timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 1706 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
 ave
válasz erre előzmények 2010.10.06. 12:05:16 (17036
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Szerintem ez nem mechanikai gebasz.
Csak ebben az egy hengerben van ez? 
Re: Robi-ka (17033)
 ave
válasz erre előzmények 2010.10.05. 21:13:10 (17031
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nagyobb keped van?   Az nem latszik tisztan, hogy a melyebben levo dugoteto is hasonloan fest, tehat kis lukacskak?

 
Re: Robi-ka (17016)
 ave
válasz erre előzmények 2010.09.20. 22:42:55 (16973
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nem merheto, az biztos.
 
Re: Lizard21 (16969)
 ave
válasz erre 2010.09.14. 12:44:26 (16922
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Lehet en hulyultem el az elmult evben, de szerintem az AFR (air fuel ratio) az az aranyszam pl. 12.4:1 amibol a :1 -et persze lehagyjuk mert minek.     A 0.85 fele szamok pedig a lamdba ertekek. 
 ave
válasz erre előzmények 2010.09.13. 14:06:00 (16911
Felhasználói profil
12.88 @ 175
A dupla rugo is HKS? 
Re: Jugo (16910)
 ave
válasz erre előzmények 2010.09.13. 12:28:35 (16909
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Biztos, hogy az alkatresz a rossz?           Pont azert, mert irod is, hogy meg a gyarival sincs altalaban gond, es kizart, hogy ez gyengebb legyen.      Milyen szelephezag allitas van a motorodon? 
Re: Jugo (16903)
 ave
válasz erre előzmények 2010.07.14. 23:17:34 (16451
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nem tisztem vedeni, ne erts felre, csak leirtam, hogy en nem csodalkozom, hogy nem akar jonni.
Ugy vettem ki, amit eddig leirtal, hogy alapbol nem jar Magyarorszagra utazas a chip melle. (??)
Te a chipert fizettel, es ezzel probalkozik is, igy tavolrol, de szerintem o nem igerte, hogy "ide x ezret, kapsz chipet, es ha szolsz, akkor repulok is".

Hogy pozitivan alljak a problemahoz:
Mi lenne, ha keresnel valakit, aki kivezet az autoddal, ott megcsinaljak (esetleg kirepulsz, hogy ott lehess) es aztan hazahozza?

Tan meg olyat is talalnal, aki kalandvagybol vallalna tokingyen. 
Re: GMalma (16450)
 ave
válasz erre előzmények 2010.07.14. 17:39:48 (16449
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Gondolom van jobb dolga, minthogy repulessel szivjon.
Emlekszem, valamikor meg vartam az elso repulest, de ma mar minden korulmenyek kozott probalom elkerulni.   Lassan mar 3 ora szivas a repteren, kenyelmetlen ulesek, ritka levegos utaster.
Csak sajnalni tudom azokat, akik gyakran repulnek, barmennyit is keresnek.
 
Re: GMalma (16447)
 ave
válasz erre előzmények 2010.07.14. 09:06:35 (16440
Felhasználói profil
12.88 @ 175
>A legnagyobb baj szerintem hogy ˝trehány˝ és nem figyel oda mit csinál,hanem megpróbálja gyorsan összecsapni egy-két óra alatt.

Nem az a baj, hogy trehany, hanem hogy lehetetlenre vallalkozik. Mosolyog
Konkretan ugy lehet autot programozni, hogy az ember latja adott fordulaton/terhelesen milyen a keverek, huz-e rendesen, stb.

Vakon programozni szerintem nem nagyon lehet ilyen teljesitmenynel.   Aztan lehet tevedek, kulinpapat ill. hozza hasonlo gyakorlo tudorokat kell megkerdezni. 
Re: GMalma (16439)
 ave
válasz erre előzmények 2010.06.19. 23:17:00 (16365
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Barmilyen fura, de rudas valtokkal is egesz egyszeru mutatvany.    (Bi es kozepmotoros R5-ok gazdai mondtak.)   Bovdennel meg elvileg egyszeru.  A szloven Scirocco VR6 bimoton lattam ilyet.   Aztan lehet pont a bovdenessel van szivas a finomhangolassal? 
Re: gt28rs (16352)
 ave
válasz erre 2010.06.16. 11:13:16 (16325
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Joe,
Igazan nem akarok nagyon negativ lenni, foleg, hogy fogalmam sincs hol alltok ezzel a bimoto projecttel a tervekhez kepest.
De azert leirom, hogy en hogy csinalnam.
Meg kell tudni, van-e ertelme 2 motorral dolgozni.  Mi a fo elonye ennek?   Hat a ketszer nagyobb teljesitmeny.     Ez miben segit?   Nagyobb celvonali elereseben.
Tehat eloszor a kemeny rajtok helyett kettestol kezdenem tolni, hogy lassam a 600 loero tud-e tobbet hozni, mint a 300 konnyebb autoban.
Miert is?
Mivel egy motorral kepesek vagytok 2 kereken rajtolni, az biztosnak tunik, hogy 2 motor 4 kerekkel nem fogtok tudni nagyobbat rajtolni, sot.

