Télen mindenki farag, most az enyém is épp szét van szedve, fel lett újítva a turbóm, és lesz még pár kisebb okosság is. Tavasszal szeretném végre megnézni, hogy mit megy a szekér, feltéve hogy a féltengelyek is úgy gondolják.
Idén sajnos már nem jött össze, mert csak szeptember elején állt úgy össze a gép, hogy hibátlanul ment és már nem tudtam kivinni versenyre. Egyedül Kecskeméten a gokartpályán mentem vele pár kört, de oda meg már túl erős volt, mondjuk így is vicces volt.
Egyelőre így néz ki, de szét kell szednem teljesen, mert a kuplunggal is kell valamit kezdenem, meg az összes gumibakot ki akarom váltani egyedileg gyártott piros PU-szilentes megoldásra, mert nem akarom, hogy akkorát tudjon bólintani a motor, mint eddig.
Gyári öntvény lendkerék, szinterkuplung, MT dragslick, és ráadásul 2-ben is indult mindig.
Nem bírta a hőterhelést és felrobbant a lendkerék.
Megtalálták pár darabját a lendkeréknek és kékek voltak, akkor el lehet képzelni, hogy milyen terhelés volt ott.
Ilyent már 2-t láttam, valamint nekem is van itthon egy lendkerekem, ami a saját motoromról van és van benne többszáz apró hajszálrepedés.
Ugyanaz a lendkerék volt ebben a Kadettban is, csak újabb.
Amúgy ez a fehér Kadett lábon ment minden versenyre és a legjobbja 10,964@210. Padon 422LE volt DIN szerint
Még azt sem tudom, hogy milyen anyagot kell venni hozzá.
Még semminek nem néztem utána, na meg haverral is meg kell még beszélnem, hogy mennyiért csinálná meg.
Ha a sajátom kész, akkor már fogok tudni egy hozzávetőleges árat mondani, de addig sajnos nem.
Mondjuk minta mindenképp kelleni fog.
Apropó acéllendkerék.
Megvan minden lehetőségem acéllendkerekekt legyártani (CNC-megmunkálóközpont és -eszterga), még csak azt nem tudtam eldönteni, hogy milyen acélból legyen.
Tud ebben valaki segíteni nekem?
Rendes pusztítást tud végezni egy ilyen lendkerék. http://www.youtube.com/watch?v=nefQuSFZLxI
Szerencséje volt a srácnak, mert kiszállt egy karcolás nélkül, most már asszem lassan kész is lesz a gép újra. Úgy kb. mindent cserélhet, mert szinte semmi nem maradt neki egyben.
Hali!
Itt van egy kép, bekarikáztam a problémás helyet. Sajnos másfelé nem nagyon tudom elvezetni a csövezést. Van 90-fokos Alu ívem is, de az is nagyon nagy ívben fordul csak be és az se fér el.
Ha nem sikerül szereznem ilyen szűk könyököt, akkor nem nagyon marad más lehetőségem, mint hogy levágom a coolerről a csonkot, kivágok pár cikkelyt az ívből, hogy szűkebb legyen és felhegesztem a coolerre. Ez a megoldás nem tetszik annyira, de ha nem marad más lehetőségem, így kell megoldanom.
Van esetleg valakinek még más ötlete?
Köszi!
Nem tudsz esetleg olyan helyet, ahol tarthatnak ilyent raktáron?
Samco is jó, csak ne kelljen hetekig várnom rá. Ők tuti gyártanak ilyent is.
A többi szilikoncsövem, amit remdeltem Rubena, de nekik sincs sajnos ilyen.
Egy kis segítségre lenne szükségem.
Olyan 90 fokos szilikoncső könyökre lenne szükségem, ami 60-as belő átmérővel rendelkezik és nagyon hirtelen fordul be, kis ívben. Egy ismerősön péntekig még Budapesten tartózkodik, így ő el tudna menni érte megvenni, csak olyan cím, vagy elérhetőség kellene, ahol emberi áron lehet ilyeneket venni.
Ha valakinek lenne esetleg egy ilyen csöve elfekvőben, akkor az is megfelel.
Sajnos ahol eddig néztem, csak nagy ívben kanyarodó 90-fokos könyökök voltak.
Remélem tud itt segíteni nekem valaki, kellenének nekem a 130 lovas 1.9 PD TDI motor hajtókarjainak a méretei.
Azok is 144mm-esek?
Illetve kellenének a még a két lyuknak a méretei.
Nekem van még egy garnitúra Mattig felnim. Két darab 7x13-as és két 8x13-as. Viszont, ha csak ilyesmire kellene, akkor túl drága lesz, már csak azért is, mert gumistól árulom.