timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 727 bejegyzés
Előző   [...]  5  6  7  8  9  10  11  12  13  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2010.06.02. 09:55:25 (16189
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Sok minden lehet,alacsony hőérték,dús keverék stb.

Ha fekete az egész,akkor túl alacsony a hőérték,ha alul kormos,de az elektróda tiszta,akkor dús keverék. 
Re: hori (16187)
válasz erre előzmények 2010.06.02. 09:43:48 (16186
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Nem egészen látom.Szürkés? Nekem tök szürke.Elvileg szürkétől a barnáig jó,de a szürke alacsonyabb hőmérsékletet jelent. 
Re: hori (16184)
válasz erre előzmények 2010.06.02. 09:42:29 (16185
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Nekem túl nagyok,úgy tűnik,és kurva lassan nyitnak az injektorok,ráadásul mindig más sebességgel,ezért ugrált az afr össze vissza.

Most ellenállások nélkül megy,de ugyanaz a jelenség,mint nálad,hogy a fesz. csúcsok megjelennek a BattV-ben.

Gyertya neked milyen? Nálam 7-es hőértékű NGK van (BKUR7ET).

Én csodálkoztam,hogy mi a szar van a vadi új dugattyúkon,elég jól látszódott a gyertyafuratokon keresztül.

Hang eléggé idegesít,mert nem tudom honnan jön ill. mi okozza.Nincs kedvem még egyszer megépíteni a motort,valami apró hiba miatt. 
Re: Thomas73 (16183)
válasz erre előzmények 2010.06.02. 09:17:42 (16182
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Neked milyen van benne most?

Én egyel alacsonyabb hőértékűt tettem bele,de ezt benzinhez ajánlották,kisebb az esélye a kopogásnak nagy nyomáson.

Lehet E85-höz meg nem szükséges ez... 
Re: GMalma (16181)
válasz erre előzmények 2010.06.02. 07:29:37 (16180
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Yah így már értem.

Lehet majd dobok bele gyári hőértékűt,azzal megnézzük,milyen lesz,de lehet e85-nél ez ilyen.

Sajna senki sem osztotta meg velem a tapasztalatait e téren 
Re: Belfegor (16177)
válasz erre előzmények 2010.06.01. 21:01:43 (16174
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Hi,

gyertya probléma??? Erre most nem emlékszem.

Injektorral küzdök,ezek Peak and Hold injektorok,és túl magas volt a terhelő ellenállás.Nyomás még csak 0.4,most is jön a hülye hang.Ha nem esik az eső,akkor végre aláfekszem,és megnézem,mi lehet az.Remélem nem a motorból jön,de nem tudom beazonosítani.

mailre megy az önéletrajz! 
Re: Belfegor (16173)
válasz erre előzmények 2010.06.01. 19:25:28 (16168
Felhasználói profil
10.97 @ 200
DSM-hez resistor boxod nincs véletlen? 
Re: civiccoupe (16166)
válasz erre előzmények 2010.06.01. 17:28:27 (16160
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Union belül meg ami van,az drága. Pl wössnernél csak a hajtókarok kerültek volna többe,mint a dugó-hajtókar szett az USA-ból. Nem hiszem,hogy annyival jobb lenne. 
Re: GodRat (16159)
válasz erre előzmények 2010.06.01. 10:05:52 (16144
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Resistor box valakinek,mondjuk honda?

 
Re: radics1 (16143)
válasz erre 2010.05.31. 21:03:13 (16143
Felhasználói profil
10.97 @ 200
650 km után megvolt a kompresszióteszt:
1: 12.1
2: 12.1
3: 12.3
4: 12.5bar

CR 9:1 (vagy 9,25:1,ez még nem tiszta)

Ki milyen hőértékű gyertyát használ e85-höz? Nekem szürkés színűek. A gyertyafuraton keresztük koromlerakódás látszik a dugótetőn,foltban. Erre valami ötlet? Inkább tisztának kellene maradnia.Arra gondolok,hogy alacsony a hőmérséklet a hengerben. 
válasz erre előzmények 2010.05.26. 07:20:00 (16085
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Honnan tudod? A teljesítmény nem ismert,hanem saccolt,nem?

