timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 499 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  8  9  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2008.09.25. 14:14:14 (11791
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Veled szeretnék Lacházán váltani pár szót!
Szerencsére sikerűlt rájönnöm ki is vagy igazából! Túl buta vagy, ahhoz, h leplezd valódi mivoltodat! Szóval akkor szombaton tesó! 
Re: kukacmuki (11788)
válasz erre előzmények 2008.09.25. 14:05:17 (11789
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Figyi haver, picit állíts magadon, ha kérhetem....
Én kavarni maximum a levesem szoktam, főzés közben!

Tegnap Kaméleon hívta fel egy közös fórumos ismerősünket, és dicsekedett el a mérési eredményekkel... Ezek után Én már nem értek semmit!!!! 
Re: Zolti (11780)
válasz erre előzmények 2008.09.24. 20:32:52 (11770
Felhasználói profil
12.56 @ 175
robikaperformance kukac gmail.com  
Re: Tsoi (11769)
válasz erre előzmények 2008.09.24. 19:50:11 (11767
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Köszi, a futam.hu-n le van írva minden! Kacsint  
Re: dani1121 (11765)
válasz erre előzmények 2008.09.24. 18:44:38 (11764
Felhasználói profil
12.56 @ 175
A 185 sztem nem annyira para, nem olyan egetverően erős a kocsid, az utcaiaknál nagyságrendekkel jobb lesz így is!
Viszont az 550 az elég kis átmérő, ha hosszu a váltód, akkor akár jo is lehet! 
Re: MarcoR5 (11763)
válasz erre előzmények 2008.09.24. 18:39:14 (11762
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Dehogy kevés!
Sok erős autó megy 15össel, sőőt 13assal is.
A kérdés az, h az átmérője megfelelő-e neked! 
Re: MarcoR5 (11760)
válasz erre előzmények 2008.09.24. 18:30:54 (11759
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Sztem épp részegre issza magát, mert ma mérték az autója teljesítményét! (én tudom az eredményt Nyelvet ölt )
Hogy örömében, vagy bánatában, majd nyilatkozik Ő maga! Széles vigyor  
Re: GMalma (11751)
válasz erre előzmények 2008.09.24. 18:29:03 (11758
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Ha csináltatok, akkor tuti a Kútsági-ékkal fogom megcsináltatni!
Így van, polírozzák is!
A nagyobb szelep, nem lenne túl olcsó, így egyenlőre nem gondolkozom rajta, majd 1x, ha minden más cserélve lesz!
A nagyobb szelep a gépműhely dolga, h bele marja, a hf megmunkáló csak hozzáigazítja a csatornákat! (legalább is Kútságiéknál így működik) 
Re: hori (11756)
válasz erre előzmények 2008.09.24. 13:13:09 (11747
Felhasználói profil
12.56 @ 175
http://mobile.de

Amúgy nem a tied volt véletlen a coupe 16vt? 
Re: VZalan (11744)
válasz erre előzmények 2008.09.24. 10:16:55 (11740
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Akad olyan kategória, ahol 11.8-al első lehetne lenni.
Ha érdekel a verseny, akkor a profi kis összkerék katba érdemes lehet építeni.
2100ccm alatti turbo összekerék, és 12 közepe jelenleg az időrekord!

Amúgy meg én az S2-re szavazok, az meg RT mellé amatőrbe lenne jo, bár ott csak második lehetsz! Mosolyog  
Re: VZalan (11739)
válasz erre előzmények 2008.09.24. 09:53:28 (11737
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Fontos a versenyeken való jó szereplés, vagy pusztán örömautónak szánod? 
Re: VZalan (11736)
válasz erre előzmények 2008.09.23. 23:30:36 (11732
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Írtam mailt! 
Re: glo (11731)
válasz erre előzmények 2008.09.23. 16:27:03 (11723
Felhasználói profil
12.56 @ 175
A futam-on is van street kat?  
Re: Zolti (11716)
válasz erre előzmények 2008.09.23. 11:29:04 (11715
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Semmi extra nincs a slickes rajtolásban.

