 2008.01.28. 14:59:07 (8635
Felhasználói profil
11.64 @ 221
beokádott a telefonom, most hozták az újat,.  fent van töltőn..
de van műhelyszám 78 480 410- de ha nem publikus a tiéd, mután felhívsz visszahívlak! 
Re: DrT (8634)
válasz erre előzmények 2008.01.28. 14:12:26 (8633
Felhasználói profil
11.64 @ 221
egyszerűen azt kérezem akad-e olyan eljárás ami a visznyomást hivatott csökkenteni a töltőnyomás függvényében. Biztosan mások is érdeklődnének....
nem tudok elrugaszkodni , a  turbina:lapátszögek, számuk, méretük, szögük, felületük,ívük,
kipucsonk:átmérők, átmérőváltozások, kanyarívek száma , mértéke, belső felületük, gázsebesség, összetevőktől...
Van - e olyan elv ahol egy más megközelítésben próbálnák meg kezelni a problémát?
Vagy egyszerűen ezekkel kell küzdenünk?
Ha irányadólag megírod hol nézzek utána az is megfelene..
 
Re: DrT (8630)
válasz erre előzmények 2008.01.28. 14:02:03 (8632
Felhasználói profil
11.64 @ 221
oké!
No én azt látom/gondolom, hogy ez egy szenzációs, tartós, jó minőségű kialakításában, felületében anyagában. Olyan kis hőtágulásra hagyva mint 2 század,mert a henger eredetileg 0 akarna lenni, és csak féltized kúpolás egyértelműen a kis tágulás miatt ,ami a  nagyon jó anyagminőségre utal. Szvsz ez a dugattyú a gyári teljesítményt figyelembe véve többszörösen túltervezett. Nagyon sajnálom, hogy nem létezik 92 körüli méretben, mert a problémánkat jóidőre megoldaná.

 
Re: pnanassy (8631)
válasz erre előzmények 2008.01.28. 13:12:13 (8626
Felhasználói profil
11.64 @ 221
És tudsz-e olyanról, hogy valaki leküldte a gyűrűgátat, no nem progihibából,  a teljesítmény növelés hatására berepedezett széttöredezett ez a dugattyú? Mikortól kötelező a csere komolyabbra ? 
Re: pnanassy (8625)
válasz erre előzmények 2008.01.28. 13:04:34 (8624
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Te direkt plusszoltattad 2 századdal , vagy annyi volt már benne a használat? 
Re: Turboá (8623)
válasz erre előzmények 2008.01.28. 13:02:36 (8623
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Ha hiszed ha nem, az m20 b20 szívómotoros bmw (66×80) dugattyúja nehezebb 80mm-es létére. Magam se hittem mígnem feldobtuk Ákossal a mérlegre mindkettőt. 
Re: pnanassy (8620)
válasz erre előzmények 2008.01.28. 13:00:20 (8621
Felhasználói profil
11.64 @ 221
a profi főtengelytuningra értettem, így átolvasva mégegyszer. 
Re: ESI (8616)
válasz erre előzmények 2008.01.28. 12:51:49 (8618
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Túl vagyunk rajta, és el is vesztettem a fonalat.... 
Re: ESI (8616)
válasz erre 2008.01.28. 12:50:22 (8617
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Peti! A gyári S2 dugattyú 2 századra van illesztve , vagy közel a tizedhez?
Mennyi a kúpossága, mekkora hőtágulással számolnak audiék eredeti nyomáson, és kibirja
-e a nagyobb nyomást annélkül, hogy lazábbra vennénk a figurát? Egyálltalán nagyobb nyomás esetében nagyobb-e a hőtágulás?
Összekülönböztem Powereddel emiatt... látván a méretet,és mérve azt.
..Révén jártas vagy a tipusban ...
Már csak azért is ,hogy kilábaljunk az off-ból.... 
válasz erre előzmények 2008.01.28. 12:12:11 (8614
Felhasználói profil
11.64 @ 221
látszik a kommentszámból a reagálásod alatt.
De egyébként is sejthető.

Kérdeznék....
Van-e rá mód , technika arra, hogy a kipuvisznyomásunk alacsonyabb legyen a töltőnyomásnál?
Ha van műszaki elv, vagy energetikai lehetőség gyakorlati szinten,és tudsz róla
akkor segíts légyszives! Nagyon foglalkoztat ez a dolog, és hátha útbaigazítasz...
 