Amúgy grat a súlyhoz! Fogyózol? Kacsint Széles vigyor  
Re: Thomas73 (16083)
válasz erre előzmények 2010.05.26. 00:04:32 (16080
Felhasználói profil
10.97 @ 200
133.-al jön ki a 15-ös idő neki... 
Re: zsolap406 (16079)
válasz erre előzmények 2010.05.25. 23:58:43 (16078
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Hol futottad a 15,85-öt? Nem látom a versenyeid között. 
Re: Lizard21 (16074)
válasz erre előzmények 2010.05.25. 23:55:08 (16077
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Visszafelé számolva 133 lónak kellene lenned.Anno a széria uno turbómmal nem tudtam a rábán 16 alá menni 1.2 baron sem.Gyárilag 0.5 bar 101 ló,és csak 875 kiló... 
Re: Lizard21 (16074)
válasz erre előzmények 2010.05.25. 23:53:21 (16076
Felhasználói profil
10.97 @ 200
ebből is látszik,mennyit hoz a kipu Cool  
Re: Lizard21 (16074)
válasz erre előzmények 2010.05.25. 23:51:42 (16075
Felhasználói profil
10.97 @ 200
http://www.dragtimes.com/Saab-9-3-Timeslip-18356.html

Ő mit tud,amit te nem? Ugyanaz a 1/8 sebesség,majdnem ugyanaz az 1/4 sebesség, 306 lovas (tied elvileg erősebb),neki 2.1 a 60 láb,8.979 a 1/8.Látszik a sebességedből,hogy az erő az megvan,csak levinni nem tudod.Tied FWD ugye? 
Re: GMalma (16066)
válasz erre előzmények 2010.05.25. 23:39:43 (16073
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Érdekes,mikor a tippelős játék volt,itt "csaltam",ha jól emlékszem idő alapján 8 lovat tévedett.

Ez nem szentírás,csak amolyan irányadó.Ezek szerint nem valami pontos.

Pl anno gyári kocsival 16.5-öt ment.Ez 150 lóval 1225kg-al és 55kgos súlyommal ki is jön nagyjából... 
Re: Lizard21 (16071)
válasz erre előzmények 2010.05.25. 23:34:55 (16070
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Nincs mit. Ezek az én tapasztalataim,vásárlás előtt azért kérdezz körbe! 
Re: zsolap406 (16069)
válasz erre előzmények 2010.05.25. 23:24:02 (16067
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Nagyjából jó szokott lenni.Hány paripa volt a tied,mikor mértétek? 339?
 
Re: GMalma (16066)
válasz erre előzmények 2010.05.25. 23:20:42 (16065
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Sztem a .86-os felesleges,főleg ha 6500-ig forgatod csak.Kisebb ház jobb lenne.Amúgy meg majdnem mindegy,hol kezd el tölteni,egy normál futamon,a rajtot leszámítva nemigen van egy autó 3500-4000 alatt.... 
Re: GMalma (16063)
válasz erre előzmények 2010.05.25. 23:19:13 (16064
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Bocs,már nem látok Pironkodik  
Re: GMalma (16063)
válasz erre előzmények 2010.05.25. 23:17:00 (16062
Felhasználói profil
10.97 @ 200
12.32-re jön ki neked,feltételeztem h kb 90 kiló vagy,kocsit meg 1475-re írtam.Nekem 13.7,mi belefér eszerint a 250 lóba. 
Re: GMalma (16057)
válasz erre előzmények 2010.05.25. 23:12:06 (16061
Felhasználói profil
10.97 @ 200
430 ló vs 250 (max)... 180 ló különbség 250 kilóért.Minjárt megnézem a dragracinges csoda et számolóval.Eddig igen jól működött...
 
Re: GMalma (16057)
válasz erre előzmények 2010.05.25. 23:10:58 (16060
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Turbólyuk nálam nemigen van,padlógázzal tudok váltani,kb 1-2 tizedet ha esik a nyomás. 
Re: GMalma (16057)
válasz erre előzmények 2010.05.25. 23:10:03 (16059
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Hát ez az amit utálok ebben az egészben.Sima melósként nem kell ilyennek kitennie magát senkinek,és meg lehet ezt a pénzt keresni úgy is.

Tőlünk fehérvár,a cég ahol voltam 0:54 egy életveszélyes suzukival. 
Re: Belfegor (16056)
válasz erre előzmények 2010.05.25. 23:08:23 (16058
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Olyan 2600 körül volt 1.2 bar,most lestem meg a logot.Forgatni 7000-ig szoktam,7200 a limiter.

7000 körül a mostani turbicsekkel is csak 0.45 bar volt a nyomás,kb 3500-tól ejti folyamatosan.

A/R mekkora a két csigádon? Ez lehet az oka a későbbi betöltésnek.

