timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 74 bejegyzés
Előző  1  2  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2010.04.04. 03:02:04 (15728
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Kár, pedig azokat a 17-eseket még be is vállaltam volna. Széles vigyor  
Re: voszi (15724)
válasz erre előzmények 2010.04.03. 13:38:20 (15720
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Nem eladó? Széles vigyor  
Re: voszi (15719)
válasz erre előzmények 2010.01.23. 20:35:19 (15418
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Ne is álmodj róla! Nyelvet ölt Széles vigyor  
Re: Atommanó (15397)
válasz erre előzmények 2010.01.21. 13:52:00 (15396
Felhasználói profil
12.06 @ 188
0,6-0,8 bar vákumot tuti lehet szívni, én is próbáltam már. Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: ave (15395)
válasz erre 2009.12.04. 00:35:12 (15076
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Télen mindenki farag, most az enyém is épp szét van szedve, fel lett újítva a turbóm, és lesz még pár kisebb okosság is. Tavasszal szeretném végre megnézni, hogy mit megy a szekér, feltéve hogy a féltengelyek is úgy gondolják. Széles vigyor
Idén sajnos már nem jött össze, mert csak szeptember elején állt úgy össze a gép, hogy hibátlanul ment és már nem tudtam kivinni versenyre. Egyedül Kecskeméten a gokartpályán mentem vele pár kört, de oda meg már túl erős volt, mondjuk így is vicces volt.
Egyelőre így néz ki, de szét kell szednem teljesen, mert a kuplunggal is kell valamit kezdenem, meg az összes gumibakot ki akarom váltani egyedileg gyártott piros PU-szilentes megoldásra, mert nem akarom, hogy akkorát tudjon bólintani a motor, mint eddig.
Click to see full size! 
válasz erre előzmények 2009.11.26. 23:44:36 (14983
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Gyári öntvény lendkerék, szinterkuplung, MT dragslick, és ráadásul 2-ben is indult mindig.
Nem bírta a hőterhelést és felrobbant a lendkerék.
Megtalálták pár darabját a lendkeréknek és kékek voltak, akkor el lehet képzelni, hogy milyen terhelés volt ott.
Ilyent már 2-t láttam, valamint nekem is van itthon egy lendkerekem, ami a saját motoromról van és van benne többszáz apró hajszálrepedés. Szemforgató
Ugyanaz a lendkerék volt ebben a Kadettban is, csak újabb.
Amúgy ez a fehér Kadett lábon ment minden versenyre és a legjobbja 10,964@210. Padon 422LE volt DIN szerint 
Re: NISSAN (14981)
válasz erre előzmények 2009.11.26. 23:23:25 (14982
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Még azt sem tudom, hogy milyen anyagot kell venni hozzá. Széles vigyor
Még semminek nem néztem utána, na meg haverral is meg kell még beszélnem, hogy mennyiért csinálná meg.
Ha a sajátom kész, akkor már fogok tudni egy hozzávetőleges árat mondani, de addig sajnos nem.
Mondjuk minta mindenképp kelleni fog. 
Re: szabyk RST (14980)
válasz erre előzmények 2009.11.26. 09:00:03 (14974
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Apropó acéllendkerék.
Megvan minden lehetőségem acéllendkerekekt legyártani (CNC-megmunkálóközpont és -eszterga), még csak azt nem tudtam eldönteni, hogy milyen acélból legyen.
Tud ebben valaki segíteni nekem? 
Re: Demó (14973)
válasz erre előzmények 2009.11.26. 08:44:06 (14973
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Rendes pusztítást tud végezni egy ilyen lendkerék.
http://www.youtube.com/watch?v=nefQuSFZLxI
Szerencséje volt a srácnak, mert kiszállt egy karcolás nélkül, most már asszem lassan kész is lesz a gép újra. Úgy kb. mindent cserélhet, mert szinte semmi nem maradt neki egyben. 
Re: NISSAN (14966)
válasz erre előzmények 2009.05.29. 22:27:45 (14110
Felhasználói profil
12.06 @ 188
A Honda még marad gyári? Nyelvet ölt Széles vigyor  
Re: BartiS2 (14109)
válasz erre előzmények 2009.05.29. 13:37:45 (14094
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Mi lesz még itt... Széles vigyor Nyelvet ölt  
Re: BartiS2 (14091)
válasz erre 2009.05.22. 01:45:11 (13873
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Kép elmaradt...
 
