timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 112 bejegyzés
Előző  1  2  3  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2007.11.27. 20:51:51 (7586
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Pl 405 T16 kicsit hekkelve 
Re: ave (7580)
válasz erre előzmények 2007.10.30. 13:04:22 (6521
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Jajam 
Re: B_Csaba (6520)
válasz erre előzmények 2007.10.26. 21:17:00 (6322
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Pl ha 0.5-1mm-l felfurjak a blokkot az konnyen hozhat annyi plusz ccm-t a 4 hengerterben egyutt, hogy annyira modosul a loketterfogat 
Re: hori (6320)
válasz erre előzmények 2007.10.24. 00:32:25 (6198
Felhasználói profil
14.93 @ 153
 
Re: Bkori (6197)
válasz erre előzmények 2007.10.24. 00:14:34 (6196
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Mivel kisebb a tomeg, ami forog, ezert ott csak egy magasabb fordulaton eri el azt, de eleri. 
Re: Bkori (6195)
válasz erre előzmények 2007.10.24. 00:00:43 (6194
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Nem biztos. Lehet 3000km az eletciklus, de nem vegig 9k rpm-n, hanem addig el osszesen. Kiegyensulyozatlanul / rosszul kiegyensulyozva ijen magas fordulaton SZVSZ uzemoraban vagy inkabb uzempercben, fotengely fordulatszamban lesz merheto az elettartama. A tomegerok az egyre magasabb fordulatszammal exponencialisan nonek, aztan vmi engedni fog a nem egyenletes, nem kiegyensulyozott terheles miatt. Olyan lesz, mint egy lendkerek es berezonal az egesz. Lasd pl a turbok, pl azt is minek egyensulyozzak ki? Jo az ugy ahogy osszedobjak, nem? 
Re: Bkori (6192)
válasz erre előzmények 2007.10.23. 22:47:57 (6185
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Pl ido elott elmegy kapalni a csapagyazasa  
Re: ave (6184)
válasz erre előzmények 2007.10.19. 18:43:21 (5981
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Öccá 
Re: civiccoupe (5979)
válasz erre előzmények 2007.10.19. 01:00:05 (5951
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Hat igy nem jartam meg, de lattam mar ijet
Re: tschokker (5950)
válasz erre előzmények 2007.10.18. 23:30:35 (5949
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Tippverseny B_Csaba 1/4 mérföldes eredményére:
NISSAN            15,2@147
tschokker         15,3@142
Recska             15.4@143
Sychter              15,47@144  
Laci4                 15.50@147
Lymphater         15.55@143
Atommanó         15.69@140
bodoba              15,72@137,7
hobizoli              15.75@136
Tsoi                   15.8@143
hori                    15.81@141
Bala                   15.85@146
Fapuma8            15.88@148
2105t                 15,89@145
zorro-1                15,91@140
Leon                  16.02@144
FM2000              16.11@142
Ivóke                  16,18@138 
Re: FM2000 (5948)
válasz erre előzmények 2007.09.26. 21:34:32 (5532
Felhasználói profil
14.93 @ 153
- nincs folyamatos terhelés alatt a motor, mint egy turbónál
- nem jár állandó magas fogyasztással az örömöd

Ez mijen egy huje gyogy duma... 
Re: hori (5502)
válasz erre előzmények 2007.09.26. 20:34:43 (5527
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Ez asszem a DaveGT exvasa a videon
Sok PGT-ben van itthon SEB chip, Rafi altal .
Semmiben nem befolyasolja a mukodest negativan, csak jo
Nekem egyebkent se sok bajom volt az autoval, jobbara csak tankolni kell bele.
Fekpadon is merettuk, nagyjabol hozta is azt, amit kellene tudnia
Az angolok is szinte mind ezt hasznaljak, pedig tolunk nyugatabbra azert biztos lenne valasztek mas musorokbol is.
Ave meresenel ~egyenes a zold csik, vkik aszondjak az jo. Az az eses azert van a vegen 2.-ban -meg 1-sben is-, mert ~7k-nal valtottam el, hatha kiforogja 2.-ban a 100-t....es nem (bar ora szerint eppen megvolt ). 
Re: frinyoo (5498)
válasz erre előzmények 2007.09.20. 01:02:59 (5440
Felhasználói profil
14.93 @ 153
"Viszont az 1M-ba ez utobbi megoldassal mar biztos lehet beferni "

