Bobóval nem talizol?
vele össze kell hogy fussak valamikor úgyis
mondtad már, de hisz a chip-eddel se kép se hang nem volt így skeptikus vagyok
(bár ha ne adj Isten jól fel lesz progizva, én nem dugdosok semmit rá az is biztos
konkrétan köllene, legalább míg fel nem progizzuk, persze előtte fokolunk is, meg lehet kicsit könnyíteni is kellene, meg a 2kg-os poroltót is valahogy rögzíteni (a megvétel után )
de nagyon nem kapkodok, hisz ismersz
Bobónak üzenem az Escort Cosworth gyári kék befecsije 328ccm-es
Gomb!
Inkább most +150e és jó lesz és nyugodtan alszol mint, hogy még Xe ft-ot az egyengetésre és parázhatsz. Ez az én meglátásom.
Hosszútávon tuti jobban jársz az újjal.
Blank tengely nem repro.
Amit mondani akartam ezzel, hogy ezen a Piperen sincs emmi speckó anyag/kence ami esetleg indokolná a bejáratást. Illetve kence van, csak le kell mosni
A többit tudom, értem és nálam is a cam lube az az olajjal egyenlő
Gondolom ezt a 20 percet a Pipertől vetted
De ott ezt is írják:
"To ensure that your Piper camshaft reaches you in the same condition that it left the factory it has been coated with a transparent rust inhibitor that must be temoved before fitting. Wash off in suitable sovent e.g. Paraffin. After washing it is essential that your camshaft be liberally coated with cam lobe."
Most akkor minek kell 20 percig 2500 fölött tartani?
Maserati vazze Maserati DDDDD (persze hogy Uno)
A tengelyhez "adott" fordulatszám biztos meg lesz, de hogy tovább van-e értelme azt még nem tudom, majd elválik.
Hát jó pénzért talán még bele is mentem volna (ez blank amúgy), hisz egész télen a polcon állt, de mostmár szerelés alatt, így ez a vonat elment.
Ellenben ha most sem sikerül berakni, esetleg nem jönne be nekem, beszélhetünk róla, mielőtt megtendereztetem az ebay-en
korábban már írtuk, hogy ebben a befecsik ferdén vannak benne, egy benzincsőre felperemezve majd az a benzinhídra, így elég nehézkes ebbe másik befecsit rakni
de ha ragaszkodsz ehhez, talán van a garázsomba egy nélkülözhető, megnézem majd a hétvégén
Mondjuk a 255-ös Walbro-nál csak árában marad alul, minden másban jobb. (320l/h-s asszem és nagyobb nyomást is elvisel, nem véletlen ez a csúcs AC Bosch-ból)
1 helyen találtam akciósan 220$ -ért.
nekem az FSE power boost valve volt és külön vettem rá az órát, kimondottan hozzá valót!!!
Természetesen mi is megoldottuk hogy ne szivárogjon, csak érted egy 90 fontos cumónál az ember nem gondolná, hogy 2 tubus menettömítő és még isten tudja mi kellett ahhoz hogy ne csöpögjön
Szarnak csak azért mondom mert jó ideig bíztam benne, halogattam a kivételét és ugye sosem vált be nálam
"Igen,de egy jó minőségü benzinnyomás növelő majdnem 200 dolcsi.
Ilyen kínai gyíkot meg nem rakok a motortérbe,nem szeretnék úgy járni mint az a szegény UNO Tökölön... "
Nehéz ezt másképp érteni, ettől függetlenül elég sokmindentől kigyulladhat egy kocsi ebben remélem egyetértünk.
Mondjuk mentségére legyen mondva, hogy nálam is volt egy apró baleset (gyári kábelköteg ami nem volt mozgatva, toldozva/foltozva soha a tűzfalnál letestelt valahogy) aminek majdnem ugyanez lett a vége.
Az általad jónak ítélt 200 dolcsis benzinnyomás növelő is Kína, Taiwan és egyéb gyíknak nevezett helyeken készül, max belekarcoltatják vagy felmatricázzák a saját emblémájukkal.
Amúgy elég sokan használjuk pontosan ugyanazt a cuccot ami az Unoban volt és érdekes senkinek nem volt még problémája. Mellesleg a csoda FSE-vel, amit szintén használtam egy ideig, állandóan csak szoptam, és a minősége is igencsak megkérdőjelezhető volt. (egy kurva gyári, hozzávaló órát nem lehetettt felrakni rá hogy ne eresszen)
1 szó mint száz, aki látta/ismerte azt az Unot, főleg a motorterét, az inkább azon csodálkozik, hogy ilyen sokáig hibamentesen üzemelt.
"és akkor lehetne menet közben állítgatni ezt-azt - előgyújtási szög, apróságok."
látom te is szét akarod baszni a motorod azért a +- 2LE-ért, amit ki lehetne optimális esetben hozni még belőle ;dextersmile:
vele össze kell hogy fussak valamikor úgyis
mondtad már, de hisz a chip-eddel se kép se hang nem volt így skeptikus vagyok
(bár ha ne adj Isten jól fel lesz progizva, én nem dugdosok semmit rá az is biztos