Re: DrT (8613)
válasz erre előzmények 2008.01.28. 11:27:43 (8612
Felhasználói profil
11.64 @ 221
 
Re: DrT (8611)
válasz erre 2008.01.28. 10:56:10 (8610
Felhasználói profil
11.64 @ 221
képtáramab böngészve a trakik után, rábukkantam martin féle kuplungtárcsára. Lendkerékre...
csak érdekességkép...Click to see full size!Click to see full size! 
válasz erre előzmények 2008.01.28. 10:46:15 (8609
Felhasználói profil
11.64 @ 221

faszabicikli! 
Re: voszi (8608)
válasz erre előzmények 2008.01.28. 09:37:01 (8606
Felhasználói profil
11.64 @ 221
a kicsiben pl egyedi sok más technikai újítás mellett" középre beszerelt, (ülések közé) forgózsámolyos csörlő van csőárokkal,. Előre,  hátra, felhúzza magát elérhető, kellő stabil pontra.Többszörös sárgyorsulási bajnok. suzuki baleno 1.6-16V hajtja, evs-es volt,",8000-et forog, barátom  Demeter János autószerelő mester műve, 2006-os bajnok. 
Re: voszi (8605)
válasz erre 2008.01.28. 09:19:23 (8604
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Hát valami ilyesmik:Click to see full size!Click to see full size!Click to see full size! 
válasz erre előzmények 2008.01.28. 08:35:25 (8598
Felhasználói profil
11.64 @ 221
nem építettem off roadot, csak összebeszélünk ezügyben, egyztetünk, részmunkákat készítünk.Alkatrészeket adunk ,alakítunk át, főként bmw-ből, révén ez van.
A  Soltvadkerti motorsport szakosztály jelentős része a terpárós csapat, akik a Bács-Thropyt rendezték pl 2007-ben.  
Nem vonz annyira, kicsit piszkos... 
Re: voszi (8590)
válasz erre előzmények 2008.01.28. 07:58:26 (8588
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Van egy Hx55 Vgtm-is aminek a kompresszoroldala ugyanez. Arra gondoltam, hogy a kompresszorházakat cserélgetem . A másikra rakok szűrőt. Már lepróbáltam, mert képes különböző kompresszorkerékkel, lapátokkal gyártani, de szépen illeszkedik , a rádiusza megegyezik passzol bele. De nem volnék egy ilyen vgt-től sem megszeppenve.
 
Re: pnanassy (8587)
válasz erre előzmények 2008.01.27. 23:09:20 (8586
Felhasználói profil
11.64 @ 221
oké! habár csak hobby célra építem  utcára , de ha összeáll akkor ígérem futunk egyet. 
Re: pnanassy (8584)
válasz erre előzmények 2008.01.27. 22:52:42 (8583
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Néztem ezeket a dugattyúkat . azért ezek sokkal komolyabbak mint a félbáros bmw jé...
felületi zömített, és nagyon jó minőségben. Szinte nem is kell bele homogén mart, ez is megfelel... jó nektek ,hogy van ez a lehetőség...nekem már a sokadik gátat tolja le... 
Re: pnanassy (8572)
válasz erre előzmények 2008.01.27. 22:43:23 (8580
Felhasználói profil
11.64 @ 221
ha vizet eszik barnás színe van a többihez képest...
nyald meg a kipucsonkban lévő gyönygyöző vizet ha édes akkor ... 
Re: pnanassy (8577)
válasz erre előzmények 2008.01.27. 22:38:11 (8578
Felhasználói profil
11.64 @ 221
hát saccolnék  4- 5 bar-t....szerényen..
komoly a 2.9  
Re: pnanassy (8570)
válasz erre előzmények 2008.01.27. 21:42:51 (8569
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Szeretném kérdezni, hogy milyen kipucsonknyomás van ilyenkor?  
Re: pnanassy (8561)
válasz erre előzmények 2008.01.27. 19:31:50 (8557
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Nem ismerlek, de pl tőled valamiért el lehet fogadni dolgokat.  Nekem üdvözítő az írásod. 
Re: menyuS2 (8552)
válasz erre előzmények 2008.01.27. 14:41:30 (8547
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Pont a fent említett járgányod, építésed , tecnikai megoldások látványa kever ellentmondásba.

Vagy alábbhagyott az önbecslésed? Van köze annak ,hogy pl feldobtad hirdetésbe? úgylátod nincs tovább? Nem éri meg rákölteni? nincs miből? Meguntad ezt az egészet, netalán a társaság sem motivál? stb.....

Nem mondtam, hogy nincs igazuk, csak azt ,hogy felesleges, kölstséges, kivitelezhetetlen, értelmetlen, gazdaságtalan. Miért? mert nincs rávaló.nincs idő, nincs lehetőség.
ami van az pedig minden egyes felvetésre részleges gyógyír. Az pedig az akarat, szorgalom, kitartás. Nem tájékozódunk? nem olvasunk? Vagy nem eléggé? Miért nem? nincs eredmény?

