timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 719 bejegyzés
1  2  3  4  5  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre 2013.03.27. 21:43:16 (19094
Felhasználói profil
13.40 @ 166
hol chipelnek jól bmw-ket?
bmw E61 520d nem a 150 lovas hanem a 160 valamennyi Mosolyog
a kérdés hogy érdemes ezeket chipelni? bírja? mi várható? 
válasz erre előzmények 2012.12.20. 17:29:53 (19044
Felhasználói profil
13.40 @ 166
neked milyen keverék volt? én softot szeretnék. toyo r888 meg yoko a048 hoz képest milyen a tapadás? 
Re: Lizard21 (19043)
válasz erre 2012.12.09. 16:12:52 (19042
Felhasználói profil
13.40 @ 166
https://webaruhaz.kulcs-soft.hu/index.php?id=db50e4942d55449981fe0ba60ef3514f&p=kereses&kat=7588
erről a márkáról valami infó tapasztalat?
semi slicket akarok, toyo r888 at szeretnék különben.  
válasz erre előzmények 2012.07.31. 14:55:19 (19005
Felhasználói profil
13.40 @ 166
köszi szépen! de ez nem jó sajnos.
 
Re: scitec86 (19004)
válasz erre 2012.07.30. 17:31:55 (19001
Felhasználói profil
13.40 @ 166
2.0 toledo motor csak blokk más nincsen hozzá.
van egy komplett 1.8 16v KR gti ami 1es golfba van benne.
csak szétment az alja.

érdeklődött össze lehet e hozni as kettőt, de ha vannak buktatók és nem megy egyszerűen, akkor nem erőltetnénk.
akkor marad egy ugyan ilyen 1.8 blokk, tud ilyet is szerezni.

de ha van valami eladó komplett motorotok jöhet, megemlítem neki.
 
válasz erre 2012.07.30. 14:57:45 (18997
Felhasználói profil
13.40 @ 166
egyik ismerősöm szeretne motort építeni.
most van neki egy golf 2 gti 1.8 16v KR motorkódos motorja.
2.0-át szeretne
Van kilátásban egy seat toledo 2.0 blokk. ABF motorkód
a kérdés erre rá lehet építeni az 1.8as hengerfejet?
hf tömítéseket néztem mindegyik 1.75 vastag. de az 18: 82mm furatú a 2.0: 83.5mm

mik a lehetőségek?
 
válasz erre előzmények 2012.07.20. 19:56:01 (18995
Felhasználói profil
13.40 @ 166
nagy a turbólyuk. azt nem tudom gyárilag van e ekkora. 
Re: scitec86 (18992)
válasz erre előzmények 2012.07.11. 11:42:24 (18979
Felhasználói profil
13.40 @ 166
kerámia gyapot kéne nekem, kétlem hogy ők olyat használtak. de egy próbát megér. Tomaszka számát nem tudod? 
Re: scitec86 (18978)
válasz erre 2012.07.06. 19:46:37 (18977
Felhasználói profil
13.40 @ 166
érdeklődnék hogy milyen anyag való a hátsódobomba hangcsillapítás gyanánt, mert az enyémből kiégett minden és hol lehet beszerezni.
Ha valaki Sopron környéki és itt tudja hol lehet az még jobb. előre is köszönöm!!! 
válasz erre 2012.04.05. 09:19:36 (18902
Felhasználói profil
13.40 @ 166
ivt-m van. sajnos nem a gyári órája van, ezért 8000rpm a  max. már integra tengelyekkel is kevés volt, de egy jelöléssel megoldottam. most viszont leakad az óra és a fordulat megy tovább.
erre keresek megoldást. ha valakinek van gyári ivt óraegysége jutányos áron az írhatna. talán az elég lesz 9000rpm a max. 
válasz erre 2012.04.02. 10:18:04 (18894
Felhasználói profil
13.40 @ 166
http://racing-bazar.hu/versenyautoalkatresz/egyeb/autometer_fordulatszammero

ilyesmi fordulatszámmérőről mi a vélemény? hondámba kéne. meg ha valakinek van használt vagy másmilyen ami nem csak dísz hanem használható is írjon! köszönöm. 
válasz erre előzmények 2012.03.05. 20:39:28 (18855
Felhasználói profil
13.40 @ 166
jaja. már emlékszem hogy a csapágy külső fele is szar volt. a kérdés mitől tud körbefordulni? csak anyaghibától? 
Re: scitec86 (18854)
válasz erre előzmények 2012.03.05. 20:28:56 (18853
Felhasználói profil
13.40 @ 166
hopp. az más. csinálj róla képet. aztán rakd fel ide is.
 
