timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 1706 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  8  9  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
 ave
válasz erre előzmények 2009.03.26. 20:09:24 (13530
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ez valami speci tuningos gep?
Mert egyebkent elmennek tobb szazezer kilometereket, furcsa lenne, ha olajozni kellene. 
Re: vik0321 (13527)
 ave
válasz erre előzmények 2009.03.26. 16:25:04 (13526
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ehhez ket merest kellene latni: csak pillango utan befecsi vs. tute elotti befecsi, minden azonos, lambda stb.  Enelkul csak talalgatni lehet. 
Re: Roberto (13525)
 ave
válasz erre előzmények 2009.03.26. 11:32:14 (13524
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Azt lehagytam, hogy nyolc injector nem is tul koltseghatekony. Mosolyog  
Re: ave (13523)
 ave
válasz erre előzmények 2009.03.26. 11:24:56 (13523
Felhasználói profil
12.88 @ 175
De ez a link is irja, hogy a 8 injectorbol a kulso injectorok csak padlogaz kozeleben mukodnek, zart pill. mellett az also, pillango utan spriccelo injectorok dolgoznak.
Elmeletileg tobb ideje van igy keveredni.  Hogy ezt tenyleg ki lehet-e merni mint teljesitmenynovekmenyt, hat nem tudom. 
Re: Roberto (13521)
 ave
válasz erre előzmények 2009.03.26. 11:19:49 (13522
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hat, azert nem tul praktikus egy ilyen nyitott szivosor kozutra, nem?

A kozvetlen befecsi nagyon szegeny keverekkel is mukodik.
Pl. van olyan uzemallapot, amikor mar a surites utem vegefele fecskendeznek be, ezt ugye zart szelep mellett csak direkt befecsivel lehet.
Joval nagyobb nyomason is dolgoznak.      Erosebb, kevesebbet fogyaszt, zoldebb.
http://en.wikipedia.org/wiki/Gasoline_direct_injection

Direkt befecsit "amator" tuningmesterek nem hiszem, hogy tudnak fabrikalni, de egy ilyen tavoli spriccelot semmivel nem nehezebb osszehozni, mint egy hagyomanyost. 
Re: Roberto (13521)
 ave
válasz erre előzmények 2009.03.25. 10:36:00 (13515
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Azert az tapsvihar, ha valaki kepes egy performance gumit tulraktarozni. 
Re: carlosracing (13514)
 ave
válasz erre előzmények 2009.03.24. 16:13:31 (13501
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nekem az van asszem.    A motor csapagyas lett 2007 utolso versenyen.  Mondjuk nem magatol, a dugattyu is megolvadt.  Az biztos, hogy ugyanazt a tipust teszem majd bele, mert van meg raktaron. 
Re: glo (13500)
 ave
válasz erre előzmények 2009.03.24. 10:52:32 (13497
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Gyari elektronika nem tud ilyet, ez a kiindulasi alap.
Kerdes: miben erzed az ALS hianyat? 
Re: Atommanó (13496)
 ave
válasz erre előzmények 2009.03.11. 01:45:39 (13445
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Max forditani tudunk, kitalalni nem. 
Re: TeamR (13444)
 ave
válasz erre előzmények 2009.03.10. 15:48:57 (13429
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Akkor de elofeszitest azt erdemes beallitani, marpedig koszorules utan ez valtozhat.
Pontosan nem tudom hogyan allapitjak meg mekkora kell legyen, de a kuplungos emberek ezt tudjak. 
Re: glo (13427)
 ave
válasz erre előzmények 2009.03.10. 14:17:40 (13425
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Persze, attol siman lehet.
Azt hiszem szintertarcsa berakas elott egy lendkerek koszorules nem szokott artani, az elofeszitest biztosan erdemes kalibralni. 
Re: glo (13424)
 ave
válasz erre előzmények 2009.03.03. 13:54:06 (13397
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Tobb!!  12V keves, ha van es mukodik generator, akkor legalabb 13.4V jut a pumpahoz.
 
