Gyári súlyú, még nem mértük de pilótával olyan 1200-körül tippeljük.
Kellene még normális gumi, erős féltengelyek, normális rajtautómatika, hogy stabilan egyformákat tudjon rajtolni, és még véletlenül se egyhelyben füstölje le a gumit.
Oké, akkor csak 250 ló a szar.
Nézzük a tényeket:
-Kb 250 lovas szívó moci kb azonos súllyal (talán vagy 50kg-al könyenbbel), 1,8 60 lábbal 13,2
-330 lovas VORTEC ITR (ez miért hiteles eredmény?) 2,2-2,3 közötti 60 lábbal 12,96@181 (ez talán 50 kg-al lehet nehezebb vagy egy picit többel)
Ha csak az inti végsebességét hasonlítjük össze a Laciéval 181vs 179, úgy gondolom, hogy 80 lótól JÓVAL kevesebb van köztük. És meg merem kockáztatni, hogy ha Laci tudott volna 1.8-1,9 60 lábat menni (ennek nem csak a gumi, de még egyébb technikai háttér hiánya is van) a 12,7-12,8 elérhető lenne simán. És még mindíg egy full utcaI kocsiról beszélünk.
És még mielőtt valaki a szemünkre hányná, hogy a hátsó űlések ki voltak szedve, azt kérem legközelebb nézzen be a csomagtartóba is, ahol közelannyi (ha nem több) súly van bent mint az űlések súlya.
de viszont a norhmerlt oldalán találtam 48,3x2 es nemesacélcsövet aminek a súlya csak 2,3kg/fm, de a legjobb lenne az 1.6 mm falvastagságú ami 1,87 kg/fm... kérdés, hogy ezek bírják annyira a terhelés mint a jól bevált de vastagfalú és nehéz acélcső???
Egyenlőre ennyi infót tudok én is, holnap felkeresem a boltot és akkor én is okosabb leszek.
Normál acélcsőből kb 50 kiló lenne a csövezés, ha 30 kiló alatt nem tudom kihozni, nem csövezek. A 25CrMo4 cső súlyát is holnap tudom meg.
Ja igen, és ha valakinek van rólla infója, hogy kb mi az a minimumátmérő amit ebből az anyagból kell választani bukócsőhöz, azt örömmel venném. Én olyan 50-esre gondoltam....
AZ esi hf-től szerintem úgy 110 paci körül várhatod max a gépet. De van egy nagyon nagy előnye: innentől kezdve gyakorlatilag bármilyen tuningtengelyt találsz hozzá, valamint a vtec-es is lesz a géped, és lehet huzigálni felfelé.
Az ültetésre csak annyit: a pénzedtől függ, nagyon szar rugó nincs. Gyári telóval max 40mm.-t.
Miért gondolod??? A maga korában se a robbanómotornak, se a repülőgépnek, és szinte semmilyen újításnak nem jósoltak jövőt, vagy legalábbis nagyon nagyot tévedtek a fejlődése ütemében.
Akkor megpróbálom lefordítani saját nyelvemre: padra felállok (ez adja a terhelést) beállítok egy fordulatszámot és egy terhelést. Elkezdem állítani az előgyújtást és közben figyelem a vákum változását. A legnagyobb vákumhoz tartozó előgyújtásszög értéket írom a gyújtástáblába az adott helyre. Jól gondolom??
Lenne egy NAGY kérdésem: mi határozza meg, és hogyan, hogy mennyi legyen az előgyújtás?? Hogy töltsem ki a gyújtástáblát, hogy az tökéletes legyen??? van valaki aki tudna erről egy kis felvilágosítást nyújtani???
A baj az, hogyha jön ide egy idegen és elolvassa a hozzászólásaidat mi meg nem reagálunk rá, akkor az fog lejönni neki, hogy itthol mindenki hülye a motorépítéshez és csak és kizárólag külföldön lewhet jó motort építeni. És mindez egy olyan szájából akinek se a gyorsulási versenyzéshez, se a "motorépítéshez" semmi köze.
A "nagytudású" jelzőt én magamra vettem ,és kikérem magamnak. Inkább azt fogom csinálni mint Sanya, nem segítek senkinek... Tudom, hogy a tudásom hiányos, de aki eddig hozzám fordúlt, én annak segítettem, de tényleg az lesz a legjobb, ha elküldöm hozzád aki segítséget kér és majd az interneten megszerelitek, megvitatjátok a problémáját, aztán megy tovább szar kocsival.
bzd+ én a saját erőmből jutottam el idáig, kurvasokat bújtam a netet, figyeltem a nagyokra és tanúltam és tanulok, saját magamnak szerelek, a tavaji gépemet gyári karosszériás kocsi a kategóriámban meg se tudta szorítani, kb 5 első helyet sepertem be kisebb nagyobb versenyeken...
Van egy jó jelzőm..... "internettuner" ...... ne vedd magadra....
Hát csak azért mert annakidején CCH és Koczeka között volt egy hasonló vita, amit szerintem egyik fél se nyelt le csak fegyverszünetvan. És te most Koczeka oldaláról közelíted a dolgokat, vagyishogy itthol nem lehet motort építeni, mert senki nem tud.
Itt Te most azt képviseled amihez közöd nincs, a motorból kb a szelepfedelet ismered, és olyanokkal szálsz szembe akik már építettek pár motort, Magyaroszág legygorsabb Honda motorjait, és igen, kijelenthetem, hogy Európa leggyorsabb Hondája is Magyar.
Te tudod melyik az a 8 hely ahová ell kell vinned a motort hogy működjön??? Neeem??? Na látod, ezt kell megfizetni... Egyébként Te ugye jóba vagy Koczekával???
Sokkal profibb mint egy ithoni gyártás, és elfogadható árban. sztm...