Ooooo ize, itt kimaradt egy NEM... 
Re: hobizoli (5438)
válasz erre előzmények 2007.09.20. 00:59:01 (5439
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Re: hobizoli (5438)
válasz erre előzmények 2007.09.20. 00:56:34 (5438
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Van. Az u.n. Tipi Boost UnoTie az asszem ~317lojjos, es egy ojan motorbol generaltak, mint ami a tied is az X1/9-ben

Amugy van 1.5-s Uno is (1.5SXie 75LE, mk1 es mk2 is), abbol lehet csinalni 1.6-st eleg ecceruen, a loketa diffi, azaz fotengely hajtokarok change, blokk es a dugok egyeznek. Foleg azert is jobb, mert 1.3-hoz (es 1.5-hoz) nemvanik "rendes" hajtokar, csak 1.4-hez meg 1.6-hoz csinalnak. Na meg igy vmivel kisebb fujas is eleg lehet, vagy ugyannyibol vmivel tobb powa' lesz.
Aztan meg ott van a Gozzoli 4340-s kitje, ami nem kifejezetten olcso (=koltsegvetes fele), de attol 1860ccm-s lesz az egyseg.
Igy kivulrol ugyanugy a gyarinak nez ki a motor, es az is, a motorszam is megmarad a gyari, faragni sem kell a beepiteshez, meg engedelyeztetni se, mert mindez az eredeti gyari blokkbol csinalodik, szep magyar szoval kifejezve