Azért nem megyek jó időt, mert sem tudásom, sem pénzem nincs hozzá. A főtengelycentírozás, Kacsómódra nem oka mindennek.És ne térítsen el senkit , és ne használják fel ezen eredménytelenségemet a téma magyarázására.
Ha nem érezném a tudást drt-be, már rég nem beszélgetnék vele. A pedagógiai érzék hiánya az ami akadályozza abban, hogy tudjon adni.

Többször leírtam, ha visszaolvasol, hogy nem ajánlom senkinek, nem követendő, személyes tapasztalat.

Mégcsak nem is profitálok belőle, hiszen annyit fizetnek az elvégzett munkafolyamatért , amennyit a fenti cég kér. Nekem nem lesz több pénzem attól ,hogy ezt teszem be.  

 
Re: Bkori (8545)
válasz erre előzmények 2008.01.27. 13:46:03 (8543
Felhasználói profil
11.64 @ 221
nem a bmw motoré ( amivel gyorsuláson próbálkozom) a "sok kupás kép"...sok más ágon gyűltek, Rally, drift, szlalom, off road....ahol hegesztünk aluharangot váltókhoz, hegesztünk féltengelyt, esztergálunk kiszámítás nélkül borzalmas dolgokat,...és sorolhatnám. Próbálkozunk, de hobbysták vagyunk. ez a motor az utcai autóba szánódik a saját szórakozásunkra.
Kecskés Roland barátom 3 szoros autócross Magyar bajnok. 23 éves korára. A járműveit nagyrészben maga faragta. Ha tudnád milyen körülmények között, az ösztöneire hallgatva milyen kínnal...ez nem fénykép, történelem. Nem adok a véleményedre, nem ígértem semmit.  
Re: dr.walrus (8542)
válasz erre előzmények 2008.01.27. 12:45:56 (8538
Felhasználói profil
11.64 @ 221
ha már emiatt, nem lesz elég mindez ezekhez az eredményekhez, szavadon foglak és felkereslek. Ha akkor még élek .. 
Re: DrT (8537)
válasz erre előzmények 2008.01.27. 12:13:14 (8535
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Semmi másra nem vonatkotott, csak a gyakorlatban való működést ,eredményességet volt hivatott igazolni. Amire készült, és ahogyan, annak megfelelt. Van köztük 2 gyerekes családanya álltal férfiakat megszégyenítő teljesítménnyel nyert, és van könyebben is elért darabok. Ezen teljesítmények hátterében a rendelekzésre álló tudásunk van.  Minden egyes darabért izzadtak , éjszakáztak ,dogoztak, nélkülöztek , kínlódtak.  És igazolásképp elég tudást bizonyít, hiszen nyert. Gyakorlatilag eredményes.
Korinak pedig a népitélete előtt ajánlom, legyen alaposabb, tekintettel ,hogy pont a lönnyítés- grammolás, és a centrírozás mellet érveltem, csak nem látom szükségét azon a szinten mindennek , amiről konkrétumok nélkül papoltok.  Ebben a tekintetetben az álltalunk megbízott szakember munkája megfelelő, ellenpélda nincs, győzelemre elég.

 
Re: DrT (8531)
válasz erre 2008.01.27. 11:35:53 (8526
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Kezdem is megérteni pl Zolit mikor televanafaszomamajmokkal megnyilvánul.  amióta ez megy,minden nap eszembejut.
  Az ő eredményei aztán az igazán  lófasz. Na itt a vége.
 
válasz erre előzmények 2008.01.27. 10:48:40 (8511
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Joci hagyd  rájuk. bobónak igaza van, tudni kell veszteni. Ezek az emberek csak akkor ismernek el, ha megvered őket pályán, vagy azon kívül- mondta egy már ezen túllévő ismerősöm.
Noha az sem magyarázna semmit... 
Re: 345i (8507)
válasz erre előzmények 2008.01.27. 10:15:07 (8501
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Soltvadkerti motorsport szakosztály. Amúgy igen, de ki sem kérjük a gravírozást már... 
Re: 345i (8496)
válasz erre 2008.01.26. 22:49:11 (8478
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Nos, végigolvasva így egyben a 4 napi termést, rájöttem ,hogy egy pojáca vagyok.
köszönöm, hogy felnyitottátok a szemem!
Nagyívben leszarom ezt az egész baromságot. Valóban feltart. De már ezután nem.
További jó szórakozást! Akad komolyabb dolgom is.... Megyek szart gyártani...


