Injektorral küzdök,ezek Peak and Hold injektorok,és túl magas volt a terhelő ellenállás.Nyomás még csak 0.4,most is jön a hülye hang.Ha nem esik az eső,akkor végre aláfekszem,és megnézem,mi lehet az.Remélem nem a motorból jön,de nem tudom beazonosítani.
Union belül meg ami van,az drága. Pl wössnernél csak a hajtókarok kerültek volna többe,mint a dugó-hajtókar szett az USA-ból. Nem hiszem,hogy annyival jobb lenne.
650 km után megvolt a kompresszióteszt:
1: 12.1
2: 12.1
3: 12.3
4: 12.5bar
CR 9:1 (vagy 9,25:1,ez még nem tiszta)
Ki milyen hőértékű gyertyát használ e85-höz? Nekem szürkés színűek. A gyertyafuraton keresztük koromlerakódás látszik a dugótetőn,foltban. Erre valami ötlet? Inkább tisztának kellene maradnia.Arra gondolok,hogy alacsony a hőmérséklet a hengerben.
Visszafelé számolva 133 lónak kellene lenned.Anno a széria uno turbómmal nem tudtam a rábán 16 alá menni 1.2 baron sem.Gyárilag 0.5 bar 101 ló,és csak 875 kiló...
Ő mit tud,amit te nem? Ugyanaz a 1/8 sebesség,majdnem ugyanaz az 1/4 sebesség, 306 lovas (tied elvileg erősebb),neki 2.1 a 60 láb,8.979 a 1/8.Látszik a sebességedből,hogy az erő az megvan,csak levinni nem tudod.Tied FWD ugye?
Sztem a .86-os felesleges,főleg ha 6500-ig forgatod csak.Kisebb ház jobb lenne.Amúgy meg majdnem mindegy,hol kezd el tölteni,egy normál futamon,a rajtot leszámítva nemigen van egy autó 3500-4000 alatt....
Olyan 2600 körül volt 1.2 bar,most lestem meg a logot.Forgatni 7000-ig szoktam,7200 a limiter.
7000 körül a mostani turbicsekkel is csak 0.45 bar volt a nyomás,kb 3500-tól ejti folyamatosan.
A/R mekkora a két csigádon? Ez lehet az oka a későbbi betöltésnek.
Az nem jó,ha korán tölt,mert akkor fent fogja majd a motort.Már ennél a kis turbó változásnál is érzem,hogy sokkal jobban szeret pörögni.Gyárival 4000től elkezdett belassulni,durván 6000től felfelé nem volt nagyon ereje.
Hát ebben nem vagyok biztos. A b5 faceliftre gondolsz (1999-2001),amiben egybelámpás már az első lámpa,vagy a B6-ra?
B6-ban már drive by wire mocik vannak csak ha jól tudom.Kis portos a legtöbb (nagy portos HF AEB és AGU volt).A B6-ban már VVT,egr,stb különbségek is vannak.Meg ezek a 06A motorok,enyém még a régi 058-as típusú blokk.Ránézésre abban különbözik,hogy az újabbnak beépített a vízpumpája,nem külön házas.Ebben van valami lánchajtás is,ha jól tudom,az olajszivattyút is hajtja.
Nem. 2 éve még az volt,az összekerék 1 kategóriát dob,és úgy gondoltam nem hoz ilyen szinten annyit,mint amennyit elvisz. A 150kg plusz tömegről nem is beszélve (papíron 1225vs 1380)
Hát most még csak 250km van az új motorban,nagyon kímélve van,amíg járatom.Nyomás le van véve 0.35 barra,de ritkán nyomom annyira,hogy betöltsön.
Sok meló volt vele,de könnyebb tuningolni,mint a Fiatot.Sokkal több cuccot kapni hozzá kb fele annyiért,mint amennyi a fiatba lett volna.Nem hiába,az USA-ban hegyekben állnak ezekhez a cuccok.
Meglátjuk mi lesz,lehet rábaringre kimegyek,de ott kurva szar a tapadás,nem hiszem,hogy nagyon átütő lenne az időm az eddigiekhez képest.Nehéz azért az fwd-nek ekkora kasztni,de direkt nem kotro-t vettem...
Egy uno turbom volt előtte. Első kocsi,1 hónapig "megy mint az állat",utána a szokásos:Turbónyomás baszogatás,nagy injektor,nagy cooler,turbó,kipu,progizható ecu,motorcsere (1.6 szívó turbósítása).
Lement 4 év így,gondoltam ideje váltani.Olyan kellett,aminek azért valami minimális presztízse is van.Havernak volt ilyen csak tdi-ben régebben,akkor mondtam egy ilyen jó lenne nekem is.
Hát vettem egyet.Persze csak benzin turbó jöhetett szóba.Netes fórumok szerint 2 motor van ami elég jól tuningolható: 3.0 supra és az 1.8T (persze ebben van ferdítés rendesen).
Hát szerintem kb 180 lehetett max.Folyamatosan azzl szopok,amióta megvan a kocsi,hogy leejti a nyomást.A k03-al 0.2 volt kb 7000-nél,de lent meg tudott 1.5 bart is tölteni.Valószínűleg a lefújó lesz a ludas.Szóval k03 1.2 bar alul,fent meg 0.2,gyári kipu,kat nélkül (50 mm ha minden igaz,a végén jó sok behorpasztással.
Nem lehet sajnos mindent egyszerre,ezzel legyen bejáratva,meglátjuk mit megy.
400WHP a cél,ha az meglesz,elégedett leszek.Sajnos a turbó a limitáló jelenleg,de sztem a 450-es injektorok se lesznek sokáig elegek (4 baron kb 520,de E85el).
Aha,így már értem,és nem is volt annyira nehéz leírni.
Nekem az a tapasztalatom,anno a szinterhez sima szerkezet volt,nem erősített,az nem csúszott.
Ha összejön rá a pénz,akkor majd csináltatok egy erősített szerkezetet valahol...
Bejáratás alatt amúgy sem lesz gyilkolva,megpróbálok off-boost járni.Ha minden jól megy,holnap indítható a gép,fenn van a vezérlés,szíjak,stb...Szívósort kell még felvarázsolnom
Ha fekete az egész,akkor túl alacsony a hőérték,ha alul kormos,de az elektróda tiszta,akkor dús keverék.