válasz erre 2009.05.22. 01:44:26 (13872
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Hali!
Itt van egy kép, bekarikáztam a problémás helyet. Sajnos másfelé nem nagyon tudom elvezetni a csövezést. Van 90-fokos Alu ívem is, de az is nagyon nagy ívben fordul csak be és az se fér el.
Ha nem sikerül szereznem ilyen szűk könyököt, akkor nem nagyon marad más lehetőségem, mint hogy levágom a coolerről a csonkot, kivágok pár cikkelyt az ívből, hogy szűkebb legyen és felhegesztem a coolerre. Ez a megoldás nem tetszik annyira, de ha nem marad más lehetőségem, így kell megoldanom. Szemforgató
Van esetleg valakinek még más ötlete? Összezavarodott  
válasz erre előzmények 2009.05.20. 16:35:08 (13833
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Neki sincs... Összezavarodott  
Re: Demó (13832)
válasz erre előzmények 2009.05.20. 16:22:22 (13832
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Köszi szépen, mindjárt hívom! Mosolyog  
Re: szabyk RST (13831)
válasz erre előzmények 2009.05.20. 16:16:05 (13830
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Köszi!
Nem tudsz esetleg olyan helyet, ahol tarthatnak ilyent raktáron?
Samco is jó, csak ne kelljen hetekig várnom rá. Ők tuti gyártanak ilyent is.
A többi szilikoncsövem, amit remdeltem Rubena, de nekik sincs sajnos ilyen. 
Re: szabyk RST (13829)
válasz erre 2009.05.20. 12:48:18 (13827
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Egy kis segítségre lenne szükségem.
Olyan 90 fokos szilikoncső könyökre lenne szükségem, ami 60-as belő átmérővel rendelkezik és nagyon hirtelen fordul be, kis ívben. Egy ismerősön péntekig még Budapesten tartózkodik, így ő el tudna menni érte megvenni, csak olyan cím, vagy elérhetőség kellene, ahol emberi áron lehet ilyeneket venni.
Ha valakinek lenne esetleg egy ilyen csöve elfekvőben, akkor az is megfelel.
Sajnos ahol eddig néztem, csak nagy ívben kanyarodó 90-fokos könyökök voltak.

Ilyesmire gondolok: http://kepfeltoltes.hu/090520/Samco_90__-_60mm_www.kepfeltoltes.hu_.jpg 
válasz erre 2008.11.08. 21:03:10 (12132
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Remélem tud itt segíteni nekem valaki, kellenének nekem a 130 lovas 1.9 PD TDI motor hajtókarjainak a méretei.
Azok is 144mm-esek?
Illetve kellenének a még a két lyuknak a méretei.
 
válasz erre előzmények 2007.01.03. 18:42:24 (328
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Mail ment... 
Re: soma (323)
válasz erre előzmények 2007.01.03. 18:35:04 (322
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Valamint javítani sem igazán lehet itt.
"arcomról" akart lenni.
Túl sokat ültem ma már gép elött. Széles vigyor  
Re: Demó (320)
válasz erre előzmények 2007.01.03. 18:32:57 (320
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Ezért kérdeztem, hogy a felnikröl szerete-e képeket, bár ezt még mindig nem tudom. Összezavarodott  
Re: ave (318)
válasz erre előzmények 2007.01.03. 18:24:53 (316
Felhasználói profil
12.06 @ 188
A felnikröl? Igen, de akkor kellene a címed. 
Re: soma (314)
válasz erre előzmények 2007.01.03. 18:08:57 (312
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Hi! Csak gondoltam feltolom az azcom ide a sok lélegeztetett gép közé. Széles vigyor
Már erösen gyúrok a következö szezonra. Cartman  Széles vigyor  
Re: Atommanó (307)
válasz erre előzmények 2007.01.03. 17:54:26 (306
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Nekem van még egy garnitúra Mattig felnim. Két darab 7x13-as és két 8x13-as. Viszont, ha csak ilyesmire kellene, akkor túl drága lesz, már csak azért is, mert gumistól árulom. 
Re: hori (287)

összesen 74 bejegyzés
Előző  1  2  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!