Click to see full size!Click to see full size! 
válasz erre 2008.01.26. 15:05:25 (8445
Felhasználói profil
11.64 @ 221
kezd elméltivé válni...nem kívánnék ezirányba véleményezni a továbbiakban, tekintve ,hogy nem ismerem a kellő szakkifejezéseket, és a gondolataimat nem tudom leírni úgy ,hogy ne legyen kikezdhető,félreérthető, így maradnék a gyakorlatnál. 
válasz erre előzmények 2008.01.26. 15:01:17 (8444
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Ezek a könnyített főtengelyek  200-220le-s motorokban vannak.
m20és m30-as okban.
2700-és 3500ccm-esekben.

Veszteséggel jár ,hiszen adott estben ugyanazon komponensek esetében,  a -ugyanis beletetted ha konnkrét fordulatról beszélünk- könnyebb súly kevesebb  mozgási energiát tárol. Pl ha kigurítanád nem menne olyan távolra.Ergó egyfajta veszteség.

Ne volt nagyobb nyomatékod, csak dinamikusabban pörgött fel. Ezért kevesebb időt vett igénybe egy a csúszáshatáron,majd azt túllépve . Jóllehet előtte is felforgáshatáron ment de a komponensek még lekezelték az a fenti fordulatszámig.

pl ha levágtad volna a kocsid teherhordó elemeit, magyarul a hátulját komplett, akkor is ezirányba alakult volna, vagy egyszerűen csökkented a tapadást játékkerékkel.

 
Re: ESI (8442)
válasz erre 2008.01.26. 11:39:03 (8435
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Nálunk itt a gumis műhelyben , amerókai technológiát  haszálnak .
Külön centírozzák a felnit, azán a gumit, végül a levegőt amit belefújnak, és a szelepsapkát is mert pl ha az parasztvakítós villogós, akor már igenis ellensúlyozni kell, révén a benne lévő elemek komoly
tömeget képviselnek.

Van olyan kerékcentírozási elv  külföldön, hogy nem szerelik le a kereket hanem egyben a forgótömegekkel súlyozzák.
Az elvet nem favorizálom, se nem húzom le , nem tudom milyen tortúra, milyen hátrányai , előnyei vannak. Mindenesetre az tény, hogy létezik ilyen technológia. Nem kívánok állástfoglalni, avval együtt, hogy egy kerék pl nem forog annyit, ugyanakkor tetemes súlyt képvisel...
 
válasz erre 2008.01.26. 11:12:31 (8433
Felhasználói profil
11.64 @ 221
1 osztályos tanuló voltam ,mikor a gyakorlati tanárom, elkezdett építeni egy házi készítésű csillagmotort.
A készülődés folyamataiba részt vettünk. Saját maga öntötte az alublokkot, készítette a homok kokillát, a főtengelyt, és az összes forgó ,alkatrészt. 3 hengeres volt kb 65 le, és léghűtéses.
250 ccm -es mz porlasztókkal ment hengerenként.8 Ami nem volt szercsés, ám később still porlasztókat kapott)
Egy sárkányrepülőbe készült tehát volt tétje nem makett, aszalí dísznek szánta. Később ez az ember az apósom lett , révén lánya  a volt nejem.
Így figyelemmel tudtam kísérni a további sorsát, és aktívan résztvenni abban.  A  2 tollú légcsavart saját maga faragta, és gyártott egyedi megrendeléseket is . Következés képp tudott centrírozni. Gondolom elvárható.
Ilyen és hasonló emberek között élve hoszzú éveken keresztül , részt véve munkájukban, igenis lehetek átlagtól eltérően gyakorlatias, kevesebb toleranciával az íróasztal túloldaláról.
 
válasz erre előzmények 2008.01.26. 10:59:42 (8428
Felhasználói profil
11.64 @ 221
"Azért mert ..izé...őőő... mera  azok mind hülyék!"