Re: scitec86 (18852)
válasz erre előzmények 2012.03.05. 20:11:24 (18851
Felhasználói profil
13.40 @ 166
nem ez történt.
 
Re: scitec86 (18849)
válasz erre előzmények 2012.03.05. 15:53:06 (18839
Felhasználói profil
13.40 @ 166
nincsen kizárva ez sem. úgy tudom felvették velük a kapcsolatot.
garanciális volt a javítás. 
Re: Robi-ka (18838)
válasz erre előzmények 2012.03.04. 17:53:27 (18836
Felhasználói profil
13.40 @ 166
ma beszélek vele. majd rákérdezek.
 
Re: radics1 (18835)
válasz erre előzmények 2012.03.04. 17:14:30 (18834
Felhasználói profil
13.40 @ 166
én is mértem volna nyomást tuti.
nem lett szétszedve. de az volt a baja hogy szorult a kerék rajta, alig lehetett körbetekerni. 
Re: radics1 (18833)
válasz erre előzmények 2012.03.04. 16:30:34 (18832
Felhasználói profil
13.40 @ 166
én is csodálkoznék ha olajtól lett volna csapágyas.
azt hogy turbó tengely miatt lett csapágyas én is faszságnak tartottam, ezt a gépműhely mondta neki. ha lóg a turbó tengely akkor biztos amiatt lett csapágyas, ő vett is kapásból egy újat.

nem én szereltem az autót. én most láttam  hogy újra csapágyas.
azt mondta nekem, a szerelője minden járatot kipucolt. olajnyomás nem lett mérve(szerelője azt mondta az új pumpa miatt nem mért), ezt javasoltam neki a biztonság kedvéért.
olajspricniket nemtudom.
más fórumon mondták hogy 800km után nem kellett volna elpörgetni ennyire? én ezt is erősnek érzem? csapágy miatt kell egyáltalán ennyit járatni??
 
Re: radics1 (18831)
válasz erre előzmények 2012.03.04. 12:56:31 (18828
Felhasználói profil
13.40 @ 166
az erős lenne ha az olajtól lenne neki csapágyas.
azóta megkérdeztem castrol 5w40 volt benne és úgy rémlik amikor megvette a kocsit is azt vett bele.

én a hondába castrol 10w60-at használok. az is szar olaj lenne??? Hö?  
Re: Master3v (18827)
válasz erre előzmények 2012.03.04. 11:19:42 (18826
Felhasználói profil
13.40 @ 166
de asszem az 5w40
 
Re: Master3v (18825)
válasz erre előzmények 2012.03.04. 09:42:57 (18823
Felhasználói profil
13.40 @ 166
az autó motorja gyári. nem tud semmi változtatásról.
a gépműhely mondta neki hogy nézze meg a turbó tengelyét mert ha lóg attól is lehet csapágyas.
lógott neki, ezért vett egy vadi új turbót is, ez még az első csapágyazásánál volt.

most ötlete nincsen mit csináljon.
tippelgetések vannak. hogy olajnyomás probléma. de a szerelője átnézett mindent és kitisztított, dugulás nem lehet, kapott új olajpumpát is, ez szintén a 2. csapágyelkenés előtt történt.

nem tud semmilyen turbónyomás emelésről, nem tudja mennyi a nyomás, sűrítési végnyomást se mértek. én arra gondoltam meg kéne nézni gyári programon fut e, sajnos csak tippelgetek.

akinek van valami ötlete, vagy tud segíteni. az kérem írjon vagy adja meg a telefonszámát, fel fogja hívni. előre is köszönöm. 
Re: hori (18822)
válasz erre 2012.03.04. 09:35:50 (18822
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Régről emlékszem hogy itt páran ismerik és építettek is komoly 1.8t-t.
haveromnak van egy seat leon cupra 1.8t 20v 180le
az autóval ment 2000km-ert és most lett másodszor hajtókarcsapágyas.
megvásárlás után 1200km után ment tönkre. motor ki. gépműhelybe lett felújítva a blokk
2. henger lett hajtókarcsapágyas. de mondták neki hogy a főtengely már volt köszörülve szóval már volt csapágyas, kitudja hányszor. most viszont már nem lehetett köszörülni. ezért főtengely csere és a 2. hengernél hajtókar csere. mivel csapágyas motorral addig ment míg meg nem szorult, hajtókar ferdült. szóval kapott bontott főtengelyt, hatókart, új csapágyak hengerfalakat hónolták és új gyürük.