Gumi kapcsan:  Mivel toritek a hardvert, mindenkeppen erdemes lenne puha, magas oldalfalu gumikat is megprobalni. 
 ave
válasz erre előzmények 2010.06.16. 11:00:00 (16323
Felhasználói profil
12.88 @ 175
>Az M&H-et mindenki nálunk látta először idehaza
Biztos, hogy nem mindenki. 
Re: tommyt (16322)
 ave
válasz erre előzmények 2010.06.02. 23:20:00 (16229
Felhasználói profil
12.88 @ 175
kornyezetben, plz.  Hasznos dolgok ezek egy 4hengeres utcai auton? 
Re: tommyt (16220)
 ave
válasz erre előzmények 2010.06.02. 16:55:25 (16215
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Gyari ECU NEM kicsit tobbet tud /es csinal/ egy modern autoban az osszes programozhato "engine management" cuccnal.
 
Re: Gtaati (16211)
 ave
válasz erre előzmények 2010.05.13. 02:05:55 (15922
Felhasználói profil
12.88 @ 175
+1l/100 km az evi 20000km eseten (ez napi ~50km csak nem kell tobb) az +200liter benzin, mai aron nincs 50eFt.
Szoval olyat vegyetek, ami tetszik neki. Mosolyog
 
Re: Crybaby (15920)
 ave
válasz erre előzmények 2010.04.29. 23:37:04 (15832
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Azert az eleg csunya lenne, ha mindent vam nelkul lehetne omleszteni be az orszagba.... 
Re: radics1 (15831)
 ave
válasz erre előzmények 2010.04.29. 22:35:56 (15830
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Masoknak is kell, kiveve ha "okositanak".
En pl. eddig mindig fizettem. 
Re: radics1 (15829)
 ave
válasz erre 2010.04.29. 09:29:38 (15824
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Egy baratom szeretne kolcsonozni egy szelessavu szondat (+muszert) pentekre.   (Nem ingyen, termeszetesen)
Talan meg venne is, de mindenkeppen gyorsan kellene BP-n, illetve kornyeken.

Van valaki itt, aki tud ilyet kolcsonadni?    (Vagy eladni keszletrol?) 
 ave
válasz erre előzmények 2010.04.02. 15:01:15 (15714
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ez bonyolitja a helyzetet, biztosan, a lyukkorod se ismerem, lehet nincs is elerheto olcso-teli megoldas.
btw. a potkereked is ilyen dizajnos akkor? 
Re: GMalma (15713)
 ave
válasz erre előzmények 2010.04.02. 12:42:34 (15711
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hat igazabol pont ezert szokas az alufelni helyett telen acellemez kerekeken futkarozni.
Nem teszi tonkre a teli szutyok a szep felnit.  No meg a folyamatos le/felgumizas sem.  Szerintem.

Egyebkent kolcsonkerni sem lehetetlen egy markatarstol egy mar lecserelt teli szettet. 
Re: hori (15710)
 ave
válasz erre előzmények 2010.04.02. 12:29:52 (15709
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nincs kulon teli kereked? 
Re: GMalma (15707)
 ave
válasz erre előzmények 2010.03.30. 12:33:02 (15678
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Az ove mindig is csinalta, ezt az oldalra kitorest.    Gondolom vagy valami speci difizar, vagy pont annak hianya okozza. 
Re: Bkori (15677)
 ave
válasz erre előzmények 2010.03.18. 22:12:46 (15649
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Passzzz...    Francia-Francia, de kozuk nincs egymashoz.     Renaulthoz tudok csak.

De vannak Mi16-os Peugeot kollegak itt, csak nem tudom milyen gyakran neznek fel ide. 
Re: pista200sx (15648)
 ave
válasz erre előzmények 2010.03.12. 21:43:00 (15636
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hogyne lenne, kulonben kinek arulnak? Kacsint     (Autoban szerintem nincs) 
Re: Janiboy (15635)
 ave
válasz erre előzmények 2010.02.13. 18:54:16 (15484
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ja ok, azt hittem valami masra gondolsz. 
Re: szabyk RST (15483)
 ave
válasz erre előzmények 2010.02.13. 16:10:35 (15482
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Passz.   A turbo utani resznel valami aluminium tartalmau remlik, a turbina mar festve jott. 
Re: hori (15481)
 ave
válasz erre előzmények 2010.02.13. 15:41:02 (15480
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Mi az osszefugges az anyag es a festek kozott?   Nekem is festett a turbinahazam es az utana levo cso is*, es semmi gondot nem latok, de km futas nekem is minimalis volt vele.
(*Persze egy szivomotor leomloje joval melegebb ezeknel) 
Re: szabyk RST (15475)
 ave
válasz erre előzmények 2010.01.23. 12:28:30 (15415
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Igen, ertheto volt, bar, most, hogy behoztad a minusz elojelet, mar tenyleg nem tudom mi van. Mosolyog  
Re: Turboá (15414)
 ave
válasz erre előzmények 2010.01.22. 20:21:45 (15412
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hm, olvasd mar el a ket mondatot egymas mellett. Mosolyog