Re: LacUS (13396)
 ave
válasz erre előzmények 2009.03.03. 01:47:29 (13395
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nincs folos.      A felhold tomitesek ala is kell egy pici paszta.      De tokeletes nekem se nagyon volt. (Vagy csak nem tudtam rendesen felrakni)  Csopogni nem csopogott, de mindig latszott egy kis olajcsik a teknon.

Mondjuk a karterelszivas kiiktatasa elbol adja, hogy az olaj maszik kifele ahol tud. 
Re: Gtaati (13394)
 ave
válasz erre előzmények 2009.03.02. 10:42:55 (13393
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Valoban erdekes, ha tenyleg nincs utangyartott.
Valoszinuleg minel oregebb a motor, annal valoszinubb, hogy tartjak utangyartottban.

A SzakalMetal-ban pl. az en motoromhoz keszleten volt eddig mindig. 
Re: Jamal (13392)
 ave
válasz erre előzmények 2009.03.01. 21:10:56 (13391
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ugy is kinyomjak a szemet, mindegy mit mutat.
De a futam utan van mit elemezni. 
Re: carlosracing (13390)
 ave
válasz erre előzmények 2009.03.01. 20:35:46 (13389
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hat hogyne, foleg hogy lambdat nem nagyon lehet merni hengerenkent, illetve van hogy egyaltalan nem lehet merni.
Pl. az osszes nagy drag V8 hengerenkent loggolja az EGT-t.   Az gondolom vilagos, hogy kijelzessel nem bajlodnak. Mosolyog  
Re: carlosracing (13387)
 ave
válasz erre előzmények 2009.02.27. 00:58:32 (13376
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ez nem tech, foly a gyorsulasiban. 
Re: Robi-ka (13375)
 ave
válasz erre előzmények 2009.02.25. 22:36:49 (13339
Felhasználói profil
12.88 @ 175
De minek szetszedni, ha nem fustol, nem zorog, stb?    Ez az en allaspontom.   Ha nincs penz rendes felujitasra, akkor kar megbontani.
Egyenetlenul kopott hengerbe uj gyuru nem egy hosszu eletu megoldas, szerintem. 
Re: Jamal (13337)
 ave
válasz erre előzmények 2009.02.25. 21:09:41 (13336
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Azt nem irtad miert kerult gepmuhelybe?  (Vagy csak en siklok at felette?)

Rendes atlagos kopas 0.2mm lenne?    Ha ez tenyleg megfelel egy 160ezres motor allapotanak, akkor mehet tovabb. 
Re: Jamal (13330)
 ave
válasz erre előzmények 2009.02.25. 10:54:53 (13327
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ha jol sejtem akkor a hajtokar szara akad el valahol? 
Re: soma (13320)
 ave
válasz erre előzmények 2009.02.24. 21:09:39 (13319
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hat ezek szomoru hirek. Komor

A hajtokarbol nem lehet levenni valamennyit, meg a blokkbol is egy kicsit? 
Re: soma (13314)
 ave
válasz erre előzmények 2009.02.19. 23:45:58 (13309
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ceramic turbine. Conventional high-pressure turbine blades (and vanes) are made from nickel-steel alloys and often utilise intricate internal air-cooling passages to prevent the metal from melting. In recent years, experimental ceramic blades have been manufactured and tested in gas turbines, with a view to increasing Rotor Inlet Temperatures and/or, possibly, eliminating aircooling. Ceramic blades are more brittle than their metallic counterparts, and carry a greater risk of catastrophic blade failure.
(wikipedia)

Letezik ilyen, hogy keramia turbina, "allitolag" a T28 az R34 GT-R-en ilyen.    So they say... 
Re: Crybaby (13308)
 ave
válasz erre előzmények 2009.02.16. 20:40:46 (13295
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nincs.  Ha ilyen hideg, akkor nincs terheles. 
Re: carlosracing (13294)
 ave
válasz erre előzmények 2009.02.13. 17:43:50 (13282
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Vizet nem hasznalnek semmikeppen, igaz leginkabb en semmit se hasznalnek. 
Re: Jamal (13279)
 ave
válasz erre előzmények 2009.02.13. 17:42:48 (13281
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Jeeez..  Megeri?      Ra kell tenni egy rendes .48 (vagy .49)-es hazat es kesz, semmit nem kell csinalni, csak csavarozni. 
Re: kappa (13280)
 ave
válasz erre előzmények 2009.02.11. 10:48:16 (13267
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Uuhhh, szep arak, tenyleg.    De legalabb megvan, mirol van szo. 
Re: carlosracing (13263)
 ave
válasz erre előzmények 2009.02.10. 22:14:09 (13262
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Gondolom ez a motor is hatrafele dontott, igy valoban nem csoda, ha kozel kerul.

