Köszi szépen!!
Hát nem tom!!Igazság szerint az agondom hogy a harmadik turbóm nyüvöm el 4 hónapon belül,de ilyen lófasz nyomáson 1,1-1,2 ,de eddig mondjuk úgy szereztem őket,hogy felújítottnak mondták így meg úgy,most saját magam küldtem el felújítani úgyhogy most azzal nem lesz gond!! Csak néztem az autómon hogy nálam a karter aljába csatlakozik az olajvisszafolyó cső és gondoltam mivel oda megy, így az alján biztos áll az olaj,és lehet lerakódik kotu vagy mivel hogy felülröl megy bele az allján meg áll és így nagyon feltorlódik és vhol ki kell jöjjön ezért nyomja ki turbo mindig,de lehet hogy hülyeség!!!
Ja igen meg ez az olajvisszafolyó nem teljesen leejt hanem kicsi emelkedés van benne utána kezd lejteni ,de gondolom az nem annyira nagy gond!
Egy olyan kérdésem lenne hogy a turbós autónál a turbó alján a turbo olajvisszafolyó csövet a motornál az olajszint alá vagy fölé érdemes bekötni vagy teljesen mindegy ??????? Köszi előre is!!!!
Sziasztok!
Egy kis segítség kéne! Egy cimborámnak van egy golf sincro variant-ja VR6-os! Kompresszort akarna rá! Esetleg nem e tudtok vmi szakit aki ebben tudna neki segíteni,aki vállal iyen összerakást!
Előre is köszi!
összesen 4 bejegyzés 1
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
Ma megjött turbo,úgyhogy akkor holnap átkötjük feljebb a visszafolyót!!!