timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 71 bejegyzés
1  2  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2008.05.28. 11:42:53 (10437
Felhasználói profil
11.54 @ 197
de akkor a sűrítési viszonyod kisebb lett mint anno.
sztem ebben rejlik Kacsint  
Re: voszi (10436)
válasz erre előzmények 2008.05.27. 10:51:39 (10433
Felhasználói profil
11.54 @ 197
mikor volt a régi mérés kb?
ugyanaz a motor belső volt?
ugyanolyan gumik/út?
pl ha a mostaninál volt enyhe légmozgás hátulról a régi mérésnél meg pont szemből,amit álló helyben nem észlelsz már nagyon sokat számít 150nél. Kacsint  
Re: voszi (10431)
válasz erre előzmények 2008.05.26. 14:10:03 (10425
Felhasználói profil
11.54 @ 197
megpróbálom 1xűen Mosolyog
a lendkerék segíti a motort egyenletesebben járni.van egy adott súlya.fordulat közbe minnél nagyobb a tömeg anál nehezebben fékezhető.viszont ha le van könnyítve motor féknél ugye a kompreszio vissza fogja és igy erőseb lesz.
remélem érthető Mosolyog .extrém könnyítés esetben alapjáraton lehet ingadozás. Kacsint  
Re: glo (10424)
válasz erre előzmények 2008.05.26. 13:20:03 (10423
Felhasználói profil
11.54 @ 197
könnyebb lendkeréktől a motorfék erősebb lesz Kacsint  
Re: glo (10422)
válasz erre előzmények 2008.05.23. 11:13:01 (10381
Felhasználói profil
11.54 @ 197
és nem is gyári Mosolyog .remélem jön kunmadárra Mosolyog  
Re: bodoba (10377)
válasz erre előzmények 2008.05.15. 01:03:42 (10288
Felhasználói profil
11.54 @ 197
ha hozzáadjuk az égésteret lehet ki is jön Mosolyog
 
Re: Boci01 (10287)
válasz erre előzmények 2008.05.15. 00:39:46 (10286
Felhasználói profil
11.54 @ 197
aszittem hirtelen az 0.2 elütés többet hoz majd.
de ez elvileg jo.csak a pi miatt véltozhat minimálisat Kacsint  
Re: Boci01 (10284)
válasz erre 2008.05.15. 00:36:40 (10285
Felhasználói profil
11.54 @ 197
na szal.1 számot elütöttem az elöbb,de 3.14-el számolva a pi-t igy is 1614,30 cc 81.5ös furattal és 77.4-es lökettel.azelöbb a löketet véletlen 77.2-re számoltam Mosolyog
 
válasz erre előzmények 2008.05.13. 14:50:54 (10266
Felhasználói profil
11.54 @ 197
tényleg nagy grat neki ha 1.5,de nagyon nehezen jön össze,az,hogy a hondatalin kipakolva kis gumival/rendes slick/ a lacházi tapadás mellett 2.19-es 60 lábbal ment olyan 1/8-adot mint ringen 2.43-as 60lábbal full utcai állapotban utcai gumival.
mégha 1.6 sohc lenne is elég komoly lenne a 123-as cél 1/8adon.
az első ringes versenyen már azt mondták kész volt.és ott ugyanilyen állapotában 10.1-10.4között ment 107-113közti céllal.
 
Re: tschokker (10265)
válasz erre előzmények 2008.05.13. 11:55:53 (10264
Felhasználói profil
11.54 @ 197
2154 
Re: ave (10258)
válasz erre előzmények 2008.05.13. 00:57:00 (10257
Felhasználói profil
11.54 @ 197
etelkával azt beszéltük,hogy utcai állapotban 170körül kéne kb.
de passz Mosolyog  
Re: Robi-ka (10256)
válasz erre előzmények 2008.05.13. 00:48:36 (10255
Felhasználói profil
11.54 @ 197
az ok,de most a főkérdés az a magas célvonali 1.5- streettől?? Mosolyog  
Re: Robi-ka (10254)
válasz erre előzmények 2008.05.13. 00:45:25 (10253
Felhasználói profil
11.54 @ 197
a löketen gondolkoztunk etelkával.ha 1.5 blokk alap akkor nem lehet más ugye,de mégha 1.6 lenne is kemény lenne ilyen célvonal.a furattal meg még mindig 1.6on belül esik ha 1.5 a blokk alap.
passz 
Re: hondav-tec (10252)
válasz erre előzmények 2008.05.02. 22:48:56 (10090
Felhasználói profil
11.54 @ 197
utcán teljesen hétköznapi autó maradna?vagy hobbira?
 