azóta ment 800km-ert járatta. 800km nél elpörgette jobban kb 5000ig és újból kopogás. most az 1. henger hajtókar csapágyát kente el.
 
válasz erre előzmények 2012.01.13. 12:20:13 (18772
Felhasználói profil
13.40 @ 166
jah az más, akkor visszavontam Széles vigyor  
Re: zsoltgti (18770)
válasz erre előzmények 2012.01.13. 01:24:52 (18768
Felhasználói profil
13.40 @ 166
kötekedős . 
Re: MarcoR5 (18766)
válasz erre 2011.12.28. 14:06:35 (18718
Felhasználói profil
13.40 @ 166
hengerfej portolás és polírozást hol csináltattatok?
ki hogyan és mennyiért dolgozik?  
válasz erre előzmények 2011.10.24. 21:10:11 (18582
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Én nagyon kíváncsi vagyok!
sok sikert hozzá! remélem Szentmiklósra is kihozod majd. 
Re: MarcoR5 (18574)
válasz erre 2011.10.17. 10:29:38 (18512
Felhasználói profil
13.40 @ 166
yokohama a048 gumiknál a keverékek jelölései hogyan vannak?
azt tudom hogy van M és S más fajta van? és melyik a keményebb és melyik a puhább? 
válasz erre előzmények 2011.10.14. 17:32:17 (18497
Felhasználói profil
13.40 @ 166
szerintem érdemes lenne beruházni rá. én is azon vagyok.
 
Re: Smug (18496)
válasz erre előzmények 2011.10.14. 15:06:12 (18495
Felhasználói profil
13.40 @ 166
szerintem a köszörült tengelyt mindenféleképpen jó lenne másra cserélni.
váltó milyen? speer? 
Re: Smug (18491)
válasz erre előzmények 2011.10.11. 19:11:16 (18460
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Biztos lesz még mit javítani, változtatni. Főleg ha van rá keret.
Én is agyalok rendesen, de lesz fejlesztés az biztos.
50kg az már szép, az fog hozni pár tizedet. 
Re: Smug (18458)
válasz erre előzmények 2011.10.11. 19:08:23 (18459
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Széles vigyor
és komolyan? 
Re: szilvi5 (18455)
válasz erre előzmények 2011.10.11. 14:35:43 (18454
Felhasználói profil
13.40 @ 166
majd jövőre Cool Cool Cool
neked meg a 3. helyhez gratulálok!!
nekem idén nem sikerült az összetett, de nekem nem is ez volt a célom.
jövőre is szeretnék indulni (lehetőleg végig)
Remélem gyorsabb lesz az autó, én azon leszek.
Neked mik a tervek?  
Re: szilvi5 (18448)
válasz erre előzmények 2011.10.11. 14:33:03 (18453
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Kacsint Kacsint Kacsint
Gratulálok az összetett 2. helyedhez!!!! Nagyon megérdemelted!!!!
Remélem jövőre marad motivációd és találkozunk.
 
Re: Smug (18446)
válasz erre előzmények 2011.10.10. 09:07:46 (18443
Felhasználói profil
13.40 @ 166
hali. nem tudom melyik versenyre gondolsz, de a Szlovák elmarad. 
Re: Smug (18441)
válasz erre 2011.10.03. 14:54:17 (18420
Felhasználói profil
13.40 @ 166
köszönöm a segítséget!! Kacsint Kacsint Kacsint  
válasz erre 2011.10.02. 19:48:44 (18416
Felhasználói profil
13.40 @ 166
olyan kérdésem lenne hogy az én 4gen ivt civicem milyen hosszú, széles és magas? előre is köszi 
válasz erre előzmények 2011.09.17. 19:37:38 (18397
Felhasználói profil
13.40 @ 166
na ez jól hangzik, hol keressem? milyen topicba? nem vagyok nagy netező Cartman  
Re: Robi-ka (18393)
válasz erre előzmények 2011.09.16. 20:20:04 (18392
Felhasználói profil
13.40 @ 166
lájk!!!!!!!!!!!!!! Cool

