timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 296 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2009.01.08. 11:44:46 (12795
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Aztán nem is foglalkoztam vele többet.
De valszeg wheelie lesz.

Majd a versenyek előtt kezdek el kapálózni Kacsint
 
Re: tucco (12794)
válasz erre előzmények 2009.01.08. 10:51:15 (12793
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Bontott turbók voltak. Ott a pont.
Ideje lenne valami újat is kipróbálni és most nem az Audi gyár "selejtes" dobozából kilopott K03 és K04-es társaira gondolok Kacsint

Sima T25 alá Alfa, Fiat Coupe, Rover, Saab csigák még újonnan sem szeretik az 1+bar nyomást tartósan.

Tudtommal T25 és T3-hoz is létezik "360 fokos verseny" támcsapágy, de lehet hogy többe lesz mint egy kész golyóscsapágyas, cserébe viszont újból felújítható.

 
Re: Gtaati (12788)
válasz erre előzmények 2009.01.07. 11:11:49 (12772
Felhasználói profil
10.72 @ 207
A teljesen más azért túlzás, más helyen van rajta pár vákumcsőnek a helye, meg más a benzinhíd ami a szívósort illeti (1.4 Racing vs Punto Gt)

Blokk ugyanaz, főtengely dettó, hajtókar is szerintem, a dugóban nem vagyok biztos, de csereszabatos az biztos.
A tengely az tuti más benne, no meg az elektronika Kacsint
 
Re: Attila1987 (12771)
válasz erre előzmények 2009.01.04. 00:13:33 (12750
Felhasználói profil
10.72 @ 207
akkor javitsd Széles vigyor
A Corrado és a Porke közé kerülne ha jól nézem.

jah nincs nagy turbo, max kicsi az ALS Széles vigyor  
Re: ave (12748)
válasz erre előzmények 2009.01.03. 21:49:51 (12741
Felhasználói profil
10.72 @ 207
lemértétek már?

Janit is ráveszem, mert szerintem ez a tömeg is sok még neki. 
Re: Robi-ka (12740)
válasz erre előzmények 2009.01.03. 20:49:57 (12738
Felhasználói profil
10.72 @ 207
150LE-vel már lehet, de ahhoz kevés az 1 bár Széles vigyor
Mondjuk annyira nem is könnyű. 
Re: ave (12736)
válasz erre előzmények 2009.01.03. 20:49:02 (12737
Felhasználói profil
10.72 @ 207
hát ez?
Miért nincs az újdonságokban benne?
Na ezért nem tűnt fel.

De köszi. Akkor ezek szerint közel ~210LE ha a tömege stimmel. Nem rossz. 
Re: ave (12735)
válasz erre előzmények 2009.01.03. 18:14:03 (12734
Felhasználói profil
10.72 @ 207
ha sikerül aláfaragni valami értelmes állitható futóművet , majd szólj Kacsint  
Re: Attila1987 (12733)
válasz erre előzmények 2009.01.03. 16:51:41 (12731
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Kispolszkival is lehet körözgetni Széles vigyor

Viccet félretéve 1 bar-on "nincs" olyan turbó amivel elég rugalmasan  és élvezetesen tud közlekedni, főleg nem 4db 15-ös slickkel.
K03-al, mivel az is csak egy hoki (tm) turbó a rugalmassága megmarad, de 1,5bar-on már halad is és pillanatok alatt megvan a nyomás.

Ápropó Jani unójának mérését küld el légyszi nekem!
 
Re: ave (12730)
válasz erre előzmények 2009.01.03. 15:20:54 (12729
Felhasználói profil
10.72 @ 207
most vetted? mert még az alkatrészeknél is fent van ezzel a képpel, hogy darabokban is eladó

Pályázásra nem a legjobbat vetted, ugyanis igazi tuning futómű polcról nincs hozzá, lehet mindent egyedileg legóznod és faragnod hozzá.