Re: xkutya (10087)
válasz erre előzmények 2008.05.02. 20:28:30 (10085
Felhasználói profil
11.54 @ 197
1. fő kérdés,hogy full versenyre vagy utcára épül? 
Re: xkutya (10084)
válasz erre előzmények 2008.03.25. 11:30:27 (9591
Felhasználói profil
11.54 @ 197
jaja.igy más. Kacsint  
Re: Atommanó (9590)
válasz erre előzmények 2008.03.25. 11:12:03 (9588
Felhasználói profil
11.54 @ 197
210/570 r13?
ez közepes ,de sztem jót fogna.lacházán biztos.510 kell mindenképp? 
Re: Atommanó (9587)
válasz erre előzmények 2008.03.17. 22:06:37 (9494
Felhasználói profil
11.54 @ 197
kiváncsi leszek a végeredményre Kacsint
tank csere teszt megoldást érdemes... 
Re: Atommanó (9492)
válasz erre előzmények 2008.03.17. 21:53:26 (9491
Felhasználói profil
11.54 @ 197
nem lehet feszültség ingadozás?pl generátor.....
bár attól nem levegősödne.... 
Re: Atommanó (9481)
válasz erre előzmények 2008.01.20. 22:19:01 (8162
Felhasználói profil
11.54 @ 197
azok gyárilag 7.8-8kg voltak.az egyik 5.5 a másik 6kg lett.
a mostani vt-mben acél van 3.x kg.sztem is acélt tegyetek rá.a coupémra is azt akartam de felrakás közben szembesültem vele ,hogy nem passzol rá
Re: hori (8150)
válasz erre előzmények 2008.01.19. 21:56:32 (8136
Felhasználói profil
11.54 @ 197
nekem mind2 coupémre ő csinálta és a mai napig jó mind2.az egyikből 2 a másikból 2.5kg jött le.
 
Re: hori (8133)
válasz erre 2008.01.04. 22:49:44 (7994
Felhasználói profil
11.54 @ 197
ismerősöm keres asszem e36 m3 mociba főtengelyt,ha valaki tud vmit irjon légyszi
thx. 
válasz erre előzmények 2007.11.16. 16:54:06 (6844
Felhasználói profil
11.54 @ 197
3lépésben kell.
1:20-30nm
2:30-40nm
3:55-60nm
 
