nekem az a tapasztalatom, hogy a slick nagyon megfogja a 200 le alatti autókat! nekem fent volt 185/60 r14, a rajt nagyon jól sikerült mindig, 2,1-es 60 láb ( nekem elég jó )
de mikor felváltom a 3.ba akkor nagyon megfogja kocsit, btw, bemelegszik a slick szerintem.
2-3 tizeddel jobbat mentem az utca gumimmal, ami nem olyan rossz, 17x9 225/35 !!!
kinek mi a tapasztalata-e téren? jobb menni inkább egy jobb minőségű utcai gumival alacsony lóerővel?
üvegszál 500 fokon elolvad! ha most a sárga üveggyapotra gondolsz. fehér szinü kerámiaszálat kell használni, 1250 fokig tüzálló 1480 fok a lágyolási pontja, és kb 10x nehezebb a mezei üveggyapotnál. annál még a közetgyapot is jobb, 800 fokot bir átlagba
hátha tud vki okosat mondani!
addot egy 1,8 is bmw csippelve mondjuk 145-150 le max. gyárilag 136. 1100-1150 kg, ugy hatso kerek. van egy " 50 " le keresztelt fuvoka benne (nitro). tehat ca. +/- 200 le az auto 250 nm-el. AFR mérő és kipuffgázhömérséklet mérő is benne van.
milyen slicket erdemes feltenni? milyen gumit előre? én hátra 13 vagy 14 colos felnit gondoltam, ca. 200 mm szeles gumival, az összetételt nemtudom. elölre minimális tapadás kell szerintem, oda elég lenne 165 vagy 175 mm szeles utcai gumi is akár. hát en ezt gondoltam, kinek mi a tapasztalata, velemenye? tököli futamokon nem hasznalnam az autot...