Szilentet gyártatnod kell a lengőkarba, erősebb stabilizátort is, sárga koni meg valami 40/40 ültetőszettet (nevesebb gyártótól pl H&R) Toronymerevtő előre hátra, tornyokat megerősteni. Punto Gt féket rá ha 14"-ban gondolkozol (nagyobbat nem érdemes, mert 15-ös slickkel kevés lesz az ereje), DS2000 betéttel.
1 bar kevés lesz erőben, K03-mal 1,5 bar az már jól halad (K03-at nem is én irtam Széles vigyor )
Pl :Renault master cooler, , nagyobb olajhűtő sem árt ha kimondott pályakocsinak lesz és A048 Slick. De gondolom lakatolni való is van rajta bőven. Nem lesz olcsó a végére egy játszós kocsinak de sok sikert hozzá Mosolyog
 
Re: Attila1987 (12727)
válasz erre előzmények 2008.12.02. 10:23:58 (12456
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Azért ne degradáljuk már le a "044"-es Bosch Motorsport pumpát (Bosch száma: 0 580 254 044), holmi 180l/h-ra kéremszépen.
 
Re: recska (12455)
válasz erre előzmények 2008.11.21. 20:05:33 (12350
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Köszönöm az infót. 
Re: CRXPali (12348)
válasz erre előzmények 2008.11.20. 17:01:59 (12327
Felhasználói profil
10.72 @ 207
4x98-ban/100-ban se nagyon hinném hogy van olyan lemezfelni amire ezen 125,135X80r15-ös gumi felmenne ezért érdeklődtem csak

meg ugye a sebességindex se túl jó

azért köszi 
Re: tucco (12326)
válasz erre előzmények 2008.11.20. 16:39:24 (12325
Felhasználói profil
10.72 @ 207
szabad megkérdezni, hogy hol? 4x100 gondolom

most nézegetek ilyen "utánfutó" felni és gumikat - igen érdekes méretben is vannak
pl: 125x80R15 -ehhez mondjuk 16e a gumi, de 135x80R15-höz  9e a gumi

de csak S-es vagyis 180km/h-ig jó
hmmmmmmm 
Re: tucco (12323)
válasz erre előzmények 2008.11.20. 16:23:14 (12322
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Szia,

neked a hátsó felnid/gumid az miről való? mert elég érdekes méret Széles vigyor
135x80R14? 
Re: tucco (12321)
válasz erre előzmények 2008.11.20. 10:00:21 (12314
Felhasználói profil
10.72 @ 207
akkor csak jól emlékeztem, te kérted külön egyedi méretben, már ez is bevillant

Jó az akinek a kocsijához lehet kapni készen csiri-biri tömítéseket,  nekünk meg marad  az itthoni, de amíg működik, nem panaszkodom Kacsint  
Re: szabyk RST (12308)
válasz erre előzmények 2008.11.19. 21:32:24 (12306
Felhasználói profil
10.72 @ 207
pedig volt ilyenje is az 1.6T-vel és nem rémlik,hogy szétesett volna, bár lehet hisz F.O.R.D. Kacsint
Mindegy mocitetőjét kiegyenesítettem Széles vigyor  
Re: Sanyi00 (12305)
válasz erre előzmények 2008.11.19. 20:03:26 (12303
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Bobo de te is használtál ilyet, vagy nem?
Nekem tökéletes. 
Re: szabyk RST (12299)
válasz erre előzmények 2008.10.30. 00:32:10 (12118
Felhasználói profil
10.72 @ 207
sliders?
"Mindjárt csúszás."
jó sorozat volt Széles vigyor
 
Re: ave (12117)
válasz erre előzmények 2008.10.29. 23:59:19 (12115
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Széles vigyor
ennyiből inkább 1 hónapra egy szőke nagycsöcsű
aztán lehet én vagyok eltévedve ár ügyileg, de a csaj az bizti kijön Széles vigyor  
Re: Robi-ka (12113)
válasz erre előzmények 2008.10.29. 23:56:13 (12114
Felhasználói profil
10.72 @ 207
de a 215-ös hibátlan volt 1.7bar-on is 0,4-0,5bar ALS-el, igaz gyári leömlővel és vagy 20-30LE-vel kevesebb is volt , mint most
ugye azt gariba csinálják, nagyon remélem hogy ismét jó lesz

