timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 727 bejegyzés
Előző   [...]  4  5  6  7  8  9  10  11  12  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2010.06.19. 20:00:08 (16363
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Nem azt mondtam,hogy nem lenyűgöző a teljesítmény,hanem hogy nem lesz annyival jobb,mint a piros,mint amennyit matematikai alapon ki lehet számolni.

Gondolom a 9 közepe lenne a cél kb. 
Re: bulijoe (16362)
válasz erre előzmények 2010.06.19. 19:51:20 (16360
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Érdekesek!

Valószínűleg a Wolfsburgi múzeumban vannak. 
Re: kircipeti (16359)
válasz erre előzmények 2010.06.19. 19:25:14 (16358
Felhasználói profil
10.97 @ 200
vagy az egyik húzza vissza a másikat,mint pl a 4 hengeres sportmotorokon,ha nincs összeszinkronizálva.

Mindenesetre érdekes a gép,csak eddig nem sok jól sikerült bimotot lehetett látni.
Most néztem a bimoto vr6 turbo scirocco videóit,nem volt valami meggyőző. 
Re: bulijoe (16357)
válasz erre előzmények 2010.06.19. 19:11:49 (16356
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Arra,hogy valószínűleg nem teljesen ugyanaz a 2 motor.

Teszem azt ha felemeled a levegőbe,a 2 tengely más-más sebességgel forog,ilyesmi.Lehet hogy ez hülyeség,vagy elhanyagolható. 
Re: bulijoe (16355)
válasz erre előzmények 2010.06.19. 18:51:17 (16354
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Lehet hülye kérdés,de a két meghajtott tengely össze van kötve bármilyen módon? Gyanítom nem,és független a hajtás ilyen szempontból.

Hogy van kiküszöbölve,hogy az egyik "húzza" a másikat? 
Re: bulijoe (16353)
válasz erre előzmények 2010.06.18. 19:36:09 (16346
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Más a motor,de ötletnek nem rossz,valószínűleg azt is brutálra fel lehetne húzni.A pirosba nem tudom beférne,mivel az hosszmotoros,nem sok hely lehet ott már. 
Re: gt28rs (16345)
válasz erre 2010.06.15. 20:10:10 (16313
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Van egy eladó Inno LC-1.em,ha valakit érdekel,katt a hirdetésekre! 
válasz erre előzmények 2010.06.15. 20:00:30 (16311
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Természetesen számít a hossza,az adja meg az előfeszítést.El ne vágd! 
Re: pista200sx (16310)
válasz erre előzmények 2010.06.14. 18:36:07 (16302
Felhasználói profil
10.97 @ 200
A fele már nincs meg,ki lett vágva belőle,mert amíg be nem kopott,nem nyitott ki (meg a kicsi nyomás miatt sem,most meg nem tud ellentartani minimális nyomásnak sem... 
Re: Belfegor (16301)
válasz erre előzmények 2010.06.14. 15:27:50 (16300
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Nem tudom így fejből,talán a kínai kollegákat kellene megkérdezni Széles vigyor

Te úgyis épp arra vagy,átugorhatnál hozzájuk.

A héten lemérem a vastagságot,átmérőt,stb.

Akinek van blitz copy bowja,az is segíthet! 
Re: Belfegor (16299)
válasz erre előzmények 2010.06.14. 15:00:22 (16298
Felhasználói profil
10.97 @ 200
KB annyiba kerülne nekem legyártatni,mint venni egy másik ilyen copy-t... 
Re: NISSAN (16297)
válasz erre előzmények 2010.06.14. 14:47:42 (16296
Felhasználói profil
10.97 @ 200
ha jó lesz a progi,és meglesz a rugó.Azt nem tudom,honnan fogok ilyet szerezni,kb 25mm átmérőjű,és kb 150mm hosszú volt újkorában Széles vigyor  
Re: Belfegor (16295)
válasz erre előzmények 2010.06.14. 14:39:01 (16294
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Bovba kell néznem valami rugót,mert ez gyenge,addig nem érdemes basztatni,állandóan hallom,hogy fúj.

