De ,természetesen.Bár biztos van olyan gyártó aki " vékonyabb" kart csinál ilyen motorhoz.
Pautert nézegettem szimpinek tűnik,de az is csak azt irja "FIAT/ lancia 2.0l 4 cyl. "
eddig mindegyik ezt irta azt mégse okés.
Kb oldalanként 5-5 mm a difi, 2 hengernél kiadná a blokk de kettőnél átlyukadna a viztérbe .
hajtókarból nem tudom le merjünk-e venni.gondolkodtam nem H profilu hajtókarban is ,de nem találok sehol,illetve nem tudjuk a hibádzó méreteit.
Ja vékonyabb,de azt nem értem akkor mért úgy árulják hogy Fiat/lancia 2.0 16v .Ménem irják hogy ez meg ez a motorkód?A Balanszos motorba jó csak mint kiderült, mert ott más a blokk kiképzése.
nem nagyon lehet azt lejjebb fúrni .
azé akarok 12 tőcsavart mert nem találtam a gyárinak megfelelő arp-t.
valami angol oldalon találtam 12-s "állitólag GR.A csavart de az sem tőcsavar.nálam okosabbak azt mondják hogy a sima csavar rugózik valamennyit mig a tőcsavar nem .
persze ez lehet faszság .....
mindenesetre gyári lándzsáknál bevett szokás volt a 12-s tőcsavar.
Urak!
van valakinek ötlete hogy ki gyártana le 10 db 12x1.25 ös tőcsavart hengerfejhez?
Arp-t néztem de nem találtam custom gyártásra utaló jeleket...............bár lehet én vagyok a vak,
egy siklócsapágyas turboban olyan pici a csapágy illesztése (olajfilmben fut),ill a csapágyon az olajfuratok hogy ez az icipici bevonat is drámát okoz,sőt ha éppen olyan kedve van leválik a bevonat.
ha nem kap kenést pár másodpercig a csapágy vége is.
Elég sűrün találkozni ilyen szétesett turboval.
Előszőr azt hittem Greg Dimitriades-t mondod, neki is 9xx a lándzsa csak 9.2 megy 250 körül ,bár asszem mostanába ment rekord 8.9 -t is. destroker 1.8-as motor kezeletlen pályán.
Lehet tudatlan vagyok de "AGYCSL" mi ez?
Amúgy nekem van is készen asszem, meg csinálni is tudunk..............
Holnap hijjá fel ne felejtsem el megnézni.
Kösz.
A Ca18DET az 16v ugye?
nekem a 8v turbo motorkodja kellene...
Egy barátomnak segitek épiteni driftre(elkezdenénk alkatrészt rendelni),de a motorszám nem beazonositható, forgalmiba meg az okosok csak CA18-at irtak.
Gúglizok már egy ideje de egyértelmüen nem derül ki.....
Van alapjárati motorod? vagy a pillangó van benyitva?
nekem nem volt alapjárati motor de a pillangó 70% be volt nyitva igy akármekkora nyomást tudtunk csinálni.
Alpjáratot meg benzinelvétellel oldottuk meg ,ha jól sejtem.De innen kezdve uccán izzasztó volt vele menni.......
A sacc / kb jó lesz igy elvét követtem tervezéskor.
meg megnéztem képen egy két külföldi szivosort ennyi.
Nem lett tervezve,talán annyi hogy nagyobb airbox legyen rajta mint a gyárin.
ez kb 4l-s lett.
Nem tudom hogy ez igaz lenne ,de olyanokat én is olvastam hogy a kétlityisnek kifejezetten "érzékeny" a csapágyazása.Sztem ez igencsak használt fordulatszám függő dolog .Nálam okosabbat kell erről kérdezni.
kétféle 16v sor van ez kupéjé 2db ból középen gumival,az integrale teljesen fém kicsitt nagyobb gyűjtővel.Ahogy nézegettem kint mindenki cseréli az erősebb lándzsákon.
Követtem a tapasztalati utat
Pautert nézegettem szimpinek tűnik,de az is csak azt irja "FIAT/ lancia 2.0l 4 cyl. "
eddig mindegyik ezt irta azt mégse okés.