 
Re: quadrifoglio verde (12108)
válasz erre előzmények 2008.10.29. 23:22:40 (12107
Felhasználói profil
10.72 @ 207
holnap kifaggatlak téged is Mosolyog

Ez sem birja a 0,8bar ALS-t Szomorú
Azért a 215-öst ha kijavitják, annak birnia kell, most ez a 200-as nem birja, ez van. 
Re: quadrifoglio verde (12106)
válasz erre 2008.10.29. 23:00:28 (12105
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Soma:
mesélj kicsit a kuplungodról! Mosolyog
milyen,hol,mennyi, mennyit bir, utcai közlekedés? 
válasz erre előzmények 2008.10.01. 19:01:06 (11916
Felhasználói profil
10.72 @ 207
ezt mondod?
 
Re: Crybaby (11915)
válasz erre előzmények 2008.10.01. 18:52:14 (11915
Felhasználói profil
10.72 @ 207
ezt nem vágom mit akartál ezzel

nem is kell szétválasztani? belső wastegate-ről beszélünk!
sajnos nálam csak nehezen oldható meg a külső wastegate használata 
Re: ave (11914)
válasz erre előzmények 2008.10.01. 17:27:29 (11913
Felhasználói profil
10.72 @ 207
mondjuk az is igaz, hogy annyi mindnet nem láttam még Széles vigyor  
Re: Crybaby (11912)
válasz erre előzmények 2008.10.01. 17:19:35 (11912
Felhasználói profil
10.72 @ 207
de pont ez az érdekes, hogy olyan elválasztósat most látok életemben elöször, ebay meg minden ez utóbbiakkal van teli

véleményed szerint melyik a nagyobb hiba?
11909 vagy 11904 első képe 
Re: ave (11911)
válasz erre előzmények 2008.10.01. 17:07:02 (11910
Felhasználói profil
10.72 @ 207
persze nem ennek, csak hogy kerek helyett az oválnak 
Re: Crybaby (11909)
válasz erre 2008.10.01. 17:05:20 (11909
Felhasználói profil
10.72 @ 207
mondjuk nálam függőlegesen áll ez a talp, akkor is van értelme ennek a kígyófejnek?

gondolom nálam is így van megoldva, ezt mondtam előbb:

kérdés, hogy ez mennyivel jobb vagy rosszabb? 
válasz erre előzmények 2008.10.01. 16:57:12 (11907
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Nekem is a leválasztás tűnik logikusnak, csakhogy ezek ugye Garrett T25 Flange-k és ahogy emlékszem egyik GT-s garrett en sincs elválasztó, és  össz visz 1 helyen (Ausztráliában) találtam egy ilyen elválasztósat, a többi sima.

Vagy van az ahogy asszem nekem is meg van csinálva, hogy a wastegate rész a talpon van kitakarva, tehát belül a kipuff résznél távozik. Szerintem ez még nagyobb csacsiság, mint a szimplán különválasztós talp.


Sneakhead-et custom gépre nem hinném, hogy vállal itthon valaki, vagy ha igen, turbó árban Kacsint  
Re: ave (11905)
válasz erre 2008.10.01. 16:21:28 (11904
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Exhaust cutouts -nak van értelme?
Vagy többet ér egy teljes nagy kipuff inkább?

Másik meg, hogy a kettő közül melyik a jobb megoldás?


Egyáltalán érdemes azt a kis felcsavarozható részt rátenni ??? (2. képen)
 
válasz erre előzmények 2008.06.16. 16:26:51 (10815
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Hát ha a hosszas keresgélés alatt egy vadi új S-es 13" A048 és 1 versenyes 13" w14 Matador Slick-et értünk, akkor igen.
CCH majd Szabyknál találkoztam ezzek a gumival, megpróbáltam énis és úgy néz ki nekem is bevált. Minő meglepő.
Osztrákiában kaptam a kinézett méretben. Itthon agroguminál van 1 vagy 2 méretben.
 