Programot se fejeztem még be,van némi hiányosság még sajnos. 
Re: Belfegor (16293)
válasz erre előzmények 2010.06.12. 12:11:57 (16292
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Ha széthúzod,nem kell a gombot basztatni,mert akkor csak a free air calibration fut le, a heater calibration nem. 
Re: LacUS (16291)
válasz erre előzmények 2010.06.11. 22:05:59 (16290
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Úgy kalibráltad,ahogy leírtam? Szoftverben a kalibrálás nem teljesen ugyanaz. 
Re: LacUS (16289)
válasz erre előzmények 2010.06.11. 21:28:59 (16288
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Már nem egy LC-1-et építettem be,de mind működött,soha nem volt hasonló hiba sem.

Honnan kapja az áramot,testet? Mással nem lehet gond... 
Re: LacUS (16287)
válasz erre előzmények 2010.06.11. 16:33:00 (16286
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Bekalibráltad???

Ha nem,akkor mérhet hülyeséget. Legegyszerűbb,ha széthúzod a csatit,adsz neki áramot kb 40 mp-ig,ekkor veszi a lapot,hogy nincs szonda,és kalibrálásra áll be.Összedugod,adsz neki áramot,és 2 percig hagyod így.Ekkor elvégzi a kalibrációt.

Logworksben látod amit írtál,vagy a kijelzőn,esetleg mindkettőn? 
Re: LacUS (16285)
válasz erre előzmények 2010.06.10. 23:07:43 (16284
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Ha van hiba,oda lesz írva.Mi a jelenség? 
Re: LacUS (16283)
válasz erre előzmények 2010.06.10. 22:14:55 (16282
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Belépsz a logworksbe,csatlakozol,és ha hiba van,akkor a mutató nem mutat semmit (vagy egy előre beállított hiba értéket,alapból azt hiszem 7.4),és a kijelzett "műszeren" ott lesz,hogy error 2 vagy ilyesmi. 
Re: LacUS (16281)
válasz erre előzmények 2010.06.10. 21:35:06 (16280
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Logworks-ben kiírja hányas a hiba,leírásban meg benne van 
Re: LacUS (16279)
válasz erre előzmények 2010.06.09. 20:44:11 (16274
Felhasználói profil
10.97 @ 200
mindenképp leellenőrizném a hézagot,utána újra mérném.

Megnéztem,van aminek 3 bar különbség a limit,de szvsz ez elég nagy hengerteljesítmény-különbséghez vezet... 
Re: hori (16273)
válasz erre előzmények 2010.06.09. 20:35:18 (16272
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Mekkora a CR gyárilag?

Nem tudom a hondánál mekkora a max megengedett eltérés,de szerintem 1 barnal nem lehetne nagyobb.Ha ronda hangja van,annak oka kell legyen.Becsiszolás után nem lett hézag állítva? 
Re: hori (16271)
válasz erre előzmények 2010.06.08. 22:13:12 (16266
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Ismerős a helyzet,FWD-ben nehéz meglendíteni,így nekem is igen magas 60 lábak voltak.Erő sem volt még az igazi... 
Re: GMalma (16265)
válasz erre előzmények 2010.06.08. 21:35:10 (16264
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Már benn is van? Egyet mérhetsz akkor majd! 
Re: GMalma (16262)
válasz erre előzmények 2010.06.08. 21:34:24 (16263
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Mi iphone-al is mértünk,itt volt peak WHP is,de sajnos ha rendesen odarúgott a kuplung,elég magas értékeket is mutatott,de az időt jól mérte. 
Re: NISSAN (16261)
válasz erre előzmények 2010.06.08. 20:55:26 (16260
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Autósboltban próbáld,de sztem nem ez a legjobb módja a futómű tuningnak. Kacsint

Fejlemény? Legalább érzésre egy visszajelzés,hogy milyen lett.Ma már minden valamire való telóval le tudod mérni a 400m-t (legalább a különbséget,bár elég pontosak elvileg)

Symbian+gps vagy WinMobile+g-mérő kell csak. 
Re: GMalma (16259)
válasz erre előzmények 2010.06.08. 18:24:20 (16258
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Nagy mákod van!