Allitolag az arany az jo hoszigetelo, ha ez segit. Kacsint     Macca F1-en legalabbis aranyboritasu volt a motorter.

Viccet felreteve, esetleg lehet bandazsolni a leomlot, az sokat megfog.
Sima acellemez is jo a celra, ha van eleg levego kozte es a hoforras kozott.
Aztan van a speci hovedo burkoloanyag, ami nem tudom micsoda de alufolia szeru felulete van, ami igy visszaveri a hot.  De ez nem tul konkret segitseg, sorry. 
Re: Jamal (13261)
 ave
válasz erre előzmények 2009.02.10. 21:41:30 (13260
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Milyen kozel lesz a falhoz?

Van konnyen odafer egy hovedo, akkor lehet nem is kell. 
Re: Jamal (13259)
 ave
válasz erre előzmények 2009.02.09. 11:57:21 (13257
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Szenzor kaput, szerintem.
Csatlakozokat azert erdemes ellenorizni, hogy minden jol erintkezik-e, van egy 13.4 V feszultseg.
Ha minden jonak tunik proba egy masik, kolcson szenzorral.

A szabadlevo kalibracio szerintem ilyen merteku ugralasnal nem segithet, de vegulis azt biztosan kimutatja, hogy ha rossz a szenzor. 
Re: Kaméleon (13254)
 ave
válasz erre előzmények 2009.02.08. 17:33:05 (13253
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nem egeszen.  Overboost protection az tipikusan elveszi a gyujtast, vagy ilyesmi.
Popoffnal megy az auto tovabb. 
Re: radics1 (13252)
 ave
válasz erre előzmények 2009.02.06. 12:32:14 (13224
Felhasználói profil
12.88 @ 175
En is a lyukkorre gondoltam, de hogy lyukszam nem esett le.  Pedig tenyleg lehet, felninel is az alapmeretek utan a lyukkor es a lyukszam a legfontosabb.   (Illetve hat ez utobbiak fontosabbak is) 
Re: carlosracing (13219)
 ave
válasz erre előzmények 2009.02.03. 15:15:17 (13194
Felhasználói profil
12.88 @ 175
12 ala szerintem csak turbos motorokkal mennek, a sok benzin csokkenteni az eges homersekletet, nem olvad meg a dugattyu. 
Re: NISSAN (13190)
 ave
válasz erre előzmények 2009.02.03. 11:02:18 (13189
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hat egy tablazat, es a tenylegesen bekevet mennyiseg kozott sok ok miatt lehet elteres.
Az tuti, hogy nekem 10:0 alatt egyszeruen nem ment a motor, rangatott.    Persze nincs rendes gyujtasom, se rendes egesterem, de akkor is.    8.x  meg szinte kizart.

 
Re: NISSAN (13188)
 ave
válasz erre előzmények 2009.02.02. 23:48:12 (13185
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ez honnan van?  Nagyon durva lenne ilyen dusan menni. (Kiveve ha ez E85) 
Re: NISSAN (13183)
 ave
válasz erre előzmények 2009.01.31. 20:49:27 (13145
Felhasználói profil
12.88 @ 175
A hiperterminal rajta van minden windowsos gepen.

Azt megneztem, valoban RS232 van rajta, tehat a hyperterminallal tudod loggolni biztosan.