Re: Rafi (10814)
válasz erre előzmények 2008.06.16. 14:12:06 (10812
Felhasználói profil
10.72 @ 207
szerinted? Széles vigyor  
Re: Rafi (10811)
válasz erre előzmények 2008.06.16. 11:08:55 (10810
Felhasználói profil
10.72 @ 207
jövőre meg ki tudja, lehet borul ez a street kategória is (hisz legalább annyi versenyzőt vitt el profiból, mint amennyit hozott) 
Re: Crybaby (10809)
válasz erre előzmények 2008.06.16. 11:07:48 (10809
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Ha ennyire kiváncsi vagy kapsz 1db! futamra kölcsön az utcai Puntódra egy 15"-os Y801-et, hogy meglásd igazam volt Széles vigyor  
Re: Rafi (10804)
válasz erre előzmények 2008.06.15. 21:53:57 (10788
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Szerintem énis indulhatnék streetben ha visszadobnám a belsejét és akarnék.

0,7g-hez szerintem akkoris több power kell.

Motort megbontani nem, de helyette, injektort, kuplungot igen, és turbó sem birná sokáig.

De mi a konkrét cél? Amúgy hajrá. 
Re: Rafi (10775)
válasz erre előzmények 2008.06.15. 16:06:20 (10763
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Te múltkor 14,3-as időt és majdnem 0,7g-s tapadást linkeltél be és 150LE-ről beszéltél.
Ez meg közel nem az Széles vigyor

Mellesleg hogy mi számit közel gyárinak azt te is érzed, hogy nem épp pontos meghatározás. Mosolyog

Tovbábi észrevétel: a gyári kuplung nem birná, és 0,7g-hez még ez a 140whp is kevés szerintem, nagyon kevés . Arról nem is beszélve hogy fent meg megfogná mint egy betonfal Széles vigyor  
Re: Rafi (10760)
válasz erre előzmények 2008.06.11. 16:21:21 (10648
Felhasználói profil
10.72 @ 207
akkor kipróbálom, ha meg nem jön be buktam 400ft-ot Széles vigyor  
Re: KulinPapa (10647)
válasz erre előzmények 2008.06.11. 13:41:21 (10636
Felhasználói profil
10.72 @ 207
sorry Mosolyog

&reg=tm ha valaki ki akarná silabizálni Kacsint  
Re: Crybaby (10635)
válasz erre előzmények 2008.06.11. 13:40:27 (10635
Felhasználói profil
10.72 @ 207
lehet nem pustán nitrogén van benne, ahogy a következő gumis marketingszövegben áll:

"PNEUMIX®

A PNEUMIX® egy speciális, éghetetlen, teljesen ártalmatlan, környezetbarát gázkeverék (argon-nitrogén), melyet a legnagyobb biztonsági követelményeket támasztó légi közlekedés és az autós sport számára készített gumiabroncsok feltöltésére fejlesztettek ki.

A PNEUMIX® viszonylag állandó keréknyomást biztosít az eddig használt sürített levegõvel történõ feltöltéssel szemben. Ezáltal a gumiabroncsok kisebb igénybevételnek vannak kitéve.

A PNEUMIX® gázkeverék használata a gumik élettartamának meghosszabbításához járul hozzá, elõsegítve a profilkopás és az üzemanyag fogyasztás csökkentését, valamint a kilométer-teljesítmény emelkedését.

Az ebbõl adódó, elõírt érték alatti abroncsnyomás és a nagy terhelés alatt álló jármõ üzemeltetése akaratlanul is veszélyes túlhevüléshez vezethet, a kerék belsejében gyulladás következhet be, ami veszélyes defektek okozójává válhat.

A PNEUMIX® egy nagyon egyszerű elven alapszik. Az eddig alkalmazott, kompresszorral sürített levegõ olyan nemkívánatos szennyezõdéseket is tartalmaz, mint pl. olaj-, pára- és nedvességnyom, melyek károsak az abroncsokra. A levegõben lévõ oxigén az alapja annak a hatásnak, ami a gumiabroncsok anyagának öregedéséért felel. Ez az öregedés a gyakori nyomásveszteség okozója. A PNEUMIX® a már korosabb abroncsok természetes szivárgását is csökkenti, mivel az oxigénnél nagyobb méretű argon molekulák a mikroméretű repedéseken keresztül nehezebben távoznak.

Az üzemi hőfok emelkedésével (amely nagy sebesség esetén a forró aszfalton elérheti a 70-80 C fokot is) a levegővel töltött kerékben a vízpára gőzzé alakul, amely tágulásának következtében megnövekszik a keréknyomás. Ez befolyásolja a kerék rugalmasságát, ezért csökken az utazási komfortérzet is. A PNEUMIX® gázkeverék használatával ez a kellemetlenség is kiküszöbölhető,  a légnyomás ingadozása is lényegesen kisebb, és csökken a kerekek által keltett menetzaj

Re: Zolti (10634)
válasz erre előzmények 2008.06.11. 11:39:26 (10633
Felhasználói profil
10.72 @ 207
hát ez az, ha 0,8-ra fújom az burnout után simán lehet 1 bar vagy felette is, akkormeg nem jobb a nitrogén ha azt tartja?

Amúgy repcsi kerekekben használják, ezt tudtam is, csak most elöször találkoztam gumisnál ezzel az ajánlattal. A slickbe való felhasználás csak az én ötletem volt Széles vigyor  
Re: ave (10629)
válasz erre előzmények 2008.06.11. 09:54:58 (10627
Felhasználói profil
10.72 @ 207
állítólag alig érzékeny a hőmérséklet ingadozásra
tehát ha feltöltöm a slicket 0,8-ra 2-3-at burnoutolok továbbra is annyi amennyi 
Re: voszi (10626)
válasz erre előzmények 2008.06.10. 23:11:52 (10623
Felhasználói profil
10.72 @ 207
mármint én nem akarom/fogom kipróbálni Evanst Széles vigyor  
Re: Falco (10622)
válasz erre előzmények 2008.06.10. 23:08:20 (10621
Felhasználói profil
10.72 @ 207
http://www.evanscooling.com/
hát nem tudom, nem én leszek az első aki kipróbálja

Slicket nitrogénnel felfújni, ahhoz mit szóltok?  
Re: Falco (10620)
válasz erre előzmények 2008.06.10. 11:42:55 (10613
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Én meg nem értettem te mit mondol Széles vigyor
Igen olasz Kacsint  
Re: ave (10612)
válasz erre előzmények 2008.06.10. 10:30:10 (10610
Felhasználói profil
10.72 @ 207
9,8s@240,xkm/h az eredményük
Tényleg másképp mérik a LE-ket. 
Re: ave (10608)
válasz erre előzmények 2008.06.10. 09:33:10 (10606
Felhasználói profil
10.72 @ 207
NEm versenyző mint kiderült.
Mikor említette hogy Lancia Integrale 16v és 900 LE akkor azt hittem Luca Lodi, de mint kiderült, nem. Az autó amit ők csinálnak/csináltak narancs színű Széles vigyor és ahogy értettem nincsenek elájulva Luca eredményeitől, sőt még kielemlte tényleges 900HP nitró nélkül az övék.
Aztán, hogy ebből mi igaz nem tudom, a lényeg hogy csinálják amit kértem Kacsint és természetesen jó legyen. 
Re: Rafi (10600)
válasz erre előzmények 2008.06.09. 22:51:34 (10597
Felhasználói profil
10.72 @ 207
szerintem kizárt

Te tudod ki a csóka akinek irtál? Kacsint  
Re: Rafi (10592)
válasz erre előzmények 2008.05.06. 19:07:50 (10186
Felhasználói profil
10.72 @ 207
nem én és nem le hanem körbe Széles vigyor  
Re: szabyk RST (10180)

összesen 296 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!