Kíváncsian várjuk a fejleményeket! Cool  
Re: GMalma (16257)
válasz erre előzmények 2010.06.07. 20:52:24 (16256
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Hi,

na ez már megoldás.Gondolom valami trim tábla alapján át tud állni.Ezt sztem itt is meg lehetne oldani,majd meglátjuk. 
Re: GMalma (16255)
válasz erre előzmények 2010.06.04. 22:08:16 (16250
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Elvileg minden keresztmotoros 1.8t-be jó,de járt utána.

A VR6 sachs szerkezetet visszavittem a bárdiba már... 
Re: tyutyesz (16248)
válasz erre előzmények 2010.06.04. 22:04:13 (16247
Felhasználói profil
10.97 @ 200
te a gt28rs-el nem volt még mérve a kocsid?

Most nézem,hogy a k03s-el mented ezt az időt. 
Re: tyutyesz (16245)
válasz erre előzmények 2010.06.04. 21:56:09 (16246
Felhasználói profil
10.97 @ 200
037 105 273 C

Kicsit rozsdás.

Helyileg Pécsely,Balatonfüred mellett.Pestre szállítás megoldható. 
Re: tyutyesz (16245)
válasz erre előzmények 2010.06.04. 21:42:22 (16244
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Hi,

eddig úgy néz ki nem megyek,de zircen leszek vasárnap,kb déltől.Ha gondolod,oda elvihetem magammal,aztán verseny után leugrasz érte. 
Re: tyutyesz (16243)
válasz erre előzmények 2010.06.02. 21:33:05 (16228
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Yah látom eurodyne tuned... 
Re: radics1 (16227)
válasz erre előzmények 2010.06.02. 21:30:12 (16227
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Yah,csak nekem 7.1 van,ami nem írható obd-n keresztül.

Unitronicnak van 1200ccm-es file-ja is.

Gondolom ebbe a golfba azért nem egy tucat uni chip van,hanem megcsinálták neki rendesen.

 
Re: gt28rs (16226)
válasz erre előzmények 2010.06.02. 20:38:47 (16225
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Ki mondta,hogy ez versenyautó?

Ahogy valaki mondta egyszer "ez egy szar családi limuzin" Széles vigyor  
Re: LacUS (16224)
válasz erre előzmények 2010.06.02. 20:04:01 (16223
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Vezérli a klímát meg a fedélzeti computert,műszerfalat.Épp emiatt maradt az is a helyén Kacsint  
Re: LacUS (16219)
válasz erre előzmények 2010.06.02. 20:02:50 (16222
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Ha nem ilyen ecum lenne gyárilag,hanem a fejlettebb 7.5,akkor is 600-1000 dolcsi között van egy Unitronics,Revo,vagy hasonló file...

Ebben az esetben ott van,hogy Big turbo file 630-as injektorokhoz.Nos ebben az esetben mire van optimalizálva? GT28-ra vagy mondjuk 30-ra?

Épp ez a jó a gyári ecuban,hogy valahogy kompenzál,tanul,így jók ezek az univerzális chippek. 
Re: Gtaati (16218)
válasz erre előzmények 2010.06.02. 19:59:56 (16221
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Köszi!

Ez jónak tűnik. Olvasgattam a neten,pár helyen írták,hogy hidegebb hőértékű kell (2-3 hőértékkel kisebb),mert az e85 érzékeny a pre-ignitionra.