Viszont az 1M-ba ez utobbi megoldassal mar biztos lehet beferni  
Re: soma (5437)
válasz erre előzmények 2007.09.19. 23:27:39 (5435
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Oszt uccara, hogy vizsgaztatod le az Uno-t 2.0-s mocival?
Csak a zengedejjeztetese kerulne annyiba mint a koltsegvetes  
Re: Crybaby (5434)
válasz erre előzmények 2007.09.19. 14:55:31 (5340
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Az mk2-ben pedig akad, lehet itthon pont nem arultak. Pl a Braziloknal van 2.0 20V Turbo Marea is, a digoorszagban 2.4JTD Bravo, ott volt 1.1i Tipo is. 
Re: Crybaby (5338)
válasz erre előzmények 2007.09.19. 14:53:50 (5339
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Gondolhatod, hogy nem csinalnak kulon mindenhez kulon alkatreszt, ha nem muszaj...ugy dragabb a gyartas meg a raktarozas is. 
Re: Rafi (5337)
válasz erre előzmények 2007.09.19. 14:38:23 (5336
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Punto-ba se konnyebb berakni, de a huje angolok beraktak meg a Coupe/Bravo HGT 2.0 20V-t is...turboval, stb-vel. Na hat ott azert mar kell furni-faragni rendesen. Annak az autonak van/volt az a szereny 20V Turbo rendszama, biztos lattad mar, de az ebay-n is arultak az autot vmi 5-6000GPB-ert...csak hat a rossz oldalon van benne a kormany
A 2.0 16V-t pedig 2-3 elvetemult hatul a kertben meg a sorhazak elott parkolva epitette be 2 nap alatt. Na meg ott a sarga is, amit a Silvio-k csinaltak.
Az 1.9D motor az alapjaiban ugyanaz a blokk asszem, mint a 2.0-s benzines, a furat atmero 82.6mm 84mm helyett, de a fotengely loket az ugyanannyi, 90mm
Ez a motor pedig ott van mk2 Uno-kban gyarilag -de az 1.7D van mk1-ben is-, igaz a hengerfej "csak" SOHC 8V felette. Az 1.7D es 1.9D kozott a loket a diffi, az 1.7D-be akkora, mint az 1.8B-ben, 79.x mm.
Eljen a LEG  
Re: Rafi (5312)
válasz erre előzmények 2007.08.30. 21:04:00 (4936
Felhasználói profil
14.93 @ 153
A wastegate az a toltonyomast korlatozza. A kipufogogaz ezen keruli meg a turbot, de nem motorfekuzemben. Amikor felepul a nyomoagban es a turbo kompreszzoroldalan egy bizonyos nyomas, akkor a turbon annak turbina oldalan ez a nyomas megnyitja ezt wastegate nevu a keruloagat, amin at a kipufogo gazok a turbo turbina kereket kikerulve tudnak tavozni a kipufogorendszerbe. Igy nem fog tovabb noni a fordulatszama, beall egy egyensulyi allapot. Nagyobb nyomas azert nem lesz, mert az egyre jobban megnyitna ezt a keruloagat. Persze igy-ugy azert bele lehet nyulni ebbe, akar pl elektronikusan is az ECU-val, ha van pl overboost funkcio. 
Re: hori (4935)
válasz erre előzmények 2007.08.30. 20:24:40 (4932
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Hat motortfekuzemben SZVSZ zarva van a pillango, illetve nagyon kis mertekben van csak nyitva, azert van vakuum. Szoval ha fujna is a levegot a turbo sem mene be annyi, hogy ott pozitiv nyomas legyen. A turbot a kipufogogazok hajtjak meg, ha nincs elegendo kipufogogaz mennyiseg, akkor nem fog forogni olyan sebesseggel, hogy tobb levegot fujjon, mint amit a motor "magatol", szivokent beszivna. A turbo mindig forog, ha motor jar, az megint mas kerdes mikor mekkora sebesseggel teszi. 
Re: hori (4930)
válasz erre előzmények 2007.08.30. 20:20:07 (4931
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Azert esik le, mert ahogy elengeded a gazt -pl sebssegvaltasnal-, bezarodik a pillangoszelep, es a mogotte maradt levegot egy pillanat alatt beszippantja a motor, egybol vakuum lesz ott. Ekkor az ora mutatoja leesik alaphelyzetbe. Plusz meg ugyaninnen (a pillangoszelep utan) szokas egy masik, vezerlo vakuumcsovel a pillangoszelep elotti csoszakaszba beepitett BOV-t mukodtetni. Igy a bezarodott pillangoszeleprol visszapattano levegooszlop nem megy vissza a turbohoz, aholis igy, mar visszafele haladva a kipufogogazzal ellentetes iranyba szeretne forgatni a turbo tengelyet, ezzel lelassitana azt, extrem esetben -ha nagyon sokszor csinalja- akar el is torheti azt, mert a ket ellentes iranyu forgatoero miatt az a tengely kis mertekben mindig megcsavarodik. Igy viszont a turbo forgasa nem lassul le, lenduletben marad, a valtas utani gazadasra szinte azonnal megint tudja fujni a sok-sok levegot. Szoval a BOV az ket dolog miatt is jo. Illetve 3. Lehet vele tusszogtetni is  
Re: hori (4924)
válasz erre előzmények 2007.08.28. 22:15:33 (4880
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Autopalyara gondoltam  
Re: 2105t (4874)
válasz erre előzmények 2007.08.28. 21:19:15 (4872
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Az 5. lehet egy jo hosszu, "kruzingolos"...bar nalad ez a funkcio asszem nem jaccik  
Re: 2105t (4868)
válasz erre előzmények 2007.08.16. 13:43:00 (4775
Felhasználói profil
14.93 @ 153
80l/h-s van benne 
Re: Robi-ka (4770)
válasz erre 2007.07.26. 13:00:14 (4665
Felhasználói profil
14.93 @ 153
válasz erre előzmények 2007.07.06. 14:38:03 (4245
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Ez csak rajtad mulik....  
Re: xkutya (4243)
válasz erre előzmények 2007.07.03. 22:49:14 (4218
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Vmi V8-s izebize... 
Re: firewall (4201)
válasz erre előzmények 2007.07.03. 22:47:38 (4217
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Azzal mas kat-ba kerulnel.

A Williams blokk-t is lehet vhogy faragni gondolom, nem csak az 1.8-st.  
Re: xkutya (4206)
válasz erre előzmények 2007.06.27. 17:45:59 (4197
Felhasználói profil
14.93 @ 153
ebay? 
Re: Lacee (4170)
válasz erre előzmények 2007.06.27. 17:43:42 (4196
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Egy 2.0-s Williams blokk.