 
Re: sh adam (18390)
válasz erre előzmények 2011.09.16. 20:19:05 (18391
Felhasználói profil
13.40 @ 166
megfogadom a tanácsot!!!
tudsz eladót vagy ajánlani valamit amivel érdemes foglalkozni és jó árban is van?? 
Re: Pelyvi (18388)
válasz erre előzmények 2011.09.16. 19:39:37 (18387
Felhasználói profil
13.40 @ 166
én nem szenvedek Kacsint
 
Re: Robi-ka (18386)
válasz erre előzmények 2011.09.16. 18:10:03 (18385
Felhasználói profil
13.40 @ 166
greddy kilőve.
toguchi akkor hozna teljesítménybe?
nem baj ha nyomatékból vesztek, ha magas fordulaton hoz.

szonda kikapcsoláshoz lövésem sincs és nem is tudom miről beszélsz Széles vigyor
Thunder majd Sanyi programozta az autót.
de ha lesz másik leömlőm ezt meg kell oldani.
felraknék egy másik leömlőt és nem kötném be a szondákat is járna a motor?? 
Re: sh adam (18384)
válasz erre 2011.09.16. 14:39:00 (18383
Felhasználói profil
13.40 @ 166
a mások kérdésem/problémám pedig az lenne hogy a mostani leömlőmön a 4. és 2. hengernél közvetlen az elejénél van a szonda helye.
veszek egy új leömlőt ezt hogyan tudom megoldani? kár lenne szerintem egy új leömlőre is ide helyezni a szondákat, szívesebben raknám oda ahol csatlakozik a rendszerrel. kérdés hogy ez így megoldható e  és így is betölti tökéletesen a funkcióját.

ez én leömlőm:



 
válasz erre előzmények 2011.09.16. 14:27:28 (18382
Felhasználói profil
13.40 @ 166
toguchi 25e ft
greddy 70e ft

 
Re: hori (18381)
válasz erre 2011.09.16. 14:26:28 (18381
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Kettő eladó leömlőt találtam is.

toguchi
toguchi a bal oldali greddy a jobb
greddy a bal toguchi a jobb oldali

nekem a 4-1 szimpatikusabb, mivel ilyenem van és az ára is jóval kedvezőbb számomra.
a kérdés hogy ez már olyan kategória amire érdemes kicserélni az enyémet. mert csak olyat akarok venni ami jó. 
válasz erre előzmények 2011.09.15. 21:01:34 (18375
Felhasználói profil
13.40 @ 166
nem el hanem mellé Széles vigyor  
Re: hori (18374)
válasz erre előzmények 2011.09.15. 21:00:38 (18374
Felhasználói profil
13.40 @ 166
amit látsz az avataromban. de ez úgy sikerült hogy a 4. et elsőre elváltottam.
de kb ennyit tud. 
Re: Robi-ka (18369)
válasz erre előzmények 2011.09.15. 20:58:37 (18373
Felhasználói profil
13.40 @ 166
köszi Kacsint  
Re: sh adam (18367)
válasz erre előzmények 2011.09.15. 20:57:33 (18372
Felhasználói profil
13.40 @ 166
köszi!
igen, teljesen igazad van. erre már nem lesz sok költve. most kell egy kis idő, másra is kell pénz, ami még meg sincs Széles vigyor

de ha készül az új motorom, az tényleg komolyan nulláról lesz felépítve igényes alkatatrészekkel, még ha több év alatt készül el akkor is Cool

 
Re: MarcoR5 (18366)
válasz erre előzmények 2011.09.15. 14:51:19 (18365
Felhasználói profil
13.40 @ 166
gyári. csak új program van rá írva, motorhoz igazítva.

köszi a tippet, nézegetek Kacsint  
Re: MarcoR5 (18361)
válasz erre előzmények 2011.09.15. 14:50:26 (18364
Felhasználói profil
13.40 @ 166
0.5mm lett levéve. többet nem akartam, ez utcai autó is.
leömlő témára ráállok, hátha az is hoz valamit.

ez hosszútávon pedig elgondolkodtató, mármint a B18c, szimpatikus nagyon. 
Re: sh adam (18360)

összesen 719 bejegyzés
1  2  3  4  5  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!