  Azért Mazlee mert bizonyára jó az úgy is. Avval együtt ,hogy nem is egy akármilyen motorról beszélünk . 
Re: MazleeDSM (8426)
válasz erre előzmények 2008.01.26. 10:52:51 (8427
Felhasználói profil
11.64 @ 221
nem ér az olajba, ez nem erőgép. viszont a légellnálását csökkentheti....nincs mérés evvel kapcsolatban ,már előre mondom.  
Re: voszi (8424)
válasz erre előzmények 2008.01.26. 10:33:19 (8423
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Ez a "kitalálom kanálba a méllyedést" pro és kontra szoba. 
Re: MazleeDSM (8421)
válasz erre előzmények 2008.01.26. 10:29:12 (8422
Felhasználói profil
11.64 @ 221
semmilyen teljesítménynél nem okoz godot a könnyítés, és semmilyen teljesítménynövekedést, csökkenést nem okoz nálunk falun. Jelen esetben csúcsteljesítményre gondolok, és nem a résztelejesítményekre  különböző fordulatszámértékeken. Ha alaposan könnyítünk, precízen centrírozunk elforgathatjuk magasabb tartományokba, ahol a teljesítmény lakik.
A lendsúlycsökkentés veszeteségekkel jár , hiszen energiatároló eszközt kurtítunk.
A könnyítés, mind forgó ,mind passzív alakatrészek esetében az időspórolást jelenti, egy olyan versenyen , ahol gázelvét,újrakigyorsít, fétáv, újragázelvét, felpörgés ...stb periódusok ismétik jobára rendszertelenül egymást.
Bizonyára nyomatékveszteséggel jár használaton kívüli alsó fordulat tartományokban.
Jól kidomborodik , hogy vitapartnereim energetikában gondolkodnak, nem tudnak életszerűek lenni.
Nem akartam ebben a stílusban neked válaszolni az imént, csak nem jött le hirtelen a hozzáállásod...

 
Re: ESI (8416)
válasz erre előzmények 2008.01.25. 21:24:12 (8414
Felhasználói profil
11.64 @ 221
szívómotorok. mi köze mindehez a teljesítménynek.. itt az eljárás, és az eredmény a téma, nem hogy mennyi hátsógumit eszik 3 naponta.
..levágták, centírozták, nem ment szét ennyi. tetszik a parasztnak mert azt mondja faszán megy. Mi a kérdés,? 
Re: ESI (8407)
válasz erre előzmények 2008.01.25. 21:19:21 (8412
Felhasználói profil
11.64 @ 221
mellément, voszinak képzeltem, de visszaolvasva látom ,már lerágott csont.. 
Re: DrT (8411)
válasz erre előzmények 2008.01.25. 21:09:03 (8410
Felhasználói profil
11.64 @ 221
ránézésre kínai, arp-re hivatkozik csavar ügyben. Alacsony teljesítményszintet jelöl meg. Harmadáért lehet hozzájutni.saccperkábé.
Személyesen nem volt szerencsém.
Pistabácsit idézve "Ettől még lehet jó termés" 
Re: DrT (8377)
válasz erre előzmények 2008.01.25. 20:44:53 (8400
Felhasználói profil
11.64 @ 221
kalmár, kováts,korki bell , cser gyula stb csak így hanyagul..tiszteletlenül...helytelenül leírva...
olvasok. meglepehet, de nem hinném. A konkrét témában a véleményem eltérő.Pont.
 
Re: DrT (8367)
válasz erre 2008.01.25. 20:36:03 (8396
Felhasználói profil
11.64 @ 221
akad épp egy nem kirakati mutatvány 1 bar-on....beteg dugóval...
Click to see full size!Click to see full size! 
válasz erre előzmények 2008.01.25. 18:59:40 (8352
Felhasználói profil
11.64 @ 221
pont nem rád gondoltam, de valamiért most az is kiderült, hogy te pedig magadra.

"Bennetek pont ezt az alázatot és tiszteletet hiányolom! Szerintem az kevés hogy "Maradok tisztelettel..." mert ironikus."

teljesen igazad van, irónikus is, mindennek fényében, habár a másik ember  saját véleménnyilvánításának címeztem.

A 30 éves mocskot pedig semmibe nem nézem, valóban nincs tisztelet.
Számtalan autót szedek szét, bontok, látom utólag mitől ment, döbbenetes dolgok tárulnak elénk, látom a belebarmolást, látom ,hogy 1 dugattyú teljesen más mint a többi ,minden paraméterét tekintve, sorolhatnám.

A korboncnok nagy ember, többet is tudhat olykor mint a beteget kezelő orvos. Főként ha már az asztalon van a nyavajás.Nem nagy kunszt, nem vágok fel rá, de nem is repülök hanyatt holmi jövőbéli diagnosztizálástól.
  ha jól belegondolsz semmi tárgyilagos, hasznos, számunkra elérhető segítséget nem adtatok 3 nap alatt, 3 oldalon keresztül.
Csak a cinikus, lenéző, mindenki hülye sugallatok.
   És csak külföld, és csak ismeretlen szakemberek....
Ellenpéldámra ..pedig a reakció ,ja kérem ! azok is hülyék egy Vb motortuner,Eb szerlő minek
nyúl hozzá?...
Amúgyan semmi bajom veled, sem drt-vel akár egy jót elbeszélgethetnénk személyesen is.


 
Re: carlosracing (8344)

összesen 268 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!