Én ezért nem értem, lehet valami boxer ami nem flat? Én abban a tudatban éltam hogy nem.
Van olyan boxer ami nem vizszintes? Mert ha nincs, akkor mit akar bizonyítani a rajz.
"A 180 fokos V-motort gyakran összetévesztik az un. "boxer-motorral", amire az jellemző, hogy - a V-motorral ellentétben - egy-egy hajtórúd csatlakozik minden forgattyúhoz, de a szomszédos hengerek 180 fokkal el vannak forgatva. "
Pont az ellenkezőjét írod, annak amit én olvastam erről a témáról.
a vr6-nak egy csapon vannak a hajtórúdjai, nem?
De az én véleményem akkor is az hogy a vr6 az v motor (a nevében is benne van)
Nem értem a linkelt rajzomat, az mire bizonyíték???
érdekes. ezt fogja használni valaki sorozatgyártásban?
így első ránézésre elég drága konstrukciónak tünik, de ötletes az biztos
Mi is a neve ennek pontosan?
0.7mm-ert még nem halottam, a kérdés az-az hogy miért javasolják ezt az adatot, maradhat az előírt benzin ill. előgyújtás. (szerintem ez)
Mert a szelep nem éri el a dugyattyút egyhamar az biztos, lehet levenni belőle bőven
gyári sürítés 10:1, hogy mennyit változott azt nem tudom, de nem sokat.
végnyomás 12,5-13bar között volt mind a 4 hengerben, -1.5mm után sajnos már nem mértem
előgyújtást se tudom, nem volt géppel nézve, csak hallásra tekergettem
én 100-as shellel mentem és nem hinném hogy csörgött volna
most az utcai autóba minden be lesz állítva géppel és majd mondok pontos adatokat.
Gumira ne sajnáld a pénzt, nagyon sokat számít. (újat és puhát vegyél)
Szerintem ami most van neked az széles lesz a kocsidra, ekkora nem kell rá.
Kiváncsi leszek milyen 60 lábakat mész.
Szerintem is matadorral próbálkozzál, szerintem elég jó és viszonylag elérhető áron is van.
Szerintem valami szélesebb 13-mas slicket vegyél (jó puha keveréket). http://www.matadorsport.hu/
hát motor megbontása nélkül nehéz, de kipuff rengszer talán hoz valamit. chip tuningot nem tudom mennyire érdemes, meg a levegőszűrő kialakítással, de így tényleg nehéz szerintem.
De amíg ez a főtengely-löket téma nem megy csak kinevetteted magadat,ez tényleg az alap ahhoz hogy legyen miről beszélnünk.Ezt amúgy 21 évesen,végzett autószerelőként kérded?? - igen, nem voltam benne biztos, tudom, nevetséges.
"Azert nem olyan egyszeru, mert gyakran lehet pl. nagyobb elogyujtast adni es nagyobb teljesitmenyt elerni dusabb keverekkel."- ok, köszi.
ki fogok próbálni mindent.
Ne hagyd magad félrevezetni egyből! - meg vagyok zavarodva mostanában, nem kicsit, nagyon
...meg tanulj nyelveket, az is nagyon fontos!!!- tudom, már rájöttem, fenébe...
Majd kereslek ám, csak mostanában semmi időm és nem tudom mikor lesz, gyüjtök a semmire.
nekem utcai matador volt 185/60 R14 és vettem matadot 180/580 R14 W14 SM-2 rally gumikat.
utcai gumival 14.4 volt az idő rallyi gumival 13.8, igaz az első futómű ki lett cserélve és 40 kg-val könyebb lett az autó, de a gumiban benne volt a 4 tized, itt Fertőszentmiklóson, ahol nem valami komoly az aszfalt tapadása.
utcai gumi: 60 láb: 2.39
rally gumi: 60 láb: 2.12
Jó kis videó volt, választ kaptam a hőfeleslegre és a gyulladási késedelemre, a többivel tisztában voltam.
Hol találok még ilyan videókat, jöhet minden féle.
A könyvnek utána nézek, köszi
Van olyan boxer ami nem vizszintes? Mert ha nincs, akkor mit akar bizonyítani a rajz.