Re: hori (6843)
válasz erre előzmények 2007.10.03. 10:29:38 (5641
Felhasználói profil
11.54 @ 197
a 4-es hengernél ki volt lazulva a gyertya.sztem nem vezette el rendesen a hőt és nem tetszett a kipuff szelepeknek.
pont a fele kompresszió volt ebben a hengerben mint a másik 3-ban. 
Re: pnanassy (5637)
válasz erre előzmények 2007.10.02. 22:49:29 (5635
Felhasználói profil
11.54 @ 197
megvan nekem is a hiba.
h.fej lejött.2 szelep... 
Re: szilvi5 (5634)
válasz erre előzmények 2007.09.26. 12:56:18 (5490
Felhasználói profil
11.54 @ 197
attól is függ mekkora shot-ot akarsz?
sztem egy komolyabb h.fej tömítés kelleni fog mindenképp.ha gyári a motor belső akkor nem érdemes nagy shot-ot adni neki.ha kompr. növelsz sztem max 30-40shot,ha marad akkor 50talán.
de benzin+ kelleni fog 
Re: hori (5489)
válasz erre előzmények 2007.09.17. 20:53:26 (5188
Felhasználói profil
11.54 @ 197
ilyenen mennyit agyaltam 
Re: Zolti (5186)
válasz erre előzmények 2007.08.17. 12:17:42 (4782
Felhasználói profil
11.54 @ 197
fönt nem fog vissza annyit.többet számít egy jobb 60láb 
Re: GTi-R (4781)
válasz erre előzmények 2007.08.17. 11:42:23 (4780
Felhasználói profil
11.54 @ 197
sztem s 
Re: GTi-R (4779)
válasz erre előzmények 2007.07.24. 17:20:26 (4654
Felhasználói profil
11.54 @ 197
énis itt néztem vmikor nemrég
kihozod a nissant vmelyik versenyre? 
Re: Spoon (4653)
válasz erre előzmények 2007.07.24. 15:40:30 (4651
Felhasználói profil
11.54 @ 197
nem úgy lesz,hogy 2100alatti és feletti awd/rwd lehet nitro turbo....
lesz 2000alatti és feletti szívó
1500alatti és feletti fwd itt is nitro turbo ...
+amatőr katok 
Re: Spoon (4646)
válasz erre előzmények 2007.07.13. 10:48:06 (4457
Felhasználói profil
11.54 @ 197
ha bugyog a víz akkor félő hogy h.fej.sztem szerelj be egy + vízhőfok műszert.késöbb is jó lesz. 
Re: Sanyi00 (4453)
válasz erre előzmények 2007.07.09. 00:58:02 (4324
Felhasználói profil
11.54 @ 197
nézd meg a görbéden legalul a piros vonalat,ott mutatja a veszteséget.
nálam kb 5000rpm-ig alig van veszteség/kevesebb mint 5kw/.innen picit elkezd nőni,6000-től mégjobban/kb. 8kw/ és 7000től nagyon .9000elött 20kw.
amugy a sperr befolyásolná mérhetően a veszteséget? 
Re: tRebroN (4309)
válasz erre előzmények 2007.07.04. 21:22:31 (4228
Felhasználói profil
11.54 @ 197
a rajt technikában sztem nem sok szerepe van.nekem annyiban jön be,hogy jobban lehet figyelni a reakcióra rajtnál. 
Re: xkutya (4223)
válasz erre előzmények 2007.06.27. 19:39:33 (4199
Felhasználói profil
11.54 @ 197
okés.thx 
Re: hungryta.com (4185)
válasz erre előzmények 2007.06.27. 16:30:31 (4175
Felhasználói profil
11.54 @ 197
oks.
kell
lacházán ott leszel?ring? 
Re: hungryta.com (4171)
válasz erre előzmények 2007.06.27. 16:29:25 (4174
Felhasználói profil
11.54 @ 197
thxjó lesz sztem 
Re: civiccoupe (4169)
válasz erre előzmények 2007.06.27. 15:18:13 (4168
Felhasználói profil
11.54 @ 197
ha neki nem kell lehet enyém az elsöbbség?
kb. milyen projectig elég a 190lph? 
Re: hungryta.com (4167)
válasz erre előzmények 2007.05.26. 00:59:10 (3858
Felhasználói profil
11.54 @ 197
aki palinak is csinálta pécsen.
minden autónál más.az technika hasonló,csak fordulat változik.
evvel 6000 rpm-ről kuplung le, tartom egy helyzetben a gázt és mikor kezd tapadás lenni meg a kaszni sebessége is közelít   az adott fordulathoz akkor annyival több gáz mig el nem fogy 1-es
volt olyan,hogy egyből lehetett padlózni,de egykerekes rajtoknál nehéz eltalálni 
Re: hori (3848)
válasz erre előzmények 2007.05.25. 17:55:28 (3846
Felhasználói profil
11.54 @ 197
ez a moci 150 ló gyárilag.
tengelyek /inti/ voltak bene mikor hozzám került.
azóta kapott kipuff átalakítást,szívósort ,ecu.mostanában fogom piszkálni a h.fejet be lesz állítva az afr, ja meg ma kicserélem a koszos légszűrőmet.
nem nagyon jók a 60lábaim.általában 1kerekes rajtjaim vannak.most van folyamatban a sperr.
eddigi legjobb 60-am evvel 2.26 volt azt hiszem,de sűrűn megyek 2.4 fölé én is.
a coupéval 2.1-eket elég soxor tudtam hozni. 
Re: hori (3837)
válasz erre előzmények 2007.05.25. 10:41:14 (3832
Felhasználói profil
11.54 @ 197
thx.
úgy tűnik van még benne.ha minden összejön nemsoká meglesz az a + 
Re: hori (3831)
válasz erre előzmények 2007.05.25. 00:33:46 (3825
Felhasználói profil
11.54 @ 197
köszi
ha jól olvasom le a diagrammról,akkor 166 ló keréken 8600-8700rpm-nél. 
Re: ave (3823)
válasz erre 2007.05.24. 22:52:40 (3822
Felhasználói profil
11.54 @ 197
itt a tegnapi mérésről egy kis vidi
http://youtube.com/watch?v=Bxkp5p264Ew 
válasz erre előzmények 2007.05.23. 23:39:55 (3817
Felhasználói profil
11.54 @ 197
az merész
máj.27-én  ott lesz vhol? 
Re: oioio-1 (3816)
válasz erre előzmények 2007.05.23. 23:36:11 (3815
Felhasználói profil
11.54 @ 197
hm
meddig lesz progizva?8-9k? 
Re: oioio-1 (3813)
válasz erre előzmények 2007.05.23. 23:22:45 (3812
Felhasználói profil
11.54 @ 197
571? 
Re: oioio-1 (3810)
válasz erre előzmények 2007.05.23. 23:12:00 (3808
Felhasználói profil
11.54 @ 197
hát kicsit alakítottam,de progizás csúszik hengerfej port után.
most 190le-ről indul dzsuva légszűrővel 
Re: Robi-ka (3807)
válasz erre előzmények 2007.05.23. 22:54:16 (3806
Felhasználói profil
11.54 @ 197
én is ma voltam padon,remélem 13-as idő lesz
mennyi lett a talon? 
Re: oioio-1 (3804)
válasz erre előzmények 2007.04.11. 23:37:19 (3005
Felhasználói profil
11.54 @ 197
jelen
10ezrenként csapágy cs?
nálam november óta van.azóta 7000-et mentem.
tegnap meglepett zöldkártyán,hogy kat. nélkül 0.1-es co-t produkál.
voltak vele tervek,de egyenlőre mászkálós autó.jól eszik....
neked mióta van? 
Re: Imi (3004)
válasz erre előzmények 2007.03.01. 22:20:23 (2441
Felhasználói profil
11.54 @ 197
na igen,de jelenleg nincs hozzá szelepfedelemmert a másikra raktam vissza,az meg már nem az enyém.......
de kölcsön lehet tudok kérni,aztán meg ugyis kell vennem.vagy kiszedem minda 4hengerből a gyertyát és mindig csak egyikbe teszem visszaaztán hajtom ezerrel,és amelyiknél érzem hogy nincs ellenállás ott a bibi.bár ez vszínű az 1-es lesz,mert az a gyertya állt az olajban,és azt köpte be mindig 
Re: ave (2435)

összesen 71 bejegyzés
1  2  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!