timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 92 bejegyzés
Előző  1  2  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre 2009.01.22. 09:25:12 (12968
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Egy ilyen nem érdekelne????


Sokkal profibb mint egy ithoni gyártás, és elfogadható árban. sztm... 
válasz erre előzmények 2008.11.20. 07:52:02 (12313
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Nekem szétnyomta a hűtőt, aztán befolyt a hengerbe a víz és ott összebaszott hüvelyt, dugót..... 
Re: Atommanó (12312)
válasz erre előzmények 2008.11.19. 19:11:31 (12301
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Nekem nem jött be.. egy hüvelyezett blokkom és dugószett bánta.... 
Re: Robi-ka (12298)
válasz erre előzmények 2008.11.17. 10:59:07 (12269
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Gyári súlyú, még nem mértük de pilótával olyan 1200-körül tippeljük.

Kellene még normális gumi, erős féltengelyek, normális rajtautómatika, hogy stabilan egyformákat tudjon rajtolni, és még véletlenül se egyhelyben füstölje le a gumit. 
Re: ave (12268)
válasz erre előzmények 2008.11.17. 09:00:40 (12266
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Nem Te voltál az egyetlen.

Oké, akkor csak 250 ló a szar.
Nézzük a tényeket:
-Kb 250 lovas szívó moci kb azonos súllyal (talán vagy 50kg-al könyenbbel), 1,8 60 lábbal 13,2
-330 lovas VORTEC ITR (ez miért hiteles eredmény?) 2,2-2,3 közötti 60 lábbal 12,96@181 (ez talán 50 kg-al lehet nehezebb vagy egy picit többel)

Ha csak az inti végsebességét hasonlítjük össze a Laciéval 181vs 179, úgy gondolom, hogy 80 lótól JÓVAL kevesebb van köztük. És meg merem kockáztatni, hogy ha Laci tudott volna 1.8-1,9 60 lábat menni (ennek nem csak a gumi, de még egyébb technikai háttér hiánya is van) a 12,7-12,8 elérhető lenne simán. És még mindíg egy full utcaI kocsiról beszélünk.

És még mielőtt valaki a szemünkre hányná, hogy a hátsó űlések ki voltak szedve, azt kérem legközelebb nézzen be a csomagtartóba is, ahol közelannyi (ha nem több) súly van bent mint az űlések súlya. 
Re: tschokker (12265)
válasz erre előzmények 2008.11.16. 20:14:28 (12263
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Meglepődnél kik kételkedtek az eredményben a legjobban, de megtartjuk magunknak, fő a békesség. 
Re: Bandi (12262)
válasz erre előzmények 2008.11.16. 15:55:44 (12261
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Ja mindez egy utcai angol kasztnis civiccel, fos gumikkal (2,3 60láb...) 
Re: Pelyvi (12260)
válasz erre előzmények 2008.11.16. 15:54:13 (12260
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Kollegám D16Z6 turbójának konfigja:
-450 injektorok
-255l/h üzemanyagpumpa
-h-profilos hajtókar
-Vitara dugók
-Garrett T3/T4 turbo valami hibrid, kis kipuff oldallal, nagy nyomóoldallal
-1.3 bar nyomáson

A lényeg: 286LE 300+Nm, bár sokak szerint rossz a mérés...

A timeslip mégis magáért beszél:  http://timeslip.hu/verseny.php?id=122&filter=912
 
Re: LACI_ED7 (12258)
válasz erre 2008.11.11. 22:14:30 (12220
Felhasználói profil
11.34 @ 186
2,37kg/fm súlyú csövet 48x2-est debrecenben is találtam. Most nem tudommilyen anyagminőségű, nem jegyeztem meg 
válasz erre előzmények 2008.11.11. 22:13:09 (12219
Felhasználói profil
11.34 @ 186
de viszont a norhmerlt oldalán találtam 48,3x2 es nemesacélcsövet aminek a súlya csak 2,3kg/fm, de a legjobb lenne az 1.6 mm falvastagságú ami 1,87 kg/fm... kérdés, hogy ezek bírják annyira a terhelés mint a jól bevált de vastagfalú és nehéz acélcső??? 
Re: Pelyvi (12218)
válasz erre előzmények 2008.11.11. 22:08:33 (12218
Felhasználói profil
11.34 @ 186
3,24 kg/fm ha 48,3x2,9 mérettel számolunk. Ugyanilyen acélcső 3,25kg.... nem éri meg.... 
Re: carlosracing (12216)
válasz erre előzmények 2008.11.11. 20:46:09 (12214
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Olyan 50 és 30mm átmérőjüek. A métersúlyát kérdeztétek már??? Nekem még azt se tudták megmondani, bár kiszámolgathattam volna a tömör adataiból... 
Re: quadrifoglio verde (12213)
válasz erre előzmények 2008.11.11. 20:26:44 (12212
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Na, nem sikerült csövet kerítenem, csak rudat tudtak volna adni.... 
Re: quadrifoglio verde (12175)
válasz erre előzmények 2008.11.10. 12:37:08 (12193
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Nem én hegeszteném. 
Re: carlosracing (12186)
válasz erre előzmények 2008.11.09. 21:03:47 (12173
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Egyenlőre ennyi infót tudok én is, holnap felkeresem a boltot és akkor én is okosabb leszek.
Normál acélcsőből kb 50 kiló lenne a csövezés, ha 30 kiló alatt nem tudom kihozni, nem csövezek. A 25CrMo4 cső súlyát is holnap tudom meg. 
Re: quadrifoglio verde (12168)
válasz erre 2008.11.09. 20:55:47 (12167
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Ja igen, és ha valakinek van rólla infója, hogy kb mi az a minimumátmérő amit ebből az anyagból kell választani bukócsőhöz, azt örömmel venném. Én olyan 50-esre gondoltam.... 
válasz erre előzmények 2008.11.09. 20:49:45 (12163
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Még csak ismerős barátnője kérdezte meg faterját ( Mosolyog ), Debrecenben van a bolt/telep, és valószínü csak rendelésre lesz, valamint olyan 4eFt/m.

