mikor volt a régi mérés kb?
ugyanaz a motor belső volt?
ugyanolyan gumik/út?
pl ha a mostaninál volt enyhe légmozgás hátulról a régi mérésnél meg pont szemből,amit álló helyben nem észlelsz már nagyon sokat számít 150nél.
megpróbálom 1xűen
a lendkerék segíti a motort egyenletesebben járni.van egy adott súlya.fordulat közbe minnél nagyobb a tömeg anál nehezebben fékezhető.viszont ha le van könnyítve motor féknél ugye a kompreszio vissza fogja és igy erőseb lesz.
remélem érthető .extrém könnyítés esetben alapjáraton lehet ingadozás.
na szal.1 számot elütöttem az elöbb,de 3.14-el számolva a pi-t igy is 1614,30 cc 81.5ös furattal és 77.4-es lökettel.azelöbb a löketet véletlen 77.2-re számoltam
tényleg nagy grat neki ha 1.5,de nagyon nehezen jön össze,az,hogy a hondatalin kipakolva kis gumival/rendes slick/ a lacházi tapadás mellett 2.19-es 60 lábbal ment olyan 1/8-adot mint ringen 2.43-as 60lábbal full utcai állapotban utcai gumival.
mégha 1.6 sohc lenne is elég komoly lenne a 123-as cél 1/8adon.
az első ringes versenyen már azt mondták kész volt.és ott ugyanilyen állapotában 10.1-10.4között ment 107-113közti céllal.
a löketen gondolkoztunk etelkával.ha 1.5 blokk alap akkor nem lehet más ugye,de mégha 1.6 lenne is kemény lenne ilyen célvonal.a furattal meg még mindig 1.6on belül esik ha 1.5 a blokk alap.
passz
azok gyárilag 7.8-8kg voltak.az egyik 5.5 a másik 6kg lett.
a mostani vt-mben acél van 3.x kg.sztem is acélt tegyetek rá.a coupémra is azt akartam de felrakás közben szembesültem vele ,hogy nem passzol rá.
a 4-es hengernél ki volt lazulva a gyertya.sztem nem vezette el rendesen a hőt és nem tetszett a kipuff szelepeknek.
pont a fele kompresszió volt ebben a hengerben mint a másik 3-ban.
attól is függ mekkora shot-ot akarsz?
sztem egy komolyabb h.fej tömítés kelleni fog mindenképp.ha gyári a motor belső akkor nem érdemes nagy shot-ot adni neki.ha kompr. növelsz sztem max 30-40shot,ha marad akkor 50talán.
de benzin+ kelleni fog
nem úgy lesz,hogy 2100alatti és feletti awd/rwd lehet nitro turbo....
lesz 2000alatti és feletti szívó
1500alatti és feletti fwd itt is nitro turbo ...
+amatőr katok
nézd meg a görbéden legalul a piros vonalat,ott mutatja a veszteséget.
nálam kb 5000rpm-ig alig van veszteség/kevesebb mint 5kw/.innen picit elkezd nőni,6000-től mégjobban/kb. 8kw/ és 7000től nagyon .9000elött 20kw.
amugy a sperr befolyásolná mérhetően a veszteséget?
aki palinak is csinálta pécsen.
minden autónál más.az technika hasonló,csak fordulat változik.
evvel 6000 rpm-ről kuplung le, tartom egy helyzetben a gázt és mikor kezd tapadás lenni meg a kaszni sebessége is közelít az adott fordulathoz akkor annyival több gáz mig el nem fogy 1-es
volt olyan,hogy egyből lehetett padlózni,de egykerekes rajtoknál nehéz eltalálni
ez a moci 150 ló gyárilag.
tengelyek /inti/ voltak bene mikor hozzám került.
azóta kapott kipuff átalakítást,szívósort ,ecu.mostanában fogom piszkálni a h.fejet be lesz állítva az afr, ja meg ma kicserélem a koszos légszűrőmet.
nem nagyon jók a 60lábaim.általában 1kerekes rajtjaim vannak.most van folyamatban a sperr.
eddigi legjobb 60-am evvel 2.26 volt azt hiszem,de sűrűn megyek 2.4 fölé én is.
a coupéval 2.1-eket elég soxor tudtam hozni.
jelen
10ezrenként csapágy cs?
nálam november óta van.azóta 7000-et mentem.
tegnap meglepett zöldkártyán,hogy kat. nélkül 0.1-es co-t produkál.
voltak vele tervek,de egyenlőre mászkálós autó.jól eszik....
neked mióta van?
na igen,de jelenleg nincs hozzá szelepfedelemmert a másikra raktam vissza,az meg már nem az enyém.......
de kölcsön lehet tudok kérni,aztán meg ugyis kell vennem.vagy kiszedem minda 4hengerből a gyertyát és mindig csak egyikbe teszem visszaaztán hajtom ezerrel,és amelyiknél érzem hogy nincs ellenállás ott a bibi.bár ez vszínű az 1-es lesz,mert az a gyertya állt az olajban,és azt köpte be mindig
sztem ebben rejlik