Te: 1 bar absz nyomásból ha kiszívtál volna 0,7-et, akkor 0,3 maradt volna

En: 0.3 bart sikerult kiszivni?

Tok ugyanazt a szohasznalatot hasznalod mint en, megis valamiert atforditod valamiert a szamokat. Mosolyog

Az vilagos, hogy helytelen igy, mert a nyomast nem lehet kiszivni, csak a levegot. 
Re: voszi (15411)
 ave
válasz erre előzmények 2010.01.21. 11:23:02 (15395
Felhasználói profil
12.88 @ 175
0.3 bart sikerult kiszivni?   Azert az nem semmi!   Széles vigyor  
Re: Turboá (15394)
 ave
válasz erre előzmények 2010.01.19. 21:33:01 (15380
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Mivel ha olajszint ala kotod be, akkor mindig allni fog benne az olaj, szereles szempontbol nem a legszerencsesebb.
Szoval hacsak nincs valami hozzaferesi problema szerintem szint fole erdemes.

A lenyeg, hogy a turbo feljebb legyen, igaz ez csak extrem esetekben tud problema lenni. (pl. hatsodob helyere feltett csiga) 
Re: handbrake23 (15379)
 ave
válasz erre előzmények 2010.01.19. 15:16:44 (15362
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ha a bemarast gondolod serulesnek, akkor tevedsz.   Az a kiegyensulyozas nyoma, nem serules. 
Re: GMalma (15361)
 ave
válasz erre előzmények 2010.01.18. 23:51:27 (15345
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ha elfogyna a benzin, nem tudnad megfizetni a kukoricale arat sem.     (Kereslet/kinalat sallala...) 
Re: powered (15343)
 ave
válasz erre előzmények 2010.01.18. 20:32:48 (15334
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Jaja, erre az ~50 evre en is emlekszem. 
Re: voszi (15328)
 ave
válasz erre előzmények 2010.01.18. 12:30:20 (15317
Felhasználói profil
12.88 @ 175
>Előbbre jutni nem tudnak , inkább előjöttek a káros anyag kibocsájtással.
Szerinted ez "inkabb"?? Elegge ugy tunik, jelenleg ez az egyik legnagyobb problema, es a vevok jelentos resze is erre hajlik inkabb ahelyett, hogy meg 100 loerot szeretne.
De azt hiszem a teljesitmeny szerelmesei is megkapjak a maguket, 600 loero feletti szedanok meg ilyenek...

Az teny, hogy a belsoegesu motor eleg egyszeru dolog, nem lehet forradalmian jobbra csinalni.  Manapsag anyag es megmunkalas javitasaval operalnak, es kozben boszen keresik a jovo megoldasat valami egeszen mast. 
Re: Turboá (15314)
 ave
válasz erre előzmények 2010.01.16. 22:39:12 (15301
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Szerintem mindennel van gaz, ahol mesterek dolgoznak.    Nem mindenhol, persze, de sajnos konnyu belenyulni.          Es egyaltalan nem csak autokkal kapcsolatosan... 
Re: Roberto (15300)
 ave
válasz erre 2010.01.16. 15:08:14 (15292
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Turboa, te ezt meggyozodbol mondod, vagy meresek alapjan?

Amikor beviszi az emberfia a turbot a turboshoz, megmerik ugy, ahogy megkapjak.   Errol nyomtatnak papirt.    Utana megcsinaljak, es megint nyomtatnak papirt.

En egyszer vittem turbot szervizbe, egy 10 eves T2-est, kapott picit nagyobb kompresszor kereket.
Mar nem emlekszem a pontos hiba ertekekre, de 1 nagysagrenddel lett kevesbe utos, mint amikor bevittem.
 
 ave
válasz erre előzmények 2010.01.15. 17:12:17 (15278
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Azert 10 feletti fogyasztas mellett a sporolas mint szempont eleg viccesen hangzik. Mosolyog  
Re: NISSAN (15277)
 ave
válasz erre előzmények 2010.01.13. 21:33:20 (15257
Felhasználói profil
12.88 @ 175
>minden forgó turbó alkatrész nullás.
Nem tunik esszerunek alkatreszeket kulon beszabalyozni.  Gyartaskor ez tul sokba kerul, szerintem.