Mondjuk annyira nem egyszeru hasznalni, ha meg sose kezelted.  (Bitrata-k, meg stopbitek, tralala)
A legtutibb egy ilyennel mar megkuzdott kollegat megvarni. 
Re: ozoli (13143)
 ave
válasz erre előzmények 2009.01.31. 20:28:08 (13142
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hat ha soros kimenete van, akkor csak egy windowos hiperterminal kell. 
Re: ozoli (13139)
 ave
válasz erre előzmények 2009.01.30. 22:18:18 (13118
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nincs ilyen kulonbseg.
De az biztos, hogy ez nem egy kobe vesett szam, de errefele kell keresgelni, az biztos. 
Re: recska (13109)
 ave
válasz erre előzmények 2009.01.30. 19:45:40 (13094
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Jobbfajta szelesszavu muszereknek van szimulalt keskeny kimenete 0-1V, ezt be lehet kotni az ECU-ba.   Igy van szelessavu mert adatod, es az ECU is orul.
 
Re: NISSAN (13086)
 ave
válasz erre előzmények 2009.01.26. 11:31:12 (13042
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Sokaig en is MOL-oztam, leven anno Joe-tol az osszes dobogos helyezett olajat kapott.
5W40 volt jellemzoen.
Csapagyas sose lett vele az autokam, mindig hengerek olvadtak meg a szegeny keverek miatt.

Persze az is igaz, hogy 200 loero nem egy nagy terheles. 
Re: Pelyvi (13039)
 ave
válasz erre előzmények 2009.01.25. 20:16:09 (13022
Felhasználói profil
12.88 @ 175
>én ismerek olyan usert aki 30KM-t ment Motul olajjal nyomás nélkül......

Gondold el, Prolonggal akar 3000 km-t is mehetett volna! Széles vigyor

Tiszta hujeseg ez az olajtema, en aszondom.   Castrol RS-t tolottek szemem elott T/F dragba, illetve 800 loeros Cossie-ba is.    :saynomore:

Persze ezeknek nem kell feltetlen bedolni, tudok sportagat, ahol konkretan kibuknak az atbrandelt termekek.  (masnak latszik, mint ami) 
Re: szabyk RST (13020)
 ave
válasz erre előzmények 2009.01.25. 18:48:50 (13016
Felhasználói profil
12.88 @ 175
He?   Hö?    tizenketto egy tucat.    Miazhogy jobb gyarto?        Te miert Fordozol, ha a Honda jobb gyarto?   Kacsint  
Re: szabyk RST (13014)
 ave
válasz erre előzmények 2009.01.22. 22:59:02 (12987
Felhasználói profil
12.88 @ 175
En hasznaltam ilyen PVC csovet, igaz csak szivoagban.  Feketere lefujva senki meg nem mondta volna, hogy lefolyocso.   Mosolyog  
Re: carlosracing (12986)
 ave
válasz erre előzmények 2009.01.22. 11:16:35 (12975
Felhasználói profil
12.88 @ 175
ave kukac timeslip pont hu 
Re: LacUS (12970)
 ave
válasz erre előzmények 2009.01.22. 02:36:06 (12965
Felhasználói profil
12.88 @ 175
tommyt irt par honapja rola, hogy van erre alkalmas masinajuk. 
Re: LacUS (12963)
 ave
válasz erre előzmények 2009.01.21. 23:47:24 (12962
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ez most milyen hujeseg?   Szemforgató  
Re: carlosracing (12956)
 ave
válasz erre előzmények 2009.01.21. 18:00:30 (12949
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hat, ugy fest csak a fem a konnyu nem a felni. 
Re: Atommanó (12946)
 ave
válasz erre előzmények 2009.01.18. 21:03:22 (12895
Felhasználói profil
12.88 @ 175
En direkszuroznek, szerintem. 
Re: GMalma (12889)
 ave
válasz erre előzmények 2009.01.18. 17:36:47 (12888
Felhasználói profil
12.88 @ 175
No, hat igy sokkal konzervativabb szamok.   Tulsagosan is dus, szerintem, de ettol vegulis csak sokat fogyaszt. 
Re: GMalma (12886)
 ave
válasz erre előzmények 2009.01.18. 17:35:45 (12887
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Lehet hegeszteni, de ugyes ember kell hozza, jo geppel.
POS-nak pl. hegesztett turbinahaza volt. 
Re: Jamal (12885)
 ave
válasz erre előzmények 2009.01.15. 23:34:23 (12879
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Vaze, ennyiert ezek ingyen vannak.
A Vitara dugok azert ugye nem kovacsoltak? 
Re: Bandi (12878)

összesen 1706 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  8  9  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!