Az nem jó,ha korán tölt,mert akkor fent fogja majd a motort.Már ennél a kis turbó változásnál is érzem,hogy sokkal jobban szeret pörögni.Gyárival 4000től elkezdett belassulni,durván 6000től felfelé nem volt nagyon ereje. 
Re: GMalma (16054)
válasz erre előzmények 2010.05.25. 23:00:03 (16053
Felhasználói profil
10.97 @ 200
a motortérbe lécci Széles vigyor  
Re: Belfegor (16051)
válasz erre előzmények 2010.05.25. 22:59:40 (16052
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Beszarás mik vannak...Általában mindenhol sima beszélgetős interjú van,ahol faggatnak mindenféle dologról... 
Re: Belfegor (16050)
válasz erre előzmények 2010.05.25. 22:55:38 (16049
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Nekem mondod? Fele fizu ment a benzinre... 
Re: zsolap406 (16047)
válasz erre előzmények 2010.05.25. 22:54:38 (16048
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Yah és a pilóta súlyával is kalkulálj Kacsint 55 alatt vok Széles vigyor Ezt legalább nem tiltja a szabályzat Nyelvet ölt  
Re: GMalma (16044)
válasz erre előzmények 2010.05.25. 22:53:23 (16046
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Persze.

A kis turbómmal biztos sok esélyem lenne...De jobbtól nem szégyen kikapni Kacsint

Egyelőre jó lenne nekem az is,ha legalább annyir menne,mint ami az avatarodban szerepel. Mosolyog

Nem hiszem hogy ez papír lenne,én így is sokallom a súlyát.Majd valamikor leméretem,valójában mennyi,ez a forgalmi szerinti tömeg,ha jól emlékszem. 
Re: GMalma (16044)
válasz erre előzmények 2010.05.25. 22:48:59 (16042
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Én meg évi 50-et mentem Zokog  
Re: zsolap406 (16040)
válasz erre előzmények 2010.05.25. 22:48:21 (16041
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Hát igen.Hasonló motor,de sok minden felesleges szarral megbonyolítva még...Ennek ellenére nem mondom,hogy azok szarok lennének Kacsint  
Re: zsolap406 (16038)
válasz erre előzmények 2010.05.25. 22:46:53 (16039
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Mondjuk pont én mondom,minek váltani Széles vigyor

Már én se tudom,kipihentem a dolgot.Sok idegeskedés nem hiányzik,csak a csapat. 
Re: Belfegor (16037)
válasz erre előzmények 2010.05.25. 22:44:15 (16036
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Akkor minek váltani?
 
Re: Belfegor (16033)
válasz erre előzmények 2010.05.25. 22:43:40 (16035
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Ha van zsé és tuningolni akarsz,akkor 1.8t,ha utcára is kell,sokat mész,akkor TDI...

Nekem érintetlen motorral evett 7et is,de 8 az átlag inkább.Ehhez tudni kell,hogy vidéki vagyok,szóval városban 10 körül szerintem inkább...

Most E85-el 10 az alja,12 az átlagos használat mellett. 
Re: zsolap406 (16032)
válasz erre előzmények 2010.05.25. 22:42:01 (16034
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Hát ebben nem vagyok biztos. A b5 faceliftre gondolsz (1999-2001),amiben egybelámpás már az első lámpa,vagy a B6-ra?

B6-ban már drive by wire mocik vannak csak ha jól tudom.Kis portos a legtöbb (nagy portos HF AEB és AGU volt).A B6-ban már VVT,egr,stb különbségek is vannak.Meg ezek a 06A motorok,enyém még a régi 058-as típusú blokk.Ránézésre abban különbözik,hogy az újabbnak beépített a vízpumpája,nem külön házas.Ebben van valami lánchajtás is,ha jól tudom,az olajszivattyút is hajtja. 
Re: zsolap406 (16032)
válasz erre előzmények 2010.05.25. 22:35:30 (16031
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Jelentkezz oda,ahol én jártam.Mehetsz egyből angliába 3 hónapra 4 hét 1 hét bontásban.

Dolgozni sokat kell,de túlórakifizetés nincs Széles vigyor

...de van a prémium...Itt majdnem elkezdtem röhögni... Széles vigyor  
Re: Belfegor (16028)
válasz erre előzmények 2010.05.25. 22:31:11 (16029
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Nem. 2 éve még az volt,az összekerék 1 kategóriát dob,és úgy gondoltam nem hoz ilyen szinten annyit,mint amennyit elvisz. A 150kg plusz tömegről nem is beszélve (papíron 1225vs 1380) 
Re: zsolap406 (16027)
válasz erre előzmények 2010.05.25. 22:24:31 (16026
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Hát fizetni sehol sem akarnak,meg nem lehetsz egyből manáger Széles vigyor  
Re: Belfegor (16023)
válasz erre előzmények 2010.05.25. 22:23:54 (16025
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Hát most még csak 250km van az új motorban,nagyon kímélve van,amíg járatom.Nyomás le van véve 0.35 barra,de ritkán nyomom annyira,hogy betöltsön.