Sőőt, még a hülyének is megy, mert nem kell annyira pörgés határon tartani a gumikat, ha nagyon elpörög, akkor is tud azért tapadni szépen!
Egyetlen titka, h meg kell melegíteni rendesen a rajt előtt. 
Re: MarcoR5 (11714)
válasz erre előzmények 2008.09.23. 10:26:53 (11712
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Szerintem olyan sok különbség nincs az általad felsorolt gumik közt. Én mindenképp valami slicket próbálnék keríteni, az hozhatna átütő eredményt.

Amúgy meg, ha csak az említett gumik közül lehet választani, akkor én személy szerint valamelyik 16ost favorizálnám, a magasabb gumi miatt, így jobban le tudsz belőle engedni alkalom adtán, sőőt a felni is nagy valószínűség szerint könnyebb, mint a 17-es, 18as, ami megint csak nem hátrány! 
Re: MarcoR5 (11711)
válasz erre előzmények 2008.09.22. 23:38:49 (11709
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Én nem igazán értek ezekhez, úgyhogy ne vedd készpénznek, de:

Az ecu elég gyors ahhoz, h lekezelje a gyorsabban érkező/változó jelet, szvsz ebből nem lehet galiba!

Viszont valami hozzáértőnek kéne ránéznie, mert nem tudom miből ered az eltérő kezdeti feszűltség!

Amúgy én ilyen légtömegmérőkkel látatlanban nem hekkelgetnék, kizárólag akkor, ha utána van lehetőségem ellenőrizni szélessávú lambdával, és tudnék korrigálni a programon, ha szükséges! 
Re: NISSAN (11707)
válasz erre előzmények 2008.09.22. 23:16:05 (11706
Felhasználói profil
12.56 @ 175
robikaperformance kukac gmail.com

Thx előre is! 
Re: glo (11704)
válasz erre előzmények 2008.09.22. 23:15:16 (11705
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Nem teljesen értem a dolgot, de ha jól veszem ki, a másogik légtömegmérő hamarabb reagál a légmennyiség változásra?!
Ebben az esetben erősebb nem lenne az autód, csak a rugalmassága, gázreakciója javúl(hat)na! 
Re: NISSAN (11703)
válasz erre előzmények 2008.09.21. 21:32:09 (11702
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Ugyan, nincs mit! Ahol tudok, segítek! Kacsint
(u.i. egy gyros-ért amúgy is bármit Széles vigyor
Re: glo (11701)
válasz erre előzmények 2008.09.20. 14:11:29 (11698
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Bp, 1. ker! A hegyalja út melett lakom. 
Re: glo (11697)
válasz erre előzmények 2008.09.20. 14:02:26 (11696
Felhasználói profil
12.56 @ 175
A gumicső is erre a célra van, 10 barig bírja, csak nem olyan szép (fekete), én eddig azt használtam, és hibátlan! Csak közben elért a sznobizmus, és kék cső alá nem adom! Mosolyog  
Re: glo (11695)
válasz erre előzmények 2008.09.20. 13:49:09 (11694
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Gumicsőből simán tudok adni 20cm-t!
Rubenábol kb összesen van 20cm-em, és kéne csöveznem az autóm, ha azt mondod, h nincs raktáron, akkor gázban leszek.
Hívj fel, valamit összehozunk. Mosolyog 30/359-1064 
Re: glo (11693)
válasz erre előzmények 2008.09.18. 11:28:42 (11667
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Hello!