Egyébként tudja valaki mivel lehet ezt hegeszteni?? 
Re: quadrifoglio verde (12141)
válasz erre előzmények 2008.11.09. 19:38:19 (12137
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Köszi, és úgy néz ki nem is olyan nehéz eszerezni ezt a fajta csövet, bár nem olcsó Mosolyog  
Re: carlosracing (12124)
válasz erre 2008.11.06. 14:03:03 (12121
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Csövezéshez kersnék valami nagyon könnyű csövet megfizethető áron, vagy mondjátok meg, hogy mit keressek, mert lövésem sincs, merre induljak el. 
válasz erre előzmények 2008.04.29. 19:12:58 (10049
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Megjátszott dolog az egész..... Mosolyog

A sofőr a kocsi mögül rohan elő égve, arról nem is beszélve, hogy a futam alatt nem volt rajta sisak.

Mosolyog Mosolyog Mosolyog  
Re: recska (10046)
válasz erre előzmények 2008.02.09. 21:53:00 (8827
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Tommyt! Kérnék egy elérhetőséget hozzád, hogy személyesen tudjunk beszélni. Köszi! 
Re: tommyt (8820)
válasz erre előzmények 2008.02.06. 17:21:59 (8775
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Hali!

AZ esi hf-től szerintem úgy 110 paci körül várhatod max a gépet. De van egy nagyon nagy előnye: innentől kezdve gyakorlatilag bármilyen tuningtengelyt találsz hozzá, valamint a vtec-es is lesz a géped, és lehet huzigálni felfelé.

Az ültetésre csak annyit: a pénzedtől függ, nagyon szar rugó nincs. Gyári telóval max 40mm.-t. 
Re: _RaZeR_ (8773)
válasz erre előzmények 2007.12.23. 17:53:22 (7887
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Miért gondolod??? A maga korában se a robbanómotornak, se a repülőgépnek, és szinte semmilyen újításnak nem jósoltak jövőt, vagy legalábbis nagyon nagyot tévedtek a fejlődése ütemében. 
Re: carlosracing (7885)
válasz erre előzmények 2007.11.24. 09:59:26 (7408
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Akkor megpróbálom lefordítani saját nyelvemre: padra felállok (ez adja a terhelést) beállítok egy fordulatszámot és egy terhelést. Elkezdem állítani az előgyújtást és közben figyelem a vákum változását. A legnagyobb vákumhoz tartozó előgyújtásszög értéket írom a gyújtástáblába az adott helyre. Jól gondolom??

Mi  a helyzet padlógáznál??? 
Re: hungryta.com (7398)
válasz erre 2007.11.23. 21:15:18 (7392
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Hali Emberek!

Lenne egy NAGY kérdésem: mi határozza meg, és hogyan, hogy mennyi legyen az előgyújtás?? Hogy töltsem ki a gyújtástáblát, hogy az tökéletes legyen??? van valaki aki tudna erről egy kis felvilágosítást nyújtani??? 
válasz erre előzmények 2007.10.30. 17:41:43 (6566
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Tudnád nekem is küldeni???

