https://webaruhaz.kulcs-soft.hu/index.php?id=db50e4942d55449981fe0ba60ef3514f&p=kereses&kat=7588
erről a márkáról valami infó tapasztalat?
semi slicket akarok, toyo r888 at szeretnék különben.
2.0 toledo motor csak blokk más nincsen hozzá.
van egy komplett 1.8 16v KR gti ami 1es golfba van benne.
csak szétment az alja.
érdeklődött össze lehet e hozni as kettőt, de ha vannak buktatók és nem megy egyszerűen, akkor nem erőltetnénk.
akkor marad egy ugyan ilyen 1.8 blokk, tud ilyet is szerezni.
de ha van valami eladó komplett motorotok jöhet, megemlítem neki.
egyik ismerősöm szeretne motort építeni.
most van neki egy golf 2 gti 1.8 16v KR motorkódos motorja.
2.0-át szeretne
Van kilátásban egy seat toledo 2.0 blokk. ABF motorkód
a kérdés erre rá lehet építeni az 1.8as hengerfejet?
hf tömítéseket néztem mindegyik 1.75 vastag. de az 18: 82mm furatú a 2.0: 83.5mm
érdeklődnék hogy milyen anyag való a hátsódobomba hangcsillapítás gyanánt, mert az enyémből kiégett minden és hol lehet beszerezni.
Ha valaki Sopron környéki és itt tudja hol lehet az még jobb. előre is köszönöm!!!
ivt-m van. sajnos nem a gyári órája van, ezért 8000rpm a max. már integra tengelyekkel is kevés volt, de egy jelöléssel megoldottam. most viszont leakad az óra és a fordulat megy tovább.
erre keresek megoldást. ha valakinek van gyári ivt óraegysége jutányos áron az írhatna. talán az elég lesz 9000rpm a max.
ilyesmi fordulatszámmérőről mi a vélemény? hondámba kéne. meg ha valakinek van használt vagy másmilyen ami nem csak dísz hanem használható is írjon! köszönöm.
én is csodálkoznék ha olajtól lett volna csapágyas.
azt hogy turbó tengely miatt lett csapágyas én is faszságnak tartottam, ezt a gépműhely mondta neki. ha lóg a turbó tengely akkor biztos amiatt lett csapágyas, ő vett is kapásból egy újat.
nem én szereltem az autót. én most láttam hogy újra csapágyas.
azt mondta nekem, a szerelője minden járatot kipucolt. olajnyomás nem lett mérve(szerelője azt mondta az új pumpa miatt nem mért), ezt javasoltam neki a biztonság kedvéért.
olajspricniket nemtudom.
más fórumon mondták hogy 800km után nem kellett volna elpörgetni ennyire? én ezt is erősnek érzem? csapágy miatt kell egyáltalán ennyit járatni??
az autó motorja gyári. nem tud semmi változtatásról.
a gépműhely mondta neki hogy nézze meg a turbó tengelyét mert ha lóg attól is lehet csapágyas.
lógott neki, ezért vett egy vadi új turbót is, ez még az első csapágyazásánál volt.
most ötlete nincsen mit csináljon.
tippelgetések vannak. hogy olajnyomás probléma. de a szerelője átnézett mindent és kitisztított, dugulás nem lehet, kapott új olajpumpát is, ez szintén a 2. csapágyelkenés előtt történt.
nem tud semmilyen turbónyomás emelésről, nem tudja mennyi a nyomás, sűrítési végnyomást se mértek. én arra gondoltam meg kéne nézni gyári programon fut e, sajnos csak tippelgetek.
akinek van valami ötlete, vagy tud segíteni. az kérem írjon vagy adja meg a telefonszámát, fel fogja hívni. előre is köszönöm.
Régről emlékszem hogy itt páran ismerik és építettek is komoly 1.8t-t.
haveromnak van egy seat leon cupra 1.8t 20v 180le
az autóval ment 2000km-ert és most lett másodszor hajtókarcsapágyas.
megvásárlás után 1200km után ment tönkre. motor ki. gépműhelybe lett felújítva a blokk
2. henger lett hajtókarcsapágyas. de mondták neki hogy a főtengely már volt köszörülve szóval már volt csapágyas, kitudja hányszor. most viszont már nem lehetett köszörülni. ezért főtengely csere és a 2. hengernél hajtókar csere. mivel csapágyas motorral addig ment míg meg nem szorult, hajtókar ferdült. szóval kapott bontott főtengelyt, hatókart, új csapágyak hengerfalakat hónolták és új gyürük.
azóta ment 800km-ert járatta. 800km nél elpörgette jobban kb 5000ig és újból kopogás. most az 1. henger hajtókar csapágyát kente el.
Biztos lesz még mit javítani, változtatni. Főleg ha van rá keret.
Én is agyalok rendesen, de lesz fejlesztés az biztos.
50kg az már szép, az fog hozni pár tizedet.
majd jövőre
neked meg a 3. helyhez gratulálok!!
nekem idén nem sikerült az összetett, de nekem nem is ez volt a célom.
jövőre is szeretnék indulni (lehetőleg végig)
Remélem gyorsabb lesz az autó, én azon leszek.
Neked mik a tervek?
greddy kilőve.
toguchi akkor hozna teljesítménybe?
nem baj ha nyomatékból vesztek, ha magas fordulaton hoz.
szonda kikapcsoláshoz lövésem sincs és nem is tudom miről beszélsz
Thunder majd Sanyi programozta az autót.
de ha lesz másik leömlőm ezt meg kell oldani.
felraknék egy másik leömlőt és nem kötném be a szondákat is járna a motor??
a mások kérdésem/problémám pedig az lenne hogy a mostani leömlőmön a 4. és 2. hengernél közvetlen az elejénél van a szonda helye.
veszek egy új leömlőt ezt hogyan tudom megoldani? kár lenne szerintem egy új leömlőre is ide helyezni a szondákat, szívesebben raknám oda ahol csatlakozik a rendszerrel. kérdés hogy ez így megoldható e és így is betölti tökéletesen a funkcióját.
toguchi
toguchi a bal oldali greddy a jobb
greddy a bal toguchi a jobb oldali
nekem a 4-1 szimpatikusabb, mivel ilyenem van és az ára is jóval kedvezőbb számomra.
a kérdés hogy ez már olyan kategória amire érdemes kicserélni az enyémet. mert csak olyat akarok venni ami jó.
bmw E61 520d nem a 150 lovas hanem a 160 valamennyi
a kérdés hogy érdemes ezeket chipelni? bírja? mi várható?