Nekem van 60as gumucsövem, és szilikonból is van még egy kis darab.
Mennyi kéne? 
Re: glo (11661)
válasz erre előzmények 2008.09.17. 11:56:14 (11647
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Tehát az injektor közé is be van kötve, és hosszabb nyitvatartási időket hagy? Tud vezérelni 4 injektor jelet is, vagy csak 1et? 
Re: Sirk (11646)
válasz erre előzmények 2008.09.10. 15:42:29 (11598
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Ahogy nézem ez is map/légtömegmérő jelével játszik! 
Re: recska (11597)
válasz erre előzmények 2008.09.10. 14:18:51 (11596
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Nem ismerem, passsz! 
Re: recska (11595)
válasz erre előzmények 2008.09.10. 13:49:39 (11594
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Én is nézegettem ezeket a piggy back cuccokat.
Ha map jelet variál, akkor a gyújtást is szétbarmolja, nem?
Nincs valami olyan lehetőség, amivel csak a benzin táblát lehet módosítani? 
Re: carlosracing (11593)
válasz erre előzmények 2008.09.05. 02:30:18 (11569
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Sztem inkább fiat vonalon nézzél körbe, mert ugyan az a motor. Amúgy nem biztos, h belefér nagyobb szelep, ha minden igaz 39-es szívókkal készűl gyárilag ilyen fej, ha a Tietek a kisebb szelepes változat, akkor kell vadászni rá egy gyári "nagyszelepest"!
Portolást meg sok műhely meg tudja csinálni, a tengelyt szintén! 
Re: Attila1987 (11568)
válasz erre előzmények 2008.09.01. 01:40:27 (11553
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Ha nem vetted volna észre, a hozzászólásomnak volt tartalmi része is!

De lefordítom: Sokkal ésszerűbb le függvényében nézni a beszívott levegő mennyiségét (ergo a szűrő ajánlott áteresztő felületét, [de inkább képességét, mert hiába nagy a felület, ha nem megy át rajta a levegő] ), mint ccm-hez, mert adott teljesítményhez, megközelítőleg azonos beáramló levegő mennyiség párosúl, míg a 2000-es motorok közt igen nagy a differencia ahhoz, h egy megfelelő szűrőt lehessen így látatlanban ajánlani hozzá...

Amúgy komolyan a Te kocsidhoz kell, és ilyeneken filózol? 
Re: NISSAN (11547)
válasz erre előzmények 2008.08.31. 20:30:13 (11546
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Nem akarlak megbántani, de sztem a képed alatti idő nem arra utal, h ilyeneken kellene törnöd a fejed! Mosolyog
Ja, és 2000es motorból van 100le-s és 246le-s is... 
Re: NISSAN (11545)
válasz erre előzmények 2008.08.28. 09:33:21 (11539
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Szóval igaz, amit hallottam, h kevés a gyári 10es.
Ha csináltatsz 12-est, akkor mindenképp igényt tartanék egy garnitúrára, ha lehetséges! 
Re: soma (11536)
válasz erre előzmények 2008.08.27. 23:46:33 (11532
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Nem lejebbet írtam Mosolyog
A gyári hengerfej csavar is 12-es?

Én valahol láttam 16v-hez Arp-t, ha érdekel. Nekem is kéne amúgy, szóval, ha veszel, illetve ha csináltatsz, vennék én is egy garnitúrát! 
Re: soma (11525)
válasz erre előzmények 2008.08.27. 09:49:02 (11524
Felhasználói profil
12.56 @ 175
A 2.0 16v-nél marad a gyári hengerfej csavar menete? Valami olyasmit hallottam lanciasoktól, h feljebb szokták fúrni a blokkot, nagyobb átmérőjű hengerfej csavarnak. Vagy pont ezért keresel egyedi tőcsavart? 
Re: soma (11523)
válasz erre előzmények 2008.08.11. 16:05:24 (11346
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Ha keréken akarsz 400 feletti lovat, akkor csak vr6 jöhet szóba a vw palettából, de ha nem akarsz sokat rákölteni, akkor inkább javasolnék egy 2.0 16v-t, bár abból a 400 le inkább főtengelyen reális, ha utcára kell!
Amúgy a vr6-hoz olcso szinte minden feltöltéshez szükséges alkatrész, mivel amcsiban kedvelik, és ezért van hozzá minden ebay-en! 
Re: Belfegor (11343)
válasz erre előzmények 2008.08.11. 13:41:15 (11341
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Mit akarsz elérni vele? 
Re: Belfegor (11340)
válasz erre előzmények 2008.07.30. 15:29:31 (11306
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Sokat ne várj tőle, nem éppen ideális a csövek kialakítása áramlástechnikailag...
A 2mm-es falvastagság viszont pozitív! 300 le körüli konfigra talán jó lehet! 
Re: Belfegor (11305)
válasz erre előzmények 2008.07.28. 15:21:08 (11287
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Szerintem sem rossz a Proex. Nem azt mondom, h a legjobb, de aránylag szépen dolgoznak, olcsok, és a garanciális ügyekben rendkívül korrektek! (volt, h visszavittünk autót, mert gyengébb lett az új leömlővel, és ingyen csináltak egy másikat) 
Re: GMalma (11285)
válasz erre előzmények 2008.07.22. 14:27:48 (11216
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Gizi!
Megvan még a használt vems wbo2, amit régebben mondtál? 
Re: gizi525ix (11215)
válasz erre előzmények 2008.07.22. 13:45:57 (11214
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Mi unixban vesszük a bilincseket.
Vigyázni kell, mert 3 féle minőségben árulják.
Az 1-es a legvastagabb (kb 1 cm), és legjobb minőségű, azt meg szabad venni a többit nem! 
Re: GMalma (11212)
válasz erre előzmények 2008.07.21. 00:35:25 (11191
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Ez nekem is feltűnt, h picit komolytalan a weboldal... inkább a marketingre mennek.