Most aki ezen kiigazodik,már tud valamit.Kopogásra érzéketlen,de úgynevezett hot-spotoktól könnyebben megcsullad,mint a benzin... 
Re: NISSAN (16216)
válasz erre előzmények 2010.06.02. 16:29:39 (16214
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Mondom,van flexfuel támogatás,de ez egy üzemanyagösszetétel szenzorra alapoz,az utólagos e85 átalakítók pedig csupán a keskenysávú szondára,és trimmelik a táblát. 
Re: GMalma (16213)
válasz erre előzmények 2010.06.02. 15:39:00 (16212
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Sokaknak ez sem elég,mert legyen flexfuel is...Nem tudom,ezt melyik komolyabb ecu tudja. 
Re: Gtaati (16211)
válasz erre előzmények 2010.06.02. 13:04:54 (16209
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Ebben is külön e85 elektronika van? 
Re: GMalma (16207)
válasz erre előzmények 2010.06.02. 12:41:47 (16206
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Azért a SAAB és az én lehetőségeim között jelentős a különbség. 
Re: GMalma (16204)
válasz erre előzmények 2010.06.02. 12:40:04 (16205
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Ha jól tudom, a gyújtásba ezek a cuccok nem szólnak bele:Akkor te benzines táblával fogsz 105 oktános üzemanyagot használni? Gondolom a dinamikus gyújtás vezérlés oda fogja azért tolni neki,amennyit enged.

Ha messze kell mennem,viszem a laptopot,sajnos ez van.Amúgy meg mindig teletankolom,más ésszerű megoldás jelenleg nincs. 
Re: GMalma (16203)
válasz erre előzmények 2010.06.02. 12:17:07 (16201
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Saab gyárilag nem biopower? Ha igen,minek bele ez még pluszba? 
Re: GMalma (16199)
válasz erre előzmények 2010.06.02. 12:16:26 (16200
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Minek bele még egy elektronika? Tisztán megyek az E85-el,most már elég sok helyen lehet kapni.

Egy ilyen autóban azért nem kockáztatnám,hogy egy ilyen e85 elektronika állítsa be a keveréket (arról nem is beszélve,hogy szélessávút nem kezel,így nem is az lenne az afr,amit én beállítottam).

A gyújtás állításáról nem is beszélve.

Megához lehetne üzemanyag összetétel szenzort beépíteni,de elég drága mulatság. 
Re: GMalma (16199)
válasz erre előzmények 2010.06.02. 12:06:13 (16198
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Csak ha nálam van a laptop.

Tud kapcsolható táblákat,de sajnos ez csak tábla,nem egész program,így nem változik pl a gyorsítási dúsítás vagy a hidegindítási paraméter. 
Re: GMalma (16196)
válasz erre előzmények 2010.06.02. 12:05:02 (16197
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Nem ez az ecu,azt eladtam.

Igen,van benne igazság,hogy adott konfigra kell építeni. Nem mindegy,hogy pl egy elosztós egytrafós szívóba építed,vagy egy COP-os turbósba.Ennek ellenére át lehet azért építeni. 
Re: Josh (16195)
válasz erre előzmények 2010.06.02. 11:22:43 (16194
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Megasquirt van nekem,így mindent tudok állítani.

Gyári ecu csak chippelhető,obd-n keresztül ezt nem lehetne írni,így ezzel nem is szórakoztam.. 
Re: GMalma (16193)
válasz erre előzmények 2010.06.02. 10:09:45 (16192
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Talán enyhén dús.Nem vagyok egy nagy gyertya leolvasó. 
Re: hori (16191)
válasz erre előzmények 2010.06.02. 09:56:18 (16190
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Benzinnel hajtod,akkor lesz is mindenen lerakódás,ez normális. 
Re: hori (16188)

összesen 727 bejegyzés
Előző   [...]  4  5  6  7  8  9  10  11  12  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!