aha, akkor a döntőkben a légtelenítés volt az, amivel ilyen hamar sikerült megoldani a problémát, érdekes volt hogy gumimelegítés után leállt és kiszállt az autóból és elköszönt
de aztán sikerült elindítani, csak akkor meg a kettes nem sikerült, tetszettek a szivó hondák.
nem tudom ez a vékony cső hogyan okozhat ilyen problémát
evo 2-es versenyülést szeretnék, 1db-t
30-ér találtam a neten újat.
egyik ismerősöm 20-ért szertné eladni egy apró kis hiba van rajta, de különben jó állapotban van. szerintetek megéri????
ok.
5 versenyre kell, nem hinném hogy durván eszi a gumit, bár erősebb lesz mint gyárilag és a gumi is nagyon puha.
szerinted 5 versenyt kibír?
postán el tudod küldeni? a kép meg azért kéne mert jó lenne vásárlás elött látni, vagy ez nagy kérés?
az autó suzuki swift gti mk2-ő
utcai gumival 2.6-os 60 láb, nyomás állítása nélkül.
Erre az évre kéne valami tapadás, de sok pénz nincsen gumira (új nem kivitelezhető)
Most ez találtam:http://www.carstyling.hu/buy_shower.php?id=85422
R1-es keverék, ez a legkeményebb, ugye?
jó lenne minnél puhább, de mást nem igen találok.
szerintetek?
4-5-be 4000 alatt ad nagy gázt megcsúszik mint állat, a tipikus felpörög a fordulat autó nem gyorsul úgy.
de 4000 felett ingadozik a fordulat nem csúszik meg, úgy érezni néha megtapad a tárcsa néha megcsúszik.
ilyennel még sose találkoztam, köszi a segítséget.
bocs hogy nem a témával kapcsolatos dolgot írok, de kéne egy kis segítség és pár ötlet.
VW Golf 4 Gti. Kuplung csuszik mint állat, eddig ok.
1-es, 2-es, 3-mas, eddig ok,
4-es és 5-ös ben 4000rpm felett ha padlógászt adsz (csak padlónál csinálja) elkezd gyorsulni és ingadozik a fordulat. (olyan érzés mintha egy trabantal mennél és jönne szembe egy kamion, amikor elmegy megint megyünk) de valami megfogja az autót. Többször is csinálja. Máshol nem érezni semmit. Szerintetek?
hibajelző lámpa nem gyulladt ki.
Én végig olvastam többször ezt a témát és remélem te értetted fére, azt mondta hogy lehet könnyíteni és fontos is, csak nem mindegy hogyan. Azt még én se tudom pontosan hogyan kell.
Ok, értem önmagukban jók, kisúlyoztak mindent és kiszámolták úgy ahogy kell. Minden alkatrész kész az összeszerelésre. De utána centírozzák? ha igen hogyan? Vagy mi van?
"Terheletlen, szereletlen állapotba simán forgástengelyre centrírozni valalmit, az nem hozzáértés, hanem egyéb kategória"
Nagyon érdekes dolgok ezek, nem is gondoltam volna rá. én abban a tudatban voltam hogy külön-külön jó.
Itthon akkor nem is tudnak normálisan cantírozni? Hol tudnak legközelebb?
Írtad hogy lehet, ezt én nem tudom elképzelni? Úgy centíroznak hogy össze van füzve a blokk?
Én úgy gondolom hogy jobban veszi a fordulatot és ha nem sokat de keveset számítana.
Talán hátránya nem lenne. De azért kérdeztem meg, mert érdekel a véleményetek.
Miért, szarul csinálják meg? Vagy nem éri meg? Mindenképpen könyebbet akarunk és minnél olcsóbban. Hol vegyek más anyagból? vagy úgy kell csináltatni? így olcsóbb?
Az érdekelne hogy a hengerek elrendezésén kivűl még mi befolyásolja hogy boxer, V vagy sor.
Mert amit én tudok, azok alapján én egyikhez se tudnám besorolni. különben én is V-re gondoltam.
Azért kérdezd meg a tanár urat hogy mi a véleménye.
gratula az autóhoz.
kiváncsi leszek mit fog tudni.