Nyílván ők is a kínait adják, de ilyen árban sehol máshol nem találtam hajtókart, se kínait, se semmit. 
Re: ave (11190)
válasz erre 2008.07.20. 23:52:05 (11188
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Urak!

Érdemes lehet ezekkel a hajtókarokkal foglalkozni?

http://www.maxspeedingrods.com/

380 euro-ért adják a garnitúrát, ennél olcsobban nem találtam. (fiat/lancia 16v) 
válasz erre előzmények 2008.07.17. 23:00:17 (11186
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Fúrcsa, volt a fehér szín, de így már világos! Nem lett volna egyszerűbb (olcsobb) egy mk2-be beleülni? 
Re: recska (11185)
válasz erre előzmények 2008.07.17. 18:47:43 (11184
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Király!
Mit fog tudni a VERSENY autó? 
Re: recska (11183)
válasz erre előzmények 2008.07.15. 19:33:36 (11174
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Sztem ezt senki sem fogja tudni megmondani!
Kezdd el tesztelgetni, indulj 2 barról, és sztem simán lemehetsz 0.5ig is akár! 
Re: Zolti (11171)
válasz erre előzmények 2008.07.14. 19:49:17 (11168
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Mi a Proex-éknél csináltattuk. Sztem nem rosszak. És nem drágák! 
Re: Atommanó (11167)
válasz erre előzmények 2008.07.11. 02:26:36 (11123
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Részben igazat adok. Amennyiben a motorvezérlésen kívül más szerepe is van az ecu-nak, vétek cserélni egy utcai autóban. Ugyan akkor nem hiszem, h egy gyári computert ennyira pontosan fel lehetne programozni, mint egy verseny célra kifejlesztettet. 
Re: ave (11116)
válasz erre előzmények 2008.07.10. 19:59:04 (11111
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Ezt miért gondolod így?
Sztem GMalmanak egy teljesen átépített autója van, amihez a gyári ecu nem elég flexibilis! 
Re: ave (11108)
válasz erre előzmények 2008.07.10. 14:07:50 (11089
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Sőt, sztem a 0.84 1.6-nál sem egy életbiztosítás! 
Re: recska (11088)
válasz erre előzmények 2008.07.10. 10:43:36 (11083
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Én utcai autóba nem raknák vizes coolert, mert sztem túl sok járulékos alkatrész kell hozzá, és annyit nem ér!
Miért nem raksz 1 oldalú ki-be menetes coolert?  
Re: kappa (11081)
válasz erre előzmények 2008.06.14. 00:04:08 (10741
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Remélem csak 100m az a 100 km Mosolyog
Az olaj azért nem fogyott el ugye?
Amúgy valamekkora nyomás tuti van benne, mert nekem is volt, h szétnyomta, lelőtte a csövet. Vigyázz vele! 
Re: pista200sx (10740)

összesen 499 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  8  9  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!