Sok meló volt vele,de könnyebb tuningolni,mint a Fiatot.Sokkal több cuccot kapni hozzá kb fele annyiért,mint amennyi a fiatba lett volna.Nem hiába,az USA-ban hegyekben állnak ezekhez a cuccok.

Meglátjuk mi lesz,lehet rábaringre kimegyek,de ott kurva szar a tapadás,nem hiszem,hogy nagyon átütő lenne az időm az eddigiekhez képest.Nehéz azért az fwd-nek ekkora kasztni,de direkt nem kotro-t vettem... 
Re: zsolap406 (16022)
válasz erre előzmények 2010.05.25. 22:11:35 (16021
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Egy uno turbom volt előtte. Első kocsi,1 hónapig "megy mint az állat",utána a szokásos:Turbónyomás baszogatás,nagy injektor,nagy cooler,turbó,kipu,progizható ecu,motorcsere (1.6 szívó turbósítása).

Lement 4 év így,gondoltam ideje váltani.Olyan kellett,aminek azért valami minimális presztízse is van.Havernak volt ilyen csak tdi-ben régebben,akkor mondtam egy ilyen jó lenne nekem is.

Hát vettem egyet.Persze csak benzin turbó jöhetett szóba.Netes fórumok szerint 2 motor van ami elég jól tuningolható: 3.0 supra és az 1.8T (persze ebben van ferdítés rendesen). 
Re: zsolap406 (16020)
válasz erre előzmények 2010.05.25. 22:07:27 (16019
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Fasza...Alakulnak a pályák.Ennek tudatában én nem tudom,velem mi legyen. Volt róla szó?

Meglátjuk,mi törik szaros 400 whp-től majd. 
Re: Belfegor (16018)
válasz erre előzmények 2010.05.25. 22:01:32 (16017
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Hát szerintem kb 180 lehetett max.Folyamatosan azzl szopok,amióta megvan a kocsi,hogy leejti a nyomást.A k03-al 0.2 volt kb 7000-nél,de lent meg tudott 1.5 bart is tölteni.Valószínűleg a lefújó lesz a ludas.Szóval k03 1.2 bar alul,fent meg 0.2,gyári kipu,kat nélkül (50 mm ha minden igaz,a végén jó sok behorpasztással. 
Re: zsolap406 (16016)
válasz erre előzmények 2010.05.25. 20:40:35 (16015
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Hát ez azért nem egészen igaz,mert nem minden Audi típusból van sok.

Mondhattál volna inkább TDI-t is,és már nem élnél... Széles vigyor  
Re: GMalma (16012)
válasz erre előzmények 2010.05.25. 20:37:18 (16014
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Nem lehet sajnos mindent egyszerre,ezzel legyen bejáratva,meglátjuk mit megy.
400WHP a cél,ha az meglesz,elégedett leszek.Sajnos a turbó a limitáló jelenleg,de sztem a 450-es injektorok se lesznek sokáig elegek (4 baron kb 520,de E85el). 
Re: MarcoR5 (16010)
válasz erre előzmények 2010.05.23. 09:54:36 (16001
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Sajnos olyat nem sikerült szereznem elérhető áron,szóval ez k03,elvileg.

A cé ezzel a 250 ló,később lesz majd talán valami GT szériás csiga,ha már egyszer meg lett építve a motor. 
Re: gt28rs (15993)
válasz erre előzmények 2010.05.23. 09:53:15 (16000
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Hajtási veszteség hajtóműre van vonatkoztatva,nem padra,nem igaz? 
Re: GMalma (15999)
válasz erre előzmények 2010.05.22. 15:45:06 (15990
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Kb ilyen volt az is,amit küldtek (LUK).

Megy a kocsi,remélem mostanában nem kell kiszedni a motort.
 
Re: Gtaati (15989)
válasz erre előzmények 2010.05.22. 00:12:49 (15986
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Aha,így már értem,és nem is volt annyira nehéz leírni.

Nekem az a tapasztalatom,anno a szinterhez sima szerkezet volt,nem erősített,az nem csúszott.

Ha összejön rá a pénz,akkor majd csináltatok egy erősített szerkezetet valahol...

Bejáratás alatt amúgy sem lesz gyilkolva,megpróbálok off-boost járni.Ha minden jól megy,holnap indítható a gép,fenn van a vezérlés,szíjak,stb...Szívósort kell még felvarázsolnom 
Re: LacUS (15985)

összesen 727 bejegyzés
Előző   [...]  5  6  7  8  9  10  11  12  13  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!