Ettol meg lehet, hogy igy van, de szerintem ne beszelj le senkit a centrirol.  Ha nem kell hozzanyulni, akkor nem fognak.   Nem egy egetvero osszeg. 
Re: Turboá (15256)
 ave
válasz erre előzmények 2010.01.13. 16:55:14 (15252
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Zeger-gyurura gondoltal?      Gondolom a kerek felrakasat mar masik turbosra bizod. 
Re: GMalma (15251)
 ave
válasz erre előzmények 2010.01.11. 23:45:43 (15249
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Lehet messzebb, az nem baj. A lenyeg, hogy a csoben legyen, nem az osszekotoben. 
Re: LacUS (15247)
 ave
válasz erre előzmények 2010.01.11. 21:28:33 (15245
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Szvsz ott nem idealis az aramlas.
Egyebkent mivel nincs kulon injektor vezerles a ket oldalnak,  eleg ha csak az egyik oldalon mered a lambdat a leomlo utan, ahol szokas. 
Re: LacUS (15237)
 ave
válasz erre előzmények 2010.01.10. 20:58:43 (15225
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Eegen, az nekem is tetszene.   Crynak is ez jott be, nem?   http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0634&rollout=0&tav=1p4&mp=13&kg=900 
Re: szabyk RST (15224)
 ave
válasz erre előzmények 2010.01.10. 20:46:58 (15223
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Normalis hatasfoku turbo mellett a 142 stimmel.
De neki a reszeles miatt valoszinuleg nem kicsit romlott a komp. hatasfoka.

Minek ide a sok matek, ha kozben belereszel a turbos.   Szemforgató  
Re: voszi (15221)
 ave
válasz erre előzmények 2010.01.10. 20:13:11 (15220
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Na vegre, csak kibokted.  Ez lehet hogy nem kis hiba!   Attol fugg pontosan honnan szedett le.
Ha a lapat es a haz kozott res van, ott remekul aramlik vissza a levego a lapat ele, persze mar jo melegen, hogy ujra beszivja.  Ilyen turbot max alapnyomason uzemelo vasra szabad tenni.

Egy uj kompresszor kerek olyan olcso, hogy nem is ertem, hogy johetett ez a "leszedes" szoba.
 
Re: GMalma (15214)
 ave
válasz erre előzmények 2010.01.10. 19:29:47 (15213
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Annyit bizonyosan mondhatok, hogy se a lendkerek, se a legszuro, se kuplung nem okozza a magas levegohomersekletet.
Azt csak a turbo okozza.    Tortent valami a turboval??    Visszakerestem, volt, hogy le kellett venni, mert kifujta a tomitest.    Nem azota lett ez a problemad? 
Re: GMalma (15211)
 ave
válasz erre előzmények 2010.01.10. 18:15:31 (15210
Felhasználói profil
12.88 @ 175
>és arra jutottam,hogy ez a turbó alkalmatlan a 350lóerőre.

Szerintem amikor eloszor jottel az ACT-s meressel, mindenki ezt mondta, csak akkor meg 400 loero volt, nem?
De ott van a muszeres meresed is, ahol te irtad, hogy utolag kiderult, hogy azert olyan "gyenge" (majd 300 WHP), mert baj volt a nyomassal.
lasd kommentek alul: http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0537

Szoval kepesnek kell lennie ra megiscsak.   Ugyanakkor most utoljara padon mar csak 300 fotengely loero korul produkalt a vasad, ha jol emlekszem.
Valami nagyon nem kerek itt.   Mar kerdeztem: Nem volt semmi valtozas, amiota magasabbak a levego homersekletek?? 
Re: GMalma (15207)
 ave
válasz erre előzmények 2010.01.09. 21:56:47 (15200
Felhasználói profil
12.88 @ 175
>Nekem más adatok jöttek ki.
...
>A lényeg,hogy a mai napon nekem a külső 8Celsius és 1,7bar nyomás mellett,ha 70%os compresszor hatásfokkal számolok (ami állítólag normális),akkor olyan 140-150fok között kellett volna lennie a turbó kilépőnek és nem 190nek!

Hat ha 70%-kal szamolsz, akkor nem csoda ha mas adatok jonnek ki, nem? Mosolyog
En azt irtam, hogy kijon siman a 180+ fokos levego, ha a kompresszor 60%-on dolgozik.   Hogy miert ilyen alacsony, no ez a nagy kerdes, hiszen a terkepet nezegetve ez nem lehetne.
De ennyin dolgozik, ez nem kerdes.

Szvsz erdemes volna a katalizator helyett tenyleg a turbot megnezni, mert az 1.7-es nyomas (kompresszornal merve ez kb. 1.9?) meg nem olyan extrem.
 
Re: GMalma (15192)