Köszönöm, a választ.
Az alfabb nagyjából a Greg Gordon féle megy csak kompresszorral, onnan nem kaptam túl nagy segítséget azon kívül,hogy vegyem meg a szettjét 3000Usd-ért ami néhány csövet egy MP62-őt és szíjkereket tartalmaz... nafaszt.. Inkább legózok ha úgy döntök hogy ilyen tekerős szar kell nekem
Hát bakker, mindent. Hogy mi mit jelent, és hogy ebből kiderül-e hogy egy 3.0-es motorra kicsi-e vagy nagy, mekkora a max nyomás ami elérhető, ilyesmiket.
Kéne egy kis help. Keresek szelep alapján egy bmw-t.Amit tudok, 46mm átmérőjű a tányér, 8mm a szár és a hossz ami kb 104mm állítólag 318i és 520i-ben van,de én így nem találtam.
Valakinek van tapasztalata 2 főfékhengeres fékrendszer kialakításában? A kérdés az lenne, hogy mi alapján lehet kiokoskodni, hogy mekkorák legyenek a hengerek?
Hát én amikor alfát vettem a másik lehetőség egy e30 V8 építés lett volna, így,hogy leírtad, már nem sajnálom,hogy nem lettem hűtlen. Az alfa gyári cuccokhoz, legalább még van forrásom.
Akkor én elmondom,hogy V6 alfához még annyi sincs mint BMW-hez, ami esetleg van, azt valószínűleg NASA-nal gyártják Csak egy jó ITB szett 1400GBP+vat, egy jó tengely pár a 12vhez 1200EUR+fa, 24hez 2500EUR...
Egyelőre még csak nézelődök, érdeklődök. Vagy szívó nagyccm+sokszelep vagy kompresszor+nagyccmkevésszelep De ha nem zavarlak, lehet csütörtökön benézek hozzád
Miután most vagyok túl egy hasonlón, nem lehet,hogy a lambda befosott.Nekem is csinálta,hogy mondjuk padlón zsír volt minden, váltás félgáz és azonnal szegény volt...Mint kiderült a szonda fosta el magát...
Na ez az amit én se értek hogy GMalma miért vállalja be.Ez nekem olyan gagyi ebayes csipsztuningnak jön le, kiküldöm, beküldi azt lesz ami lesz...Én csak most kezdtem el programozni, de egyszerűen nem értem,hogy ír meg egy gyújtás vagy befecsi táblát anélkül hogy adott fordulaton látná,hogy mit reagál a kocsi AFRben, na meg seggre se érzi,hogy jobb lett-e...
Márkaszervíz.... Tesóm saxójából hiányzott a légzsák, helye megvolt, csak mint kiderül a nepper elfelejtette mondani, hogy aki leadta a kocsit megrendelte,ha megvan adja vele. Na a márkaszervíz közölte,hogy műszerfalat kell cserélni mert nincs hely (?) és a művelet cakklipakkli 950e jómagyar forintba lett volna egy akkor 2.3milliós saxon....Mondtuk,hogy fákju pubi
Hát, én is erre gondoltam, a testet ugyanonnan kapta mint az ecu, gondoltam ez szar, kapott egy másikat.Az áramot ugyanonnan gyújtásról ahonnan a többi (működő) műszer. Kapott teljesen máshonnan, mert ez a rossz. Ma lekötöttem a világítást, mert olvastam a manualból,hogy megy anélkül is, meg ha rossz helyre vmi kapcsolóra kötötték, akkor error van. Na ezt leszedtem és testeltem ahogy a manual írta. Na ezután kalibráltam, és elkezdett érthető hibakódokat írni. Volt egy Error2 heater cicruit open, aztán egy error 4Pump sensor circuit open.A kábel jó, a csati a helyén, újra kalibráltam és megint 22.00 ír a műszer, a logworksben ezt 49+ nak írogatja.... :-)
Mindkettő ezt mutatta, kalibrálni nemrég kalibráltam, de majd azért megcsinálom ma megint.Ha kicsit lehűl. Bár a múltkori kalibráció után se szűnt meg a jelenség.
Folyamatosan full szegény 22. AFR-t mutat, majd néha néha elkezd mérni, általában gázelvétel után ha újra nyomom fokozatosan, nem padlózom akkor 10-ből 2x elkezd méricskélni, majd 10s után újra 22 mutat. A gyertyák őzbarnák, a szonda jónak tűnik mert mér néha.