 
Re: Saybor (6551)
válasz erre előzmények 2007.09.11. 15:05:37 (5050
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Váltok dízelre  
Re: civiccoupe (5049)
válasz erre 2007.09.11. 13:56:21 (5048
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Chipbox nagykerest keresnék! 
válasz erre előzmények 2007.08.31. 09:46:14 (4945
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Köszi, úgy néz ki ez összejön!!! 
Re: Robi-ka (4929)
válasz erre előzmények 2007.08.30. 15:49:44 (4928
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Hát ha minden kötél szakad akkor érdeklődöm ott. De remélem találok közelebb is, bár már lassan leteszek rólla hogy találok.... 
Re: ave (4921)
válasz erre 2007.08.30. 12:35:40 (4913
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Ki tudna nekem jövő hét végére eladni/kölcsönadni vagy esetleg olya címet adni ahol legyártanának 13x9J felnit (ET0, 4x100)???? 
válasz erre előzmények 2007.08.27. 18:24:46 (4849
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Mail. pelyvi@debrecen.com   és ez az msn címem is, de ott ritkán vagyok 
Re: Robi-ka (4846)
válasz erre előzmények 2007.08.27. 17:20:12 (4845
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Kicsivel több mint a feléből megvan minden (de lehet kevesebből) és nem lehet tudné néhány dolognak a márkáját (kínai gagyi)... felejtős 
Re: Robi-ka (4842)
válasz erre előzmények 2007.07.23. 20:50:18 (4614
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Ez komoly???? Hú de jó, hogy nem kell a turbóval foglalkoznom  
Re: oioio-1 (4609)
válasz erre előzmények 2007.07.11. 10:35:23 (4387
Felhasználói profil
11.34 @ 186
A baj az, hogyha jön ide egy idegen és elolvassa a hozzászólásaidat mi meg nem reagálunk rá, akkor az fog lejönni neki, hogy itthol mindenki hülye a motorépítéshez és csak és kizárólag külföldön lewhet jó motort építeni. És mindez egy olyan szájából akinek se a gyorsulási versenyzéshez, se a "motorépítéshez" semmi köze.

A "nagytudású" jelzőt én magamra vettem ,és kikérem magamnak. Inkább azt fogom csinálni mint Sanya, nem segítek senkinek... Tudom, hogy a tudásom hiányos, de aki eddig hozzám fordúlt, én annak segítettem, de tényleg az lesz a legjobb, ha elküldöm hozzád aki segítséget kér és majd az interneten megszerelitek, megvitatjátok a problémáját, aztán megy tovább szar kocsival.

bzd+ én a saját erőmből jutottam el idáig, kurvasokat bújtam a netet, figyeltem a nagyokra és tanúltam és tanulok, saját magamnak szerelek, a tavaji gépemet gyári karosszériás kocsi a kategóriámban meg se tudta szorítani, kb 5 első helyet sepertem be kisebb nagyobb versenyeken...



Van egy jó jelzőm..... "internettuner" ...... ne vedd magadra.... 
Re: tRebroN (4384)
válasz erre előzmények 2007.07.10. 20:57:52 (4369
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Na jó, egy kicsit elragadtattam magam, bocsi. 
Re: ave (4353)
válasz erre előzmények 2007.07.10. 15:43:43 (4347
Felhasználói profil
11.34 @ 186
A vélemény meg egy olyan dolog mint a szar: mindenkinek van de senki nem kíváncsi a másikéra. 
Re: tRebroN (4341)
válasz erre előzmények 2007.07.10. 15:41:07 (4346
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Hát csak azért mert annakidején CCH és Koczeka között volt egy hasonló vita, amit szerintem egyik fél se nyelt le csak fegyverszünetvan. És te most Koczeka oldaláról közelíted  a dolgokat, vagyishogy itthol nem lehet motort építeni, mert senki nem tud.

Itt Te most azt képviseled amihez közöd nincs, a motorból kb a szelepfedelet ismered, és olyanokkal szálsz szembe akik már építettek pár motort, Magyaroszág legygorsabb Honda motorjait, és igen, kijelenthetem, hogy Európa leggyorsabb Hondája is Magyar. 
Re: tRebroN (4340)
válasz erre előzmények 2007.07.10. 14:06:33 (4338
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Te tudod melyik az a 8 hely ahová ell kell vinned  a motort hogy működjön??? Neeem??? Na látod, ezt kell megfizetni... Egyébként Te ugye jóba vagy Koczekával??? 
Re: tRebroN (4336)
válasz erre előzmények 2007.07.08. 19:20:53 (4313
Felhasználói profil
11.34 @ 186
A duen-en én hirdetek, amit beírtak, meg ami a hirdetésben is szerepel a skunk2.com- ról van. 
Re: tRebroN (4307)
válasz erre előzmények 2007.07.07. 22:19:42 (4290
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Azért mert nem ismersz dolgokat, még nem biztos, hogy az nem is létezik...

Te nyugodtan vigyorogjál, Én inkább tanulok belőle.... 
Re: firewall (4276)
válasz erre előzmények 2007.07.07. 11:47:40 (4273
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Akkor mutatok egy szebbet

K24A DOHC iVTEC
2.55 liter
15,0:1
350 whp
9,86@140mph
És mindíg csak szívó.....


Ha nem hiszed nézd meg:  http://skunk2.com/Project%20Cars/project_delta.php
Ha nem is szentírás az 1.6-ból a 232 ló, de azért ott a tengeren túl csak tudnak valamit......

 
Re: firewall (4262)

összesen 92 bejegyzés
Előző  1  2  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!