"There is no replacement for displacement" 
Re: xkutya (4179)
válasz erre 2007.06.16. 21:42:46 (4026
Felhasználói profil
14.93 @ 153
válasz erre 2007.06.15. 13:46:00 (4014
Felhasználói profil
14.93 @ 153
válasz erre előzmények 2007.05.18. 13:47:09 (3750
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Nem lenne egy kicsivel kevesbe komplikaltabb felrakni ra egy Charede GTti vagy egy 1.3-s Swift motort? 
Re: Koncsar (3714)
válasz erre előzmények 2007.05.06. 16:07:29 (3433
Felhasználói profil
14.93 @ 153
"This RS200 has no odometer, so the mileage is unknown."
Ez itthon is igy van, de szamlaloval  
Re: szabyk RST (3429)
válasz erre előzmények 2007.04.28. 11:01:11 (3303
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Az. De a pillangoszelep(?) a csiga elott a lenyeg inkabb 
Re: Arminius (3300)
válasz erre 2007.04.27. 22:53:09 (3299
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Click to see full size! 
válasz erre előzmények 2007.04.27. 17:42:36 (3297
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Bocsi, hogy belepofi, de ezert a 4-5kiloert nem lehet kapni bele mar egy komplett masik motort egy seggbecsukottbol?  
Re: Gomb (3287)
válasz erre előzmények 2007.04.26. 19:47:28 (3264
Felhasználói profil
14.93 @ 153
SZVSZ ha eltorik terheles kozben akkor eleg jo esellyel lehet keresni inkabb egy masik motort  
Re: Gomb (3257)
válasz erre előzmények 2007.04.26. 19:45:49 (3262
Felhasználói profil
14.93 @ 153
 
Re: civiccoupe (3260)
válasz erre előzmények 2007.04.26. 11:37:13 (3248
Felhasználói profil
14.93 @ 153
A duen-n lattam egy elado TT fotengelyt par napja. 
Re: Gomb (3246)
válasz erre előzmények 2007.04.11. 21:30:40 (3003
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Oooo...ize, kettonek is van ijen (ha ez aze'. SZVSZ a kompresszio miatt homoru 
Re: hobizoli (3001)
válasz erre előzmények 2007.04.11. 21:17:49 (3001
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Hat pont ekkora furat pl pont ebbe vanik, es egy embernek van pont egy autoja itten  
Re: Imi (2999)
válasz erre előzmények 2007.04.11. 16:49:52 (2998
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Javitanek: Charade GTti

ENGINE

Type : CB80 (CB70 in Japan)
Size : 993cc
Cylinders : 3
BHP : 99.23
Torque : 95.88 lbs ft
Bore : 76 mm
Stroke : 73 mm
Valves : 12 overhead
Compression : 7.8:1

 
Re: hobizoli (2997)
válasz erre előzmények 2007.04.11. 16:34:43 (2997
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Swift? 
Re: _Tomiboy (2993)
válasz erre előzmények 2007.04.10. 15:57:56 (2991
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Toltsd fel ide: http://www.imageshack.us/ 
Re: _Tomiboy (2986)
válasz erre előzmények 2007.04.05. 19:13:25 (2957
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Nekem eccer a kormanyszervo flexibilis hidrocsove ugrott le ~4-5 eve, afkorz az oil a turbora figyelt (hova mashova )...nem kicsit fustolt a gepjarmu. Ja es volt rajta bilincs is, meg a csonk vege is kormos kialakitasu volt, es megis 
Re: Atommanó (2955)
válasz erre előzmények 2007.03.14. 22:20:55 (2627
Felhasználói profil
14.93 @ 153
"Nem szepnek kell lennie, hanem gyorsnak" 
Re: hori (2624)
válasz erre 2007.03.04. 23:01:14 (2483
Felhasználói profil
14.93 @ 153
válasz erre előzmények 2007.03.02. 19:15:43 (2474
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Ez a Daihatsu Charade GTTi downpipe-a a turbo utan 
Re: Imi (2443)

összesen 112 bejegyzés
Előző  1  2  3  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!