Bontott turbók voltak. Ott a pont.
Ideje lenne valami újat is kipróbálni és most nem az Audi gyár "selejtes" dobozából kilopott K03 és K04-es társaira gondolok
Sima T25 alá Alfa, Fiat Coupe, Rover, Saab csigák még újonnan sem szeretik az 1+bar nyomást tartósan.
Tudtommal T25 és T3-hoz is létezik "360 fokos verseny" támcsapágy, de lehet hogy többe lesz mint egy kész golyóscsapágyas, cserébe viszont újból felújítható.
A teljesen más azért túlzás, más helyen van rajta pár vákumcsőnek a helye, meg más a benzinhíd ami a szívósort illeti (1.4 Racing vs Punto Gt)
Blokk ugyanaz, főtengely dettó, hajtókar is szerintem, a dugóban nem vagyok biztos, de csereszabatos az biztos.
A tengely az tuti más benne, no meg az elektronika
Viccet félretéve 1 bar-on "nincs" olyan turbó amivel elég rugalmasan és élvezetesen tud közlekedni, főleg nem 4db 15-ös slickkel.
K03-al, mivel az is csak egy hoki (tm) turbó a rugalmassága megmarad, de 1,5bar-on már halad is és pillanatok alatt megvan a nyomás.
Ápropó Jani unójának mérését küld el légyszi nekem!
most vetted? mert még az alkatrészeknél is fent van ezzel a képpel, hogy darabokban is eladó
Pályázásra nem a legjobbat vetted, ugyanis igazi tuning futómű polcról nincs hozzá, lehet mindent egyedileg legóznod és faragnod hozzá.
Szilentet gyártatnod kell a lengőkarba, erősebb stabilizátort is, sárga koni meg valami 40/40 ültetőszettet (nevesebb gyártótól pl H&R) Toronymerevtő előre hátra, tornyokat megerősteni. Punto Gt féket rá ha 14"-ban gondolkozol (nagyobbat nem érdemes, mert 15-ös slickkel kevés lesz az ereje), DS2000 betéttel.
1 bar kevés lesz erőben, K03-mal 1,5 bar az már jól halad (K03-at nem is én irtam )
Pl :Renault master cooler, , nagyobb olajhűtő sem árt ha kimondott pályakocsinak lesz és A048 Slick. De gondolom lakatolni való is van rajta bőven. Nem lesz olcsó a végére egy játszós kocsinak de sok sikert hozzá
de a 215-ös hibátlan volt 1.7bar-on is 0,4-0,5bar ALS-el, igaz gyári leömlővel és vagy 20-30LE-vel kevesebb is volt , mint most
ugye azt gariba csinálják, nagyon remélem hogy ismét jó lesz
Nekem is a leválasztás tűnik logikusnak, csakhogy ezek ugye Garrett T25 Flange-k és ahogy emlékszem egyik GT-s garrett en sincs elválasztó, és össz visz 1 helyen (Ausztráliában) találtam egy ilyen elválasztósat, a többi sima.
Vagy van az ahogy asszem nekem is meg van csinálva, hogy a wastegate rész a talpon van kitakarva, tehát belül a kipuff résznél távozik. Szerintem ez még nagyobb csacsiság, mint a szimplán különválasztós talp.
Sneakhead-et custom gépre nem hinném, hogy vállal itthon valaki, vagy ha igen, turbó árban
Hát ha a hosszas keresgélés alatt egy vadi új S-es 13" A048 és 1 versenyes 13" w14 Matador Slick-et értünk, akkor igen.
CCH majd Szabyknál találkoztam ezzek a gumival, megpróbáltam énis és úgy néz ki nekem is bevált. Minő meglepő.
Osztrákiában kaptam a kinézett méretben. Itthon agroguminál van 1 vagy 2 méretben.
Te múltkor 14,3-as időt és majdnem 0,7g-s tapadást linkeltél be és 150LE-ről beszéltél.
Ez meg közel nem az
Mellesleg hogy mi számit közel gyárinak azt te is érzed, hogy nem épp pontos meghatározás.
Tovbábi észrevétel: a gyári kuplung nem birná, és 0,7g-hez még ez a 140whp is kevés szerintem, nagyon kevés . Arról nem is beszélve hogy fent meg megfogná mint egy betonfal
lehet nem pustán nitrogén van benne, ahogy a következő gumis marketingszövegben áll:
"PNEUMIX®
A PNEUMIX® egy speciális, éghetetlen, teljesen ártalmatlan, környezetbarát gázkeverék (argon-nitrogén), melyet a legnagyobb biztonsági követelményeket támasztó légi közlekedés és az autós sport számára készített gumiabroncsok feltöltésére fejlesztettek ki.
A PNEUMIX® viszonylag állandó keréknyomást biztosít az eddig használt sürített levegõvel történõ feltöltéssel szemben. Ezáltal a gumiabroncsok kisebb igénybevételnek vannak kitéve.
A PNEUMIX® gázkeverék használata a gumik élettartamának meghosszabbításához járul hozzá, elõsegítve a profilkopás és az üzemanyag fogyasztás csökkentését, valamint a kilométer-teljesítmény emelkedését.
Az ebbõl adódó, elõírt érték alatti abroncsnyomás és a nagy terhelés alatt álló jármõ üzemeltetése akaratlanul is veszélyes túlhevüléshez vezethet, a kerék belsejében gyulladás következhet be, ami veszélyes defektek okozójává válhat.
A PNEUMIX® egy nagyon egyszerű elven alapszik. Az eddig alkalmazott, kompresszorral sürített levegõ olyan nemkívánatos szennyezõdéseket is tartalmaz, mint pl. olaj-, pára- és nedvességnyom, melyek károsak az abroncsokra. A levegõben lévõ oxigén az alapja annak a hatásnak, ami a gumiabroncsok anyagának öregedéséért felel. Ez az öregedés a gyakori nyomásveszteség okozója. A PNEUMIX® a már korosabb abroncsok természetes szivárgását is csökkenti, mivel az oxigénnél nagyobb méretű argon molekulák a mikroméretű repedéseken keresztül nehezebben távoznak.
Az üzemi hőfok emelkedésével (amely nagy sebesség esetén a forró aszfalton elérheti a 70-80 C fokot is) a levegővel töltött kerékben a vízpára gőzzé alakul, amely tágulásának következtében megnövekszik a keréknyomás. Ez befolyásolja a kerék rugalmasságát, ezért csökken az utazási komfortérzet is. A PNEUMIX® gázkeverék használatával ez a kellemetlenség is kiküszöbölhető, a légnyomás ingadozása is lényegesen kisebb, és csökken a kerekek által keltett menetzaj
hát ez az, ha 0,8-ra fújom az burnout után simán lehet 1 bar vagy felette is, akkormeg nem jobb a nitrogén ha azt tartja?
Amúgy repcsi kerekekben használják, ezt tudtam is, csak most elöször találkoztam gumisnál ezzel az ajánlattal. A slickbe való felhasználás csak az én ötletem volt
NEm versenyző mint kiderült.
Mikor említette hogy Lancia Integrale 16v és 900 LE akkor azt hittem Luca Lodi, de mint kiderült, nem. Az autó amit ők csinálnak/csináltak narancs színű és ahogy értettem nincsenek elájulva Luca eredményeitől, sőt még kielemlte tényleges 900HP nitró nélkül az övék.
Aztán, hogy ebből mi igaz nem tudom, a lényeg hogy csinálják amit kértem és természetesen jó legyen.
De valszeg wheelie lesz.
Majd a